Haal dan ook de bovenste twee weg, Danic wilde graag nog bovenaan staanquote:
Dat mag niet staat heel duidelijk onderaan in de OPquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Haal dan ook de bovenste twee weg, Danic wilde graag nog bovenaan staan
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat mag niet staat heel duidelijk onderaan in de OP
Verzoekje ff in het feedback topic zetten.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Haal dan ook de bovenste twee weg, Danic wilde graag nog bovenaan staan
Dat idee had ik deze week ook al..quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef Kyara het volgende:
Goh, toen Danic en FR gingen bevallen postte ik net een weekje of zo in z&g. En nu zijn ze alweer bijna 1 jaar
Druk. JD is weer fulltime aan het werk dus overdag komt alles op mij neer. En ik ben nog niet m'n oude zelf, dus het is kei vermoeiend. Maar we komen er wel!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Susie het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe het met Kuukske gaat? Tijd niets gelezen van d'r....
Ahhuh, dit Kyara.quote:
Echt joh, ga je dan voor derde?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
7 hele maanden.
over 2 mnd mag ik een nieuwe
verdorie.
Das lief! Ik moet straks naar de kapper en mijn lief zegt gewoon: je gaat toch wel op de fiets!quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:35 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn lieve mannetje gaat me lekker toch wegbrengen
.
Waarom moet je dan naar de logo? Harry praat ook nog niet en niemand die er zich druk om maakt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:45 schreef Fee-nix het volgende:
Hier ff ontbijten en dan ga ik met J naar de logopedist. Hij praat namelijk nog niet. En het is hier echt takkeweer joh. Maar ik wilde op de fiets gaan... We hebben net sinds gisteren een nieuwe lease auto (nog niet in gereden) en eigenlijk durf ik daar niet meteen mee op pad, stomme muts die ik ben. Dus dat wordt nat regenen vrees ik.
Maar wel gezellig toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:12 schreef Asyniur het volgende:
Zojuist weer kraamvisite gehad. Poeh, dat is toch wel vermoeiend...
Joh, wij hebben dat Anouk 4 maanden was nog "kraam" visite gehad.... Heb nu nog kennissen (want vrienden noem ik ze niet dan) die langs willen komen, maar als zij op een feestje of in een kroeg erover beginnen, dan zeg ik, bel maar ff... Op een gegeven moment zei ik dat ze 24 oktober 1 jaar wordt, je bent van harte welkom!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Maar wel gezellig toch?
Ik krijg als t goed is morgen ook nog kraamvisite......
Cristel is nu 8 weken (![]()
)
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef Nirak het volgende:
Volgens mij gaat tand nr 3 hier doorkomen. Hij slaapt veel en kwijlt weer enorm. Maar lang leve bandana kwijlslabbers: stoer en functioneel
quote:
Hier ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef Fee-nix het volgende:
Geen idee Kuuks, maar ik denk wat Danic zegt. Wij doen het met de magnetron, water verwarmen, schepjes erbij en klaar is kees.
Hier ook open billen (tot bloedens aan toe) voordat we overstapten op Pepti. Wat bij sc-tje veel hielp was de ene luierwissel maizena strooien en dan even 10-15 min in haar blote billen, op haar buik liggen en de andere luierwissel uierzalf. Dat dus om en om doen totdat het dicht is. Daarna bleven wij uierzalf gebruiken ipv zinkzalf of bepanthen. Binnen een dag zagen we resultaat en 3 dagen later was het over. Zodra we weer stopte met de uierzalf was het binnen een dag weer raak.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:11 schreef octopussy het volgende:
Sterkte Sanne! Wil ze misschien lekker even op jou liggen? Ik slaap soms nog wel eens met Mia over me heen gedrapeerd. Het hoofdeind van mijn bed een stukje omhoog en dan de kleine als een kikkertje op mijn borst.
Mijn mupje heeft zo'n vreselijke luieruitslagIk was donderdag al naar de waarnemend huisarts geweest met haar en ben gelijk begonnen met het smeren van miconazolnitraat/hydrocortison en tussendoor sudocrem tot in den treure maar het is alleen maar erger geworden. Ze heeft vandaag dan ook een stuk of 6 keer gepoept en elke keer weer krijsen
![]()
Als het morgen nog niet minder is dan ga ik contact opnemen met de HAP voor een verdovend zalfje.
Heb ook nog de fout gemaakt om op afbeeldingen te gaan googlen van een huidaandoening.![]()
![]()
dat staat nu op mijn netvlies gebrand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |