abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110860796
pi_110834478
Hoi allemaal,

Dank voor het lezen alvast.

Ik heb nu anderhalf jaar verkering met een jongen. Voor mij is hij het en ik hou echt veel van hem. Ik wil hem dan ook niet kwijt. Maar toch gaat het niet goed tussen ons. Hij laat vaak weken niks horen, hij doet geen moeite. Vaak heb ik het gevoel dat hij gewoon te kinderachtig voor me is. Hij is 1 jaar jonger. Hij denkt; we zien wel en denkt niet echt bij mij na. Ik hier geen zin meer in en dat heb ik al vaak tegen hem gezegd. Ik wil aan ons gaan werken, maar hij doet geen moeite voor me. Ik denk dat ik het toch uit ga maken, ook al wil ik dat eigenlijk niet. Als het zo doorgaat wordt ik ook niet gelukkig. Ik kan hem niet veranderen. Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen. Maar ik wil ook niet door, ik voel me elke dag stom door hem.

Wat zouden jullie doen? Ervoor gaan of toch uit maken?
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:05:27 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110860875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:02 schreef Tamaarx17 het volgende:
Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen.
Daar hoef je al niet bang voor te zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:08:12 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_110860971
quote:
Hij laat vaak weken niks horen, hij doet geen moeite.
En jij blijft het een relatie noemen? Wow! :D

Volgens mij doe je er goed aan. Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn komen jullie elkaar wel weer een keer tegen als hij zich wel kan/ wil binden. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_110860974
T leven zet je soms voor moeilijke keuzes.
Je gevoel wil iemand om van te houden maar je rationaliteit zegt dat dit zo niet werkt.

Kut maar noodzakelijk. Uitmaken en een betere match zoeken. Succes in ieder geval want zoiets zuigt altijd hard.
pi_110861052
wauw, herkenbaar verhaal dit :o

alleen was ik die jongen :')

uitmaken stel ik voor, veranderen gebeurt eigenlijk niet, en je blijft dit toch als een struikelblok zien dat uiteindelijk de relatie opbreekt (dat vond mijn ex tenminste :') )

uiteindelijk ben ik wel blij dat mijn ex het heeft uitgemaakt, uiteindelijk pasten we toch niet zo goed bij elkaar als we in het begin dachten :{
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:20:09 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_110861410
quote:
pi_110834478
Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen.
Als je veel geinvesteerd hebt in een relatie, is dat een begrijpelijk gevoel. Velen hebben dat gevoel gehad, voelden zich opgelucht toen ze toch de knoop hadden doorgehakt. Je herstelt wel van het "verlies", en de volgende keer weet je beter wat je wel en niet in een relatie zoekt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_110863437
Ja het stomme is dat hij het ook erg vind, hij wilt zijn best wel doen maar het lukt gewoon niet. Hij ziet die dingen gewoon anders ofzo. Toch moet ik maar voor mezelf kiezen en misschien komen we nog bij elkaar als we wat ouder zijn.

Bedankt voor de reacties!
pi_110871511
Hoi Tamaar

Ik heb hetzelfde gehad. 1.5 laar doorgesukkeld met iemand die in mijn ogen te weinig moeite deed, te weinig contact op nam. Ik had gewoon niet het gevoel dat hij mij nou echt leuk vond. Volgens mij was hij met van alles en nog wat bezig, behalve echt met mij. Zo af en toe was het wel handig en leuk voor hem waarschijnlijk. Maar het serieuze was ver te zoeken. Voor hem was het leuk als het hem uit kwam en hij er niet veel energie in hoefde te steken.
Ik was stapelgek op hem. Echt nog nooit eerder gehad bij iemand. Maar toch, ik werd gefrustreerd, hij maakte geen tijd terwijl ik wel tijd zag. Hij belde/smste zo weinig, terwijl hij wist dat ik dat graag wilde. Ik was altijd geirriteerd omdat het zo ging. Het voldeed voor mij echt totaal niet. Dus na mij lang ongelukkig in deze relatie te hebben gevoeld toch de knoop doorgehakt om het uit te maken. Was heeel moeilijk en was ook erg verdrietig. Maar nu, voel ik mij beter. Mijn zelfvetrouwen was een stukje verdwenen door zijn rare gedrag en doordat ik echt niet merkte dat hij mij geweldig vond. Nu komt dat zelfvertrouwen weer terug, langzaam maar zeker. Maar het is idd de beste beslissing.
Als je nu ongelukkig bent, ga er niet mee door. Je gaat je alleen maar ongelukkiger door voelen.
En idd, als het zo moet zijn, komt hij wel weer terug op jouw voorwaarden voor een relatie.
Sterkte iig!!
pi_110874974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef RichardDawkins het volgende:
T leven zet je soms voor moeilijke keuzes.
Je gevoel wil iemand om van te houden maar je rationaliteit zegt dat dit zo niet werkt.

Kut maar noodzakelijk. Uitmaken en een betere match zoeken. Succes in ieder geval want zoiets zuigt altijd hard.
Thanks
pi_110875001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:42 schreef missy25 het volgende:
Hoi Tamaar

Ik heb hetzelfde gehad. 1.5 laar doorgesukkeld met iemand die in mijn ogen te weinig moeite deed, te weinig contact op nam. Ik had gewoon niet het gevoel dat hij mij nou echt leuk vond. Volgens mij was hij met van alles en nog wat bezig, behalve echt met mij. Zo af en toe was het wel handig en leuk voor hem waarschijnlijk. Maar het serieuze was ver te zoeken. Voor hem was het leuk als het hem uit kwam en hij er niet veel energie in hoefde te steken.
Ik was stapelgek op hem. Echt nog nooit eerder gehad bij iemand. Maar toch, ik werd gefrustreerd, hij maakte geen tijd terwijl ik wel tijd zag. Hij belde/smste zo weinig, terwijl hij wist dat ik dat graag wilde. Ik was altijd geirriteerd omdat het zo ging. Het voldeed voor mij echt totaal niet. Dus na mij lang ongelukkig in deze relatie te hebben gevoeld toch de knoop doorgehakt om het uit te maken. Was heeel moeilijk en was ook erg verdrietig. Maar nu, voel ik mij beter. Mijn zelfvetrouwen was een stukje verdwenen door zijn rare gedrag en doordat ik echt niet merkte dat hij mij geweldig vond. Nu komt dat zelfvertrouwen weer terug, langzaam maar zeker. Maar het is idd de beste beslissing.
Als je nu ongelukkig bent, ga er niet mee door. Je gaat je alleen maar ongelukkiger door voelen.
En idd, als het zo moet zijn, komt hij wel weer terug op jouw voorwaarden voor een relatie.
Sterkte iig!!
Erg bedankt!
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:02:58 #11
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_110883126
Hij laat weken niks horen? Tja.. dat zegt al genoeg
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_110884407
Het kan niet van 1 kant komen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_110892751
quote:
pi_110834478
Hoi allemaal,

Dank voor het lezen alvast.

Ik heb nu anderhalf jaar verkering met een jongen. Voor mij is hij het en ik hou echt veel van hem. Ik wil hem dan ook niet kwijt. Maar toch gaat het niet goed tussen ons. Hij laat vaak weken niks horen, hij doet geen moeite. Vaak heb ik het gevoel dat hij gewoon te kinderachtig voor me is. Hij is 1 jaar jonger. Hij denkt; we zien wel en denkt niet echt bij mij na. Ik hier geen zin meer in en dat heb ik al vaak tegen hem gezegd. Ik wil aan ons gaan werken, maar hij doet geen moeite voor me. Ik denk dat ik het toch uit ga maken, ook al wil ik dat eigenlijk niet. Als het zo doorgaat wordt ik ook niet gelukkig. Ik kan hem niet veranderen. Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen. Maar ik wil ook niet door, ik voel me elke dag stom door hem.

Wat zouden jullie doen? Ervoor gaan of toch uit maken?
Zij wilde de wereld zien; hij installeerde Google Earth
pi_110892779
Sorry ging niet helemaal goed

quote:
Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen. Maar ik wil ook niet door, ik voel me elke dag stom door hem.

Je geeft het antwoord zelf al, alleen je laat je door angst tegenhouden. Angst is de slechtste raadgever, dumpen dus die gast!
Zij wilde de wereld zien; hij installeerde Google Earth
pi_110892907
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:42 schreef Groenalsgras het volgende:
Sorry ging niet helemaal goed

[..]

Je geeft het antwoord zelf al, alleen je laat je door angst tegenhouden. Angst is de slechtste raadgever, dumpen dus die gast!
Wijs!
pi_110893378
@Tamaar,

Maar hoe staat t ervoor inmiddels? Je stelt het zo te zien op prijs wat mensen hier zeggen, maar weet je al wat je gaat doen?
pi_110893439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:21 schreef missy25 het volgende:
@Tamaar,

Maar hoe staat t ervoor inmiddels? Je stelt het zo te zien op prijs wat mensen hier zeggen, maar weet je al wat je gaat doen?
Ik denk er nog 3 dagen goed over na, en dan ga ik een keus maken. Ook al weet ik het al denk ik. Uitmaken. Maar soms krijg ik zo'n terug val en denk ik opeens; ik wil hem niet kwijt. Maar het is gewoon beter. Ook voor mijn zelfvertrouwen, ben best onzeker en dit help me ook niet echt. Misschien moet ik eerst zekerder worden en dan pas een relatie gaan beginnen. Ik laat nu over me heen lopen en hij kan alles maken. Ik had gewoon altijd het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn. En dan denk ik overall weer over na; de briefen, mailtjes, foto's, familie. Dan wordt ik er gek van. Ik denk dat ik veel rust heb als ik eindelijk een keus maak.
pi_110896158
Als je denkt dat je dan eindelijk rust hebt snap ik niet dat je nog 3 dagen na wilt denken :?
pi_110896174
Hoeveel squat hij na hoeveel tijd? Weeg dat zeker mee.
pi_110896553
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel squat hij na hoeveel tijd? Weeg dat zeker mee.
Wat bedoel je?
pi_110896561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
Als je denkt dat je dan eindelijk rust hebt snap ik niet dat je nog 3 dagen na wilt denken :?
Omdat ik hem niet eerder kan zien..;(
  zaterdag 28 april 2012 @ 13:41:16 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110896635
Om te beginnen zou ik zelf niets meer laten horen....
Laat hem maar moeite doen, maar geef hem ook de kans/mogelijkheid moeite te doen, en die heeft hij niet als jij 10 x per dag een SMSje/whatshitbericht stuurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110896637
Simpel: gewoon dumpen. meerdere zeiden al dat je jezelf niet door angst moet laten leiden. Slechte raadgever.. behalve dan als er een leeuw achter je aan zit ;) maar OT... dumpen die gast.
geen moeite = geen relatie.. of geen seks. :)
pi_110896681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:38 schreef Tamaarx17 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Geeft een goede indicatie van zijn fysieke gesteldheid.
pi_110896769
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:
Om te beginnen zou ik zelf niets meer laten horen....
Laat hem maar moeite doen, maar geef hem ook de kans/mogelijkheid moeite te doen, en die heeft hij niet als jij 10 x per dag een SMSje/whatshitbericht stuurt.
Dat dacht ik 2 maanden geleden ook, ik dacht nu mag hij eens initiatief nemen. Heb hem toen al die tijd niet gezien, af een toe een mailtje.
pi_110896845
@Tamaar... spreken jullie elkaar wel eens? als in face-to-face? want tot nu toe zie ik alleen maar sms/whazzap/mail...
pi_110897364
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:49 schreef StarP0wer het volgende:
@Tamaar... spreken jullie elkaar wel eens? als in face-to-face? want tot nu toe zie ik alleen maar sms/whazzap/mail...
het eerste half jaar van onze relatie zagen we elkaar elke dag. En was het echt leuk. Toen ging ik verhuizen. Nu zien we elkaar 1 keer in de maand. Als ik hem zie is het gevoel heel sterk en leuk samen. De eerste week daarna ook nog. Maar de weken daarna voel ik niet echt meer hoe het tussen ons is.
pi_110898032
gaat wel goed komen hoor gewoon doen en vestant op nul
Waarom moet ikdit invulle?
pi_110898124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef Liefvrouwtje het volgende:
gaat wel goed komen hoor gewoon doen en vestant op nul
Echt? Gewoon er voor gaan? Moet ik er gewoon over praten en altijd eerlijk zijn, ooh ik wordt gek van die twijfel.
pi_110898167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Tamaarx17 het volgende:

[..]

Echt? Gewoon er voor gaan? Moet ik er gewoon over praten en altijd eerlijk zijn, ooh ik wordt gek van die twijfel.
Niet luisteren naar haar, is een troll.

Zoals de meesten je al hebben voorgekauwd. Confrontatie aangaan en uitmaken die hap. Angst negeren.
pi_110900099
Ik had eerst ook veel angst. Dat ik hem dan kwijt was enzo. Maar eerlijk is eerlijk... wat heb je aan iemand die geen moeite voor je doet? En waardoor je je onzeker gaat voelen i.pv. geweldig en on top of the world?
Heel toevallig zat ik gister 90210 te kijken. (heeeeerlijk zulke series :)) En daarin was ook een situatie dat een meisje een jongen zo leuk vond en van hem hield. En toen zei iemand anders: dat jij van hem houdt is belangrijk, maar nog belangrijk is of hij echt van jou houdt.

Ook al ben jij gek op hem... je hebt er uiteindelijk niet zoveel aan. Hij laat je niet beter voelen, maar je gaat juist meer twijfelen en alles over na denken. Ik heb dat ook 1.5 jaar gedaan, maar dit zou ik nooit meer willen. Ik ga nu iemand al veeeeel eerder op zijn acties lekker in zijn sop laten gaar koken. Ik wil een man die initiatief neemt, mij geweldig laat voelen, mij het gevoel geeft dat hij graag bij mij is, mij mooi/lief/sexy vindt, waarbij ik het gevoel heb dat hij echt voor mij gaat en vooral: dat zijn daden dat laten zien.
Ik had bij mijn ex teveel geluisterd naar zijn woorden. Mooie woorden, geweldige woorden. Maar die daden waren toch wel erg ver te zoeken hoor. Voortaan kijk ik dus meer naar daden en luister ik meer naar mijn eigen gevoel. Al snel had ik het gevoel dat hij er niet helemaal voor ging en het wel best/makkelijk vond allemaal op zijn manier. Ik had daar eerder naar moeten luisteren, want je intuitie geeft dat niet voor niks aan. Als het goed zit, voelt het ook goed en twijfel je echt niet.

Stel je voor dat hij echt verlief op je is en het echt serieus met je ziet, komt hij wel weer terug. En zo niet, dan weet je zeker dat hij toch niet zo gek op je was.
En hallo, hij zou bang moeten zijn om JOU kwijt te raken he. Want er zijn genoeg andere leuke mannen/jongens die er wel meer moeite in willen stoppen.
pi_110901315
Duidelijk gevalletje van verschillende verwachtingen. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn ex. Ik deed juist alle moeite en zij, tsja, vond het allemaal wel goed zoals het was. Zagen elkaar naar mijn mening te weinig en ze had alle tijd om tijd vrij te maken. En ik voel me nu beter dan ooit tevoren, sinds ik een eind heb gemaakt aan onze „relatie”, zover je het relatie noemen kon. En zodra diegene je aandacht niet meer opeist, zijn er wel weer nieuwe mensen die om je aandacht gaan vragen. Stop ermee, eerste weken voel je misschien wel kut en wil je hem nog steeds terug, maar daar moet je even doorheen. Het zal je goed doen en hij is je dan ook niet waard!
Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:56:13 #33
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110904940
Ben niet bang dat je alleen gaat blijven; bekijk het zo: "is dit echt wat je wilt?"

JE bent ongelukkig, hij geeft je een onzeker gevoel, ik neem aan dat jij je zorgen tegen hem hebt uitgesproken en hij er gewoon niets om geeft. Mijn tip, kies voor jezelf :) zolang je hierin zit wordt het nie beter, als je het uitmaakt heb je kans op een veel leukere relatie!
En je moet nie bang zijn nooit meer iemand te vinden, je moet je eigen geluk nastreven!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110905582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:56 schreef Frag_adder het volgende:
Ben niet bang dat je alleen gaat blijven; bekijk het zo: "is dit echt wat je wilt?"

JE bent ongelukkig, hij geeft je een onzeker gevoel, ik neem aan dat jij je zorgen tegen hem hebt uitgesproken en hij er gewoon niets om geeft. Mijn tip, kies voor jezelf :) zolang je hierin zit wordt het nie beter, als je het uitmaakt heb je kans op een veel leukere relatie!
En je moet nie bang zijn nooit meer iemand te vinden, je moet je eigen geluk nastreven!
Ja ik heb het meerdere malen gezegd, paar maanden terug heb ik het zelfs uitgemaakt en voelde me vet opgelucht. Maar toen gingen we praten en zoenen en gingen we toch wel samen verder. Maar na die tijd is het niet veranderd, zelfs nog erger geworden, weinig contact.
pi_110912729
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:17 schreef Tamaarx17 het volgende:

[..]

Ja ik heb het meerdere malen gezegd, paar maanden terug heb ik het zelfs uitgemaakt en voelde me vet opgelucht. Maar toen gingen we praten en zoenen en gingen we toch wel samen verder. Maar na die tijd is het niet veranderd, zelfs nog erger geworden, weinig contact.
Stel een ultimatum.. Je wilt graag verder maar niet zo. Aan hem de keuze dus.
pi_110913012
quote:
Hij laat vaak weken niks horen
Waar is je eigenwaarde gebleven meid? ;( Dat is toch geen relatie.
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:46:44 #37
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110913580
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:17 schreef Tamaarx17 het volgende:

[..]

Leer hier van, kijk naar deze relatie en zorg dat je weet wat je wel en wat je niet wilt in je volgende relatie :)

AL was het bij mijn vorige relatie niet zo erg, ik vind het erg herkenbaar. Mijn ex vond het erg normaal een dag of 3 - 4 niets van zich te laten horen als ze er even geen zin in had. Dat is niet erg soms, maar op het eind werd het meer regel dan uitzondering... Uiteindelijk trok ik dat ook niet.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110913719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar is je eigenwaarde gebleven meid? ;( Dat is toch geen relatie.
Mijn verstand zegt dat wel maar ik voel gewoonveel voor hem;
pi_110923059
Goh, ik heb het zelfde.. Dilemmaaa :P Het is fijn als je er met een objectieve blik naar kan kijken, maar het gevoel is altijd zo overheersend. Je wilt wel verder en eigenlijk gewoon alles doen om het goed te laten gaan, maar je bent zo machteloos als de ander gewoon zijn/haar eigen weg gaat.

Heel vervelend, want je hebt toch wat meegemaakt in die periode en tis moeilijk om daar afscheid van te nemen. Zeker als het de eerste keer is dat je je zo lekker hebt gevoeld bij een persoon.

Mijn vriendin is nu ook heel afstandelijk en ik voel hem eigenlijk al aankomen sinds onze laatste luchtige gesprekken waar veel gepraat werd maar niks werd gezegd.

Ik wacht nu tot zij initiatief neemt om contact op te nemen of af te spreken en dan gaan we gewoon praten en gaat de kogel door de kerk.

Ik heb geen zin om me de hele tijd in te spannen voor iemand die er helemaal niks voor terug doet. Ook al lijkt ze nog zo perfect. Dan is het gewoon klaar en kom je op den duur wel iemand tegen die ook leuk is maar wel de moeite neemt om te ondernemen.
pi_110926648
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:04 schreef Faazz het volgende:
Goh, ik heb het zelfde.. Dilemmaaa :P Het is fijn als je er met een objectieve blik naar kan kijken, maar het gevoel is altijd zo overheersend. Je wilt wel verder en eigenlijk gewoon alles doen om het goed te laten gaan, maar je bent zo machteloos als de ander gewoon zijn/haar eigen weg gaat.

Heel vervelend, want je hebt toch wat meegemaakt in die periode en tis moeilijk om daar afscheid van te nemen. Zeker als het de eerste keer is dat je je zo lekker hebt gevoeld bij een persoon.

Mijn vriendin is nu ook heel afstandelijk en ik voel hem eigenlijk al aankomen sinds onze laatste luchtige gesprekken waar veel gepraat werd maar niks werd gezegd.

Ik wacht nu tot zij initiatief neemt om contact op te nemen of af te spreken en dan gaan we gewoon praten en gaat de kogel door de kerk.

Ik heb geen zin om me de hele tijd in te spannen voor iemand die er helemaal niks voor terug doet. Ook al lijkt ze nog zo perfect. Dan is het gewoon klaar en kom je op den duur wel iemand tegen die ook leuk is maar wel de moeite neemt om te ondernemen.
Ja het is echt lastig, en dit was mijn eerste liefde. Maarja je kan moeilijk doorgaan, je kunt daar niet alleen voor zorgen. Maar toch snap ik het niet helemaal. Als ik hem dan een weekend in de maand zie, zegt hij de hele dag; je bent zo mooi en lief. En zoent hij me en knuffelt. Dus het gevoel is niet over. Ik snap niet wat het dan is. Maarja het gaat gewoon niet meer.

Jij ook succes!
pi_110927394
Bij mij was mijn ex ook mijn eerste liefde. Nog nooit heb ik iemand zo leuk gevonden als hij. Niet normaal. Maar na verloop van tijd raak je gewoon echt gefrustreerd. Je krijgt niet wat je wil en daardoor wordt je ook onzeker.
Ik zag mijn ex vaak 1 keer in de 2/3 weken en als hij hier was, was hij uiteraard ook heel lief. Want hij zal je echt wel leuk vinden, maar niet leuk genoeg om er moeite voor te doen. Hij vindt het/jou leuk als het uitkomt. Als hij zin heeft om lief en leuk te doen. En tuurlijk, lekker seksen/knuffelen enz wanneer hij er zin in heeft en ook nog krijgt bij jou zonder veel moeite te hoeven doen. Tja, welke jongen zou dat niet doen?
Het is voor hem makkelijk nu. Hij krijgt jou toch wel en hij vindt het prima zoals het nu gaat. Jij niet dus daar moet je iets mee doen.

Ik bedacht voor mijzelf altijd: als hij mij echt de droomvrouw van zijn leven vond, zou hij zich echt niet zo gedragen hoor. Want jij vind hem wel ware liefde en dan behandel je hem ook niet zo lekker laks. Nee, dan ben je bang dat hij iets/iemand anders zoekt die hem wel aandacht/tijd geeft.
Het maakt hem schijnbaar niet zo heel veel uit om je te verliezen, anders deed hij wel zijn best om je bij hem te houden door contact te leggen en te zorgen dat jij hem nog leuk vond en bij hem wilde blijven.
Het is heel moeilijk, maar je zou zo omgedraaid moeten denken. Jij bent bang om hem te verliezen. Logisch. Maar hij zou dat ook moeten zijn als hij jou zoveel waard vindt.
pi_110927630
Uitmaken. Als je je opgelucht voelde zegt dat al genoeg. Ik heb tijdens een relatie van anderhalf jaar een paar maanden geknipperlicht, en elke keer als ik het uitmaakte voelde ik me opgelucht. Maar omdat hij me overhaalde of omdat ik hem toch wel miste ging het weer aan dan. Grote fout, dat moet je zeker niet doen. Je gaat iemand sowieso missen, maar ik denk dat die opluchting toen het uit was genoeg zegt.
Je verdient iemand die wel moeite voor jou doet ;)
Boobs can fix anything.
pi_110927888
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:24 schreef missy25 het volgende:
Bij mij was mijn ex ook mijn eerste liefde. Nog nooit heb ik iemand zo leuk gevonden als hij. Niet normaal. Maar na verloop van tijd raak je gewoon echt gefrustreerd. Je krijgt niet wat je wil en daardoor wordt je ook onzeker.
Ik zag mijn ex vaak 1 keer in de 2/3 weken en als hij hier was, was hij uiteraard ook heel lief. Want hij zal je echt wel leuk vinden, maar niet leuk genoeg om er moeite voor te doen. Hij vindt het/jou leuk als het uitkomt. Als hij zin heeft om lief en leuk te doen. En tuurlijk, lekker seksen/knuffelen enz wanneer hij er zin in heeft en ook nog krijgt bij jou zonder veel moeite te hoeven doen. Tja, welke jongen zou dat niet doen?
Het is voor hem makkelijk nu. Hij krijgt jou toch wel en hij vindt het prima zoals het nu gaat. Jij niet dus daar moet je iets mee doen.

Ik bedacht voor mijzelf altijd: als hij mij echt de droomvrouw van zijn leven vond, zou hij zich echt niet zo gedragen hoor. Want jij vind hem wel ware liefde en dan behandel je hem ook niet zo lekker laks. Nee, dan ben je bang dat hij iets/iemand anders zoekt die hem wel aandacht/tijd geeft.
Het maakt hem schijnbaar niet zo heel veel uit om je te verliezen, anders deed hij wel zijn best om je bij hem te houden door contact te leggen en te zorgen dat jij hem nog leuk vond en bij hem wilde blijven.
Het is heel moeilijk, maar je zou zo omgedraaid moeten denken. Jij bent bang om hem te verliezen. Logisch. Maar hij zou dat ook moeten zijn als hij jou zoveel waard vindt.
Je hebt wel gelijk, ik ga het uit maken. Vind het alleen kut, al die dingen die we gedeeld hebben. We zeiden altijd we gaan trouwen, we worden niet zoals die volwassen mensen die elke dag ruzie hebben. En nu gaat het toch een soort van gebeuren.
Denk je dat hij als het uit is wel moeite gaat doen??
pi_110929163
Zou best kunnen dat hij spontaan contact gaat zoeken op het moment dat hij beseft dat het ook echt klaar is. Nu heeft hij toch het idee dat je als een mak lammetje achter hem aanrent dus dat hij geen moeite hoeft te doen.
Als hij echt van je houdt/leuk vind dan zal hij de moeite nemen zodra jij er een punt achter zet.

Of jij er dan nog wat aan hebt is een tweede. Je kan het aanzien, kijken of hij echt veranderd, maar mijn ervaring leert dat dat niet zo is.

Toen het uitging met mijn ex en ik besefte wat er aan de hand was ging ik ook spontaan moeite doen. Helemaal los gaan om er voor te zorgen dat ze weer bij me terug kwam. Eenmaal een tijd verder en ik ging me weer als vanouds gedragen.

Dus je kan het aankijken, maar verwacht er niks van. Genoeg vissen in de zee. Maar dat ga je pas beseffen als je je ex verwerkt heb. Dus neem de tijd :)
pi_110929558
Misschien dat hij idd gaat beseffen wat hij kwijt is.. Maar dat kan heel lang duren of kort. Maarja, bij mij was het ook knipperlicht. En steeds verviel hij weer in zijn oude gedrag.
Nu is het idd zo dat jij maar bij hem blijft ook al gedraagt hij zich niet goed. Hij doet geen moeite, maar jij blijft toch wel. Maar grote kans dus dat hij zich altijd zo zal blijven gedragen.
Het is dan voor jezelf goed om iets van een half jaar/jaar gewoon niks met hem meer te doen. Geen contact of iets. En als jullie elkaar na die tijd nog steeds geweldig vinden en beseffen wat er echt niet goed zat/fout ging in de relatie, dan zou er nog wat aan kunnen worden gedaan. Maar na 2/3 maanden is er toch nog niets drastisch veranderd. Dus dan kan je het wel proberen (bij mij zo gegaan) maar al snel wordt het hetzelfde liedje.

Bedenk voor jezelf dat je in december ofzo gaat kijken hoe je je dan voelt en even op jezelf gaat zijn. Als jullie elkaar dus nog missen, dan komen jullie vast wel bij elkaar. Als het zo moet zijn, komt het vanzelf weer.
Maar zoals bij mij nu, ik ben zo klaar met hem. Ik mis wel iemand. Een leuke man om dingen mee te doen enzo. Maar hem echt niet meer. Dat ongemotiveerde gedrag. Geen moeite, geen tijd. Bah, liefde moet juist iets geweldigs zijn. Dat je on top of the world voelt en dat hij veel voor je over heeft.
pi_110929594
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 13:39 schreef Tamaarx17 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, ik ga het uit maken. Vind het alleen kut, al die dingen die we gedeeld hebben. We zeiden altijd we gaan trouwen, we worden niet zoals die volwassen mensen die elke dag ruzie hebben. En nu gaat het toch een soort van gebeuren.
Denk je dat hij als het uit is wel moeite gaat doen??
Zooo herkenbaar dit.. Maar uitmaken is het allerbeste. Je mag blij zijn als je een mailte krijgt van hem, wtf dat kan toch niet. :')
pi_110929705
Owja en die van mij deed dus gewoon echt alsof het hem niks interesseerde toen ik zei dat de manier waarop het nu ging niet werkte voor mij en ik er niks mee kon. Dat het geen voldoening gaf en dat ik er niet mee verder kan.
Hij zei: dat vind ik echt heel jammer. Je moet wel weten dat ik heel veel om je geef.
En nu, paar maanden later nog steeds niks van hem gehoord. Ik zie op facebook dat hij lol heeft met andere meiden dus zo diep zal die liefde niet zitten voor mij.
Als een man een geweldige droomvrouw tegenkomen, laten ze die echt niet zo makkelijk gaan en zullen ze er alles aan doen om je te houden. Want droomvrouwen/droommannen zijn extreem schaars!!
pi_110930203
Ooo thanks allemaal! Ik hoop dat ik me groot kan houden.
pi_110930473
@missy25

Dat is wel heel erg wishfull thinking. De hoop houden dat het over een jaar wel weer aantrekt. Daar wil ik echt niet op wachten. Het is het gevoel dat je parten gaat spelen op den duur. Je wilt toch niet een jaar met je gedachten bij een persoon blijven met de hoop dat het weer goed komt terwijl niks zo onzeker is dan dat. Dan leef je in een illusie waarvan je nooit weet of het werkelijkheid wordt en het is nog maar de vraag of je ex daar ook zo over denkt.
pi_110930677
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 14:45 schreef Faazz het volgende:
@missy25

Dat is wel heel erg wishfull thinking. De hoop houden dat het over een jaar wel weer aantrekt. Daar wil ik echt niet op wachten. Het is het gevoel dat je parten gaat spelen op den duur. Je wilt toch niet een jaar met je gedachten bij een persoon blijven met de hoop dat het weer goed komt terwijl niks zo onzeker is dan dat. Dan leef je in een illusie waarvan je nooit weet of het werkelijkheid wordt en het is nog maar de vraag of je ex daar ook zo over denkt.
Ik denk dat ik het stiekm ook al zal blijven hopen. Tenzij ik voel dat ik het zonder hem prima kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')