Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Aparttwitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 22-04-2012 om 20:39:34Ik ben een Jeanette en ik wil een dildo in mn bil! reageer retweet
Ik heb je geholpen door mijn prijzen kunstmatig hoog te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk een mail van iemand gehad die 300k voor 30 euro wilt kopen
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb je geholpen door mijn prijzen kunstmatig hoog te houden
Hier nog niksquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk een mail van iemand gehad die 300k voor 30 euro wilt kopen
Bij mij niet, en ze staan er voor normale prijs op..quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Wil eigenlijk ook wel wat coins verkopen maar het is te veel werk
Krijg je snel een reactie via marktplaats?
Aardig van je. Moet je vaker doen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik hoef geen coins, ik zeg het alleen
Nee, bij mij pas 2 reacties waarvan 1 serieus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Wil eigenlijk ook wel wat coins verkopen maar het is te veel werk
Krijg je snel een reactie via marktplaats?
Dank, want anders dacht hij dat hij ze voor 12.50 per 100k verkocht zou krijgen in dit topic terwijl iemand ze voor een betere prijs verkooptquote:
Beter voor jou ja, niet voor de koperquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:43 schreef Fuszy het volgende:
Als ik ze voor 12,5 verkoop dan is dat beter, dan wanneer hij ze voor 10 verkoopt. Ik krijg er namelijk meer voor
Nou ja, als die 1e kerel in 1x een miljoen wil kopen is het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, bij mij pas 2 reacties waarvan 1 serieus.
Waarom heb je in deze tijd geen internetbankieren?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Als iemand geld stort op mijn rekening, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik dit kan zien?
(heb geen internetbankieren, dus ik moet bij de bank langs gaan om het op te vragen)
Omdat ik het voor geen meter vertrouw.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom heb je in deze tijd geen internetbankieren?
Bij welke bank zit je?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik het voor geen meter vertrouw.
Maar dat is omdat je heel jong bent of in een boerengehucht woont ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat ik geen internet bankieren zou hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
Rabobank.
Buiten dat ik het niet vertrouw heb ik het ook niet nodig, ik koop nooit dingen online ofzo. Nu met FUT coins verkopen is de 1e keer dat het handig geweest zou zijn.
-Minimaal aantal posts van 200 in dit topicquote:
Dan ben je gewoon dom ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja internetbankieren is echt onbetrouwbaar, ben al drie keer gehackt.
En 500.000 coins kopen van mij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
-Minimaal aantal posts van 200 in dit topic
-3x een topickaap
-record van minimaal 3:1 win/loss
Daarnaast moet je iedereen in de OP een keer verslaan.
En een foto van je zusje uploaden, tenminste als ze de moeite waard is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
-Minimaal aantal posts van 200 in dit topic
-3x een topickaap
-record van minimaal 3:1 win/loss
Daarnaast moet je iedereen in de OP een keer verslaan.
Zou die daar mee bezig zijn? anders is hij bij voorbaat gediskwalificeerd en gaat hij gewoon niet mee!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En een foto van je zusje uploaden, tenminste als ze de moeite waard is.
Het is misschien een beetje overdreven maar ik kan het me echt totaal niet voorstellen. Bijvoorbeeld: tijdje geleden moest ik werken toen de lowlands kaartjes in de verkoop gingen. Een vriendin had een kaartje voor me gehaald. Of je komt met 180euro aanzetten wat niet echt chill is, of je moet naar de bank om het daar over te laten schrijven. Niet echt handig als je het mij vraagt.quote:
Sorry, dan geen plekje in de OP voor jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:17 schreef huhuhuhu het volgende:
Mijn record is 25-0-4
Die 200 posts komen wel
Topickaap is niet ok
En ik heb geen zusje
Hoe kun je 3x gehackt worden bij online bankieren? Dan moeten er of gegevens van de server zijn gestolen waarbij die van jou toevallig ook zaten maar dat gebeurt geen 3x denk ik. Andere mogelijkheid is dat je slordig omspringt met je inloggegevens of dat je op openbare netwerken inlogt op je i-net bankieren....quote:
maar dan nog..voor overmaken moet je vaak nog via je mobiel bevestigen of via zo'n speciaal apparaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe kun je 3x gehackt worden bij online bankieren? Dan moeten er of gegevens van de server zijn gestolen waarbij die van jou toevallig ook zaten maar dat gebeurt geen 3x denk ik. Andere mogelijkheid is dat je slordig omspringt met je inloggegevens of dat je op openbare netwerken inlogt op je i-net bankieren....
mwah, niet te snel he.. misschien heeft hij een nicht.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry, dan geen plekje in de OP voor jou.
Fifa 13 weer een kans.
Ja, ofquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe kun je 3x gehackt worden bij online bankieren? Dan moeten er of gegevens van de server zijn gestolen waarbij die van jou toevallig ook zaten maar dat gebeurt geen 3x denk ik. Andere mogelijkheid is dat je slordig omspringt met je inloggegevens of dat je op openbare netwerken inlogt op je i-net bankieren....
Er zijn veel mensen paranoïde tov internet bankieren dus zo vreemd zou zo'n reactie niet zijn.quote:
Ik ben zelf paranoïde, maar gok eerder op sarcasme dan dat hij serieus 3x gehackt isquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen paranoïde tov internet bankieren dus zo vreemd zou zo'n reactie niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |