Hehe nicequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is leuk als je op vakantie gaat en een drugshond achter je aan krijgt.
gebeurde met een klasgenoot van me toen we naar rome gingen
Jouw tasje gaat echt raar ruiken danquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee. Ik spray er zo wel wat deo in
Ja ik weet anders ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe nice
[..]
Jouw tasje gaat echt raar ruiken dan
Ik heb dat ook wel eens als ik op vakantie ga en heb wiet in mijn tas bewaard ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is leuk als je op vakantie gaat en een drugshond achter je aan krijgt.
gebeurde met een klasgenoot van me toen we naar rome gingen
zal mij niet snel gebeuren. heb al zo lang geen wiet meer gehadquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens als ik op vakantie ga en heb wiet in mijn tas bewaard ofzo
Even luchtenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik weet anders ook niethang m zo wel even buiten.
Ik ook al weer tijden niet. Blow haast nooit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal mij niet snel gebeuren. heb al zo lang geen wiet meer gehad
paar maanden terug nog eens gedaan, vond dr niks meer aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook al weer tijden niet. Blow haast nooit.
En je tasje ruikt wel naar wiet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb al een jaar niet meer geblowd volgens mij
Ja ik heb gehaald gisterenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En je tasje ruikt wel naar wiet?
voor minderjarige vriendjes?quote:
Oh, ik dacht die heeft gisteravond even flink de bloemetjes buitengezet, maar dat valt wel mee danquote:
Nee man, ik bereid me al de hele week voor op een weekend met Speesquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die heeft gisteravond even flink de bloemetjes buitengezet, maar dat valt wel mee dan
Lol neequote:
Als jij je een week voorbereid op Spees he, hoe moeten wij haar dan overleven zonder voorbereiding.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee man, ik bereid me al de hele week voor op een weekend met Spees
[..]
Lol nee
Oh my.. Dit gaat erg worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee man, ik bereid me al de hele week voor op een weekend met Spees
how you doin?quote:
leugenaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak maar een grappieSpees is heel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |