Wat heeft men nodig?
Ok en nu?
En verder
Resultaten!
Ga met rezania jonge!quote:
Hoeren neuken nooit meer werken!quote:
Een PC of PS2 spel, en deze dan doormidden breken en erop stampen recht voor de verkoperquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er nog leuke dingen voor op de kaartjes? We hebben er echt al veel trouwens.
• Politiepet.
• Tandenborstel.
• Soldaatjes.
• Knikkers.
• Flippo verzameling.
De kunst is ook het afdingen op deze nutteloze producten natuurlijk omdat je maar 10 euro hebt
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een PC of PS2 spel, en deze dan doormidden breken en erop stampen recht voor de verkoper
Hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef Monopoly het volgende:
Er zitten hier inmiddels een stuk of 100 briefjes in de grabbelbak
Laatste artikel wat in de bak zit: Koop een schip in een fles
Ja hier natuurlijk, So_Surreal ook, hem zie ik wel op de Roode Steen. Misschien gaan we wel een beeldje kopen voor vijftig centquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie woont er in Hoorn?
Ik ga iets kopen dat makkelijk breekbaar is, dan als diegene het geeft, ik het terwijl we het beiden nog vasthebben naar beneden flikker![]()
En dan droog weglopen.
Ik maak misschien nog wel wat kaartjes voor wat maten morgen, kunnen we een grabbelton doen. Moeten ze echter wel mee willen doen.quote:
Eens! Volgend jaar ben je welkom (Maandag trouwens ook hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik maak misschien nog wel wat kaartjes voor wat maten morgen, kunnen we een grabbelton doen. Moeten ze echter wel mee willen doen.
En anders kom ik volgend jaar gewoon richting jou.
Had een filmpje van iets soortgelijks, maar ben het even kwijt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hier natuurlijk, So_Surreal ook, hem zie ik wel op de Roode Steen. Misschien gaan we wel een beeldje kopen voor vijftig cent
Kan je er een paar op noemen? Ik heb wat inspiratie nodig =)quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef Monopoly het volgende:
Er zitten hier inmiddels een stuk of 100 briefjes in de grabbelbak
Laatste artikel wat in de bak zit: Koop een schip in een fles
Scheet laten in een plastic zakquote:Op zondag 29 april 2012 23:08 schreef smitjew het volgende:
Ik moet 3 liter gebakken lucht kopen , verdomme
ik koop ballonen en gebak snap je hem gebak en luchtquote:
er zit nog epic speelgoed bijquote:
Baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:12 schreef Monopoly het volgende:
Naast die pruik ligt een Winneh de Pooh blik (met zo'n opwindmuziekje). En dat wordt mijn nieuwe wietdoos.
Dat was wel vreemd jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:24 schreef Monopoly het volgende:
Tevens hebben wij een boodschappen tas gekocht van een Turks meisje die een hand op haar schouder had
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:29 schreef LompeHork het volgende:
Rare shit, wel respect voor die vrouw, zelfs handelen (hand hahaha snap je?) met maar 1 arm.
Dit alleen alquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:32 schreef Monopoly het volgende:
Vooral op dat bankje, met een clownspruik op lekker blowen en met een vuvuzela proberen duiven dood te laten schrikken
NEE!! GODVERDOMME!! Heb ik het alweer gemistquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:09 schreef Dhaha het volgende:
deze mag dicht, Koninginnedag is voorbij verdomme
quote:
Maar je hebt het toch gekocht? Whehe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef Sheriam het volgende:
Wuppie
Iets wat duidelijk zelfgemaakt is (legpuzzel, houten speelgoed, schilderijtje), en vraag de maker het te signeren.
Honderiem
Tioletbril
Koop op twee plekken twee dingen die bij elkaar kunnen passen (bal en hockey stick/racket, emmer en zeem, enzovoort) en verkoop ze als setje aan een andere vrijmarkt bezoeker.
Ik ben trouwens tegen die 'grappen' van iets wat je net gekocht hebt expres kapot maken. Sommige mensen verkopen hun spulletjes echt omdat ze graag zien dat anderen ze nog goed kunnen gebruiken, en vinden het heel klote als iemand dat doet. Beetje huilie misschien, maar je wil zelf een leuke dag hebben, vergal dan niet het plezier van een ander, dat is ook een vorm van pesten. (kleine geintjes zoals signeren moet kunnen, bovendien kan je dan veel makkelijker stoppen als iemand er duidelijk niks van snapt en ongemakkelijk wordt.. een kapot beeldje blijft kapot ook als je sorry zegt).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |