abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110860796
pi_110834478
Hoi allemaal,

Dank voor het lezen alvast.

Ik heb nu anderhalf jaar verkering met een jongen. Voor mij is hij het en ik hou echt veel van hem. Ik wil hem dan ook niet kwijt. Maar toch gaat het niet goed tussen ons. Hij laat vaak weken niks horen, hij doet geen moeite. Vaak heb ik het gevoel dat hij gewoon te kinderachtig voor me is. Hij is 1 jaar jonger. Hij denkt; we zien wel en denkt niet echt bij mij na. Ik hier geen zin meer in en dat heb ik al vaak tegen hem gezegd. Ik wil aan ons gaan werken, maar hij doet geen moeite voor me. Ik denk dat ik het toch uit ga maken, ook al wil ik dat eigenlijk niet. Als het zo doorgaat wordt ik ook niet gelukkig. Ik kan hem niet veranderen. Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen. Maar ik wil ook niet door, ik voel me elke dag stom door hem.

Wat zouden jullie doen? Ervoor gaan of toch uit maken?
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:05:27 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110860875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:02 schreef Tamaarx17 het volgende:
Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen.
Daar hoef je al niet bang voor te zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:08:12 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_110860971
quote:
Hij laat vaak weken niks horen, hij doet geen moeite.
En jij blijft het een relatie noemen? Wow! :D

Volgens mij doe je er goed aan. Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn komen jullie elkaar wel weer een keer tegen als hij zich wel kan/ wil binden. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_110860974
T leven zet je soms voor moeilijke keuzes.
Je gevoel wil iemand om van te houden maar je rationaliteit zegt dat dit zo niet werkt.

Kut maar noodzakelijk. Uitmaken en een betere match zoeken. Succes in ieder geval want zoiets zuigt altijd hard.
pi_110861052
wauw, herkenbaar verhaal dit :o

alleen was ik die jongen :')

uitmaken stel ik voor, veranderen gebeurt eigenlijk niet, en je blijft dit toch als een struikelblok zien dat uiteindelijk de relatie opbreekt (dat vond mijn ex tenminste :') )

uiteindelijk ben ik wel blij dat mijn ex het heeft uitgemaakt, uiteindelijk pasten we toch niet zo goed bij elkaar als we in het begin dachten :{
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:20:09 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_110861410
quote:
pi_110834478
Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen.
Als je veel geinvesteerd hebt in een relatie, is dat een begrijpelijk gevoel. Velen hebben dat gevoel gehad, voelden zich opgelucht toen ze toch de knoop hadden doorgehakt. Je herstelt wel van het "verlies", en de volgende keer weet je beter wat je wel en niet in een relatie zoekt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_110863437
Ja het stomme is dat hij het ook erg vind, hij wilt zijn best wel doen maar het lukt gewoon niet. Hij ziet die dingen gewoon anders ofzo. Toch moet ik maar voor mezelf kiezen en misschien komen we nog bij elkaar als we wat ouder zijn.

Bedankt voor de reacties!
pi_110871511
Hoi Tamaar

Ik heb hetzelfde gehad. 1.5 laar doorgesukkeld met iemand die in mijn ogen te weinig moeite deed, te weinig contact op nam. Ik had gewoon niet het gevoel dat hij mij nou echt leuk vond. Volgens mij was hij met van alles en nog wat bezig, behalve echt met mij. Zo af en toe was het wel handig en leuk voor hem waarschijnlijk. Maar het serieuze was ver te zoeken. Voor hem was het leuk als het hem uit kwam en hij er niet veel energie in hoefde te steken.
Ik was stapelgek op hem. Echt nog nooit eerder gehad bij iemand. Maar toch, ik werd gefrustreerd, hij maakte geen tijd terwijl ik wel tijd zag. Hij belde/smste zo weinig, terwijl hij wist dat ik dat graag wilde. Ik was altijd geirriteerd omdat het zo ging. Het voldeed voor mij echt totaal niet. Dus na mij lang ongelukkig in deze relatie te hebben gevoeld toch de knoop doorgehakt om het uit te maken. Was heeel moeilijk en was ook erg verdrietig. Maar nu, voel ik mij beter. Mijn zelfvetrouwen was een stukje verdwenen door zijn rare gedrag en doordat ik echt niet merkte dat hij mij geweldig vond. Nu komt dat zelfvertrouwen weer terug, langzaam maar zeker. Maar het is idd de beste beslissing.
Als je nu ongelukkig bent, ga er niet mee door. Je gaat je alleen maar ongelukkiger door voelen.
En idd, als het zo moet zijn, komt hij wel weer terug op jouw voorwaarden voor een relatie.
Sterkte iig!!
pi_110874974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef RichardDawkins het volgende:
T leven zet je soms voor moeilijke keuzes.
Je gevoel wil iemand om van te houden maar je rationaliteit zegt dat dit zo niet werkt.

Kut maar noodzakelijk. Uitmaken en een betere match zoeken. Succes in ieder geval want zoiets zuigt altijd hard.
Thanks
pi_110875001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:42 schreef missy25 het volgende:
Hoi Tamaar

Ik heb hetzelfde gehad. 1.5 laar doorgesukkeld met iemand die in mijn ogen te weinig moeite deed, te weinig contact op nam. Ik had gewoon niet het gevoel dat hij mij nou echt leuk vond. Volgens mij was hij met van alles en nog wat bezig, behalve echt met mij. Zo af en toe was het wel handig en leuk voor hem waarschijnlijk. Maar het serieuze was ver te zoeken. Voor hem was het leuk als het hem uit kwam en hij er niet veel energie in hoefde te steken.
Ik was stapelgek op hem. Echt nog nooit eerder gehad bij iemand. Maar toch, ik werd gefrustreerd, hij maakte geen tijd terwijl ik wel tijd zag. Hij belde/smste zo weinig, terwijl hij wist dat ik dat graag wilde. Ik was altijd geirriteerd omdat het zo ging. Het voldeed voor mij echt totaal niet. Dus na mij lang ongelukkig in deze relatie te hebben gevoeld toch de knoop doorgehakt om het uit te maken. Was heeel moeilijk en was ook erg verdrietig. Maar nu, voel ik mij beter. Mijn zelfvetrouwen was een stukje verdwenen door zijn rare gedrag en doordat ik echt niet merkte dat hij mij geweldig vond. Nu komt dat zelfvertrouwen weer terug, langzaam maar zeker. Maar het is idd de beste beslissing.
Als je nu ongelukkig bent, ga er niet mee door. Je gaat je alleen maar ongelukkiger door voelen.
En idd, als het zo moet zijn, komt hij wel weer terug op jouw voorwaarden voor een relatie.
Sterkte iig!!
Erg bedankt!
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:02:58 #11
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_110883126
Hij laat weken niks horen? Tja.. dat zegt al genoeg
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_110884407
Het kan niet van 1 kant komen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_110892751
quote:
pi_110834478
Hoi allemaal,

Dank voor het lezen alvast.

Ik heb nu anderhalf jaar verkering met een jongen. Voor mij is hij het en ik hou echt veel van hem. Ik wil hem dan ook niet kwijt. Maar toch gaat het niet goed tussen ons. Hij laat vaak weken niks horen, hij doet geen moeite. Vaak heb ik het gevoel dat hij gewoon te kinderachtig voor me is. Hij is 1 jaar jonger. Hij denkt; we zien wel en denkt niet echt bij mij na. Ik hier geen zin meer in en dat heb ik al vaak tegen hem gezegd. Ik wil aan ons gaan werken, maar hij doet geen moeite voor me. Ik denk dat ik het toch uit ga maken, ook al wil ik dat eigenlijk niet. Als het zo doorgaat wordt ik ook niet gelukkig. Ik kan hem niet veranderen. Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen. Maar ik wil ook niet door, ik voel me elke dag stom door hem.

Wat zouden jullie doen? Ervoor gaan of toch uit maken?
Zij wilde de wereld zien; hij installeerde Google Earth
pi_110892779
Sorry ging niet helemaal goed

quote:
Ik ben gewoon bang dat ik alleen blijf, en nooit meer zoiets voor iemand kan voelen. Maar ik wil ook niet door, ik voel me elke dag stom door hem.

Je geeft het antwoord zelf al, alleen je laat je door angst tegenhouden. Angst is de slechtste raadgever, dumpen dus die gast!
Zij wilde de wereld zien; hij installeerde Google Earth
pi_110892907
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:42 schreef Groenalsgras het volgende:
Sorry ging niet helemaal goed

[..]

Je geeft het antwoord zelf al, alleen je laat je door angst tegenhouden. Angst is de slechtste raadgever, dumpen dus die gast!
Wijs!
pi_110893378
@Tamaar,

Maar hoe staat t ervoor inmiddels? Je stelt het zo te zien op prijs wat mensen hier zeggen, maar weet je al wat je gaat doen?
pi_110893439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:21 schreef missy25 het volgende:
@Tamaar,

Maar hoe staat t ervoor inmiddels? Je stelt het zo te zien op prijs wat mensen hier zeggen, maar weet je al wat je gaat doen?
Ik denk er nog 3 dagen goed over na, en dan ga ik een keus maken. Ook al weet ik het al denk ik. Uitmaken. Maar soms krijg ik zo'n terug val en denk ik opeens; ik wil hem niet kwijt. Maar het is gewoon beter. Ook voor mijn zelfvertrouwen, ben best onzeker en dit help me ook niet echt. Misschien moet ik eerst zekerder worden en dan pas een relatie gaan beginnen. Ik laat nu over me heen lopen en hij kan alles maken. Ik had gewoon altijd het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn. En dan denk ik overall weer over na; de briefen, mailtjes, foto's, familie. Dan wordt ik er gek van. Ik denk dat ik veel rust heb als ik eindelijk een keus maak.
pi_110896158
Als je denkt dat je dan eindelijk rust hebt snap ik niet dat je nog 3 dagen na wilt denken :?
pi_110896174
Hoeveel squat hij na hoeveel tijd? Weeg dat zeker mee.
pi_110896553
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel squat hij na hoeveel tijd? Weeg dat zeker mee.
Wat bedoel je?
pi_110896561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
Als je denkt dat je dan eindelijk rust hebt snap ik niet dat je nog 3 dagen na wilt denken :?
Omdat ik hem niet eerder kan zien..;(
  zaterdag 28 april 2012 @ 13:41:16 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110896635
Om te beginnen zou ik zelf niets meer laten horen....
Laat hem maar moeite doen, maar geef hem ook de kans/mogelijkheid moeite te doen, en die heeft hij niet als jij 10 x per dag een SMSje/whatshitbericht stuurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110896637
Simpel: gewoon dumpen. meerdere zeiden al dat je jezelf niet door angst moet laten leiden. Slechte raadgever.. behalve dan als er een leeuw achter je aan zit ;) maar OT... dumpen die gast.
geen moeite = geen relatie.. of geen seks. :)
pi_110896681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:38 schreef Tamaarx17 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Geeft een goede indicatie van zijn fysieke gesteldheid.
pi_110896769
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:
Om te beginnen zou ik zelf niets meer laten horen....
Laat hem maar moeite doen, maar geef hem ook de kans/mogelijkheid moeite te doen, en die heeft hij niet als jij 10 x per dag een SMSje/whatshitbericht stuurt.
Dat dacht ik 2 maanden geleden ook, ik dacht nu mag hij eens initiatief nemen. Heb hem toen al die tijd niet gezien, af een toe een mailtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')