Mijn handen jeukten anders behoorlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
En toch 10 keer sneller dan anderen wanneer ze de laatste post hebben.
Hij dacht dat ik was vreemdgegaan.. of vreemdgegaan. Dat ik 2 weken nadat het uit was (maar nog wel samenwoonde) met iemand seks heb gehad waar ik al weken/maanden mee chatte / klasgenoot was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
Boos? wat heb je hem aangedaan, gij vuige feeks!
Natuurlijk, maar als ji jnog wel samenwoont met haar en je houdt nog van haar.. en je wordt geconfronteerd dat ze seks heeft gehad met een ander. (terwijl de seks tussen jullie al een tijdje gestopt was).. dan voelt dat denk ik niet leukquote:
Als ze het al maanden tijdens de relatie aan het "regelen" was, en dan zodra het uit is het gelijk ook doen, zou ik ook pissed zijn.quote:
Nee, dat wilde ik ook zeggen. Maar 2 jaar super mad blijven is dan ook aardig rigoureusquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ji jnog wel samenwoont met haar en je houdt nog van haar.. en je wordt geconfronteerd dat ze seks heeft gehad met een ander. (terwijl de seks tussen jullie al een tijdje gestopt was).. dan voelt dat denk ik niet leuk
Dat was dus niet zo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
Als ze het al maanden tijdens de relatie aan het "regelen" was, en dan zodra het uit is het gelijk ook doen, zou ik ook pissed zijn.
Nee, maar als hij dat dacht snap ik goed dat hij boos was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was dus niet zo.
Maar zo leek het wel voor hem .
Vond ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik ook zeggen. Maar 2 jaar super mad blijven is dan ook aardig rigoureus
Dat kan ik nog wel begrijpen maar om dat nou 2 jaar vol te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ji jnog wel samenwoont met haar en je houdt nog van haar.. en je wordt geconfronteerd dat ze seks heeft gehad met een ander. (terwijl de seks tussen jullie al een tijdje gestopt was).. dan voelt dat denk ik niet leuk
Sowieso, als je jaren relatie hebt en je maakt het uit en 1 van de 1e dingen die je doet is een ander neuken, dan vind ik dat ook respectloos.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was dus niet zo.
Maar zo leek het wel voor hem .
Daar gaat het niet om?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel begrijpen maar om dat nou 2 jaar vol te houden. Mijn ex had binnen een week ook een ander geregeld, was ik ook niet blij mee maar ja, het leven gaat ook gewoon door.
Was ook niet de slimste actie, was ook niet gepland.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:35 schreef shifto het volgende:
Sowieso, als je jaren relatie hebt en je maakt het uit en 1 van de 1e dingen die je doet is een ander neuken, dan vind ik dat ook respectloos.
Dat klinkt echt zwaar lullig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook niet de slimste actie, was ook niet gepland.
Ik was sinds het uit was echt extreem geilmaar dan ook echt niet meer normaal
En toen gingen we wat drinken.. en kwam van t 1 t ander. Kan me er weinig van herinneren hoe of watmaarja.. het is wel gebeurd.
Kuthoeren, allemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker als er in de relatie weinig meer gebeurt![]()
Hoor je vaker tho
Maar ik hou er niet van als erquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:38 schreef STING het volgende:
Niet zo serieus, ik zit flauw te doen. Vrijdag jeweets
Wat verdrietig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik hou er niet van als ersmilies als PI worden gebruikt..
Had ik bij een ex ook, die dook al na een paar dagen al het bed in met een ander, nadat ik het uitgemaakt had. (ik hield nog van haar, lang verhaal) Ik kan het haar uiteraard niet kwalijk nemen, maar het voelt dan toch een beetje zuur.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kon er niets aan doenHet was er gewoon ineens.
Sorry, het spijt mequote:Op vrijdag 27 april 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik hou er niet van als ersmilies als PI worden gebruikt..
Het is ook logisch dat het kut voelt.quote:[b]Op vrijdag 27 april 2012 09:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/10402]
Had ik bij een ex ook, die dook al na een paar dagen al het bed in met een ander, nadat ik het uitgemaakt had. (ik hield nog van haar, lang verhaal) Ik kan het haar uiteraard niet kwalijk nemen, maar het voelt dan toch een beetje zuur.
Als iemand je dumpt en dan gelijk met een ander in bed ligt, dan ga je toch denken, hoe lang was ze dat al van plan, hoelang is ze al niet eerlijk geweest over hoe het er voor stond..quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik bij een ex ook, die dook al na een paar dagen al het bed in met een ander, nadat ik het uitgemaakt had. (ik hield nog van haar, lang verhaal) Ik kan het haar uiteraard niet kwalijk nemen, maar het voelt dan toch een beetje zuur.
Helemaal mee eens. Tot ik geil benquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo hoor. Als je geil bent hoef je nog niet gelijk op de eerste de beste man of vrouw te springen
Zo zit ik ook niet in elkaar, maar andere mensen kennelijk welquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo hoor. Als je geil bent hoef je nog niet gelijk op de eerste de beste man of vrouw te springen
Mee eens, eigenlijk net zo'n slecht excuus als "ik was dronken".quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kreeg meer het gevoel dat ze de relatie niks vond voorstellen, zich er zo overheen kon zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als iemand je dumpt en dan gelijk met een ander in bed ligt, dan ga je toch denken, hoe lang was ze dat al van plan, hoelang is ze al niet eerlijk geweest over hoe het er voor stond..
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bedoel meer als ze het uit maakt, niet als jij het zelf uitmaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het gevoel dat ze de relatie niks vond voorstellen, zich er zo overheen kon zetten.
Ik heb dit ook altijd geroepen tot ik een keer dusdanig gedrogeerd was dat ik ook iets met iemand heb gedaan waar ik spijt van heb. Als ik normaal had kunnen nadenken had ik het echt nooit gedaan hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mee eens, eigenlijk net zo'n slecht excuus als "ik was dronken".
Je brengt jezelf in die positie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb dit ook altijd geroepen tot ik een keer dusdanig gedrogeerd was dat ik ook iets met iemand heb gedaan waar ik spijt van heb. Als ik normaal had kunnen nadenken had ik het echt nooit gedaan hoor
Mwah, ik had eerder het gevoel dat onze seks kennelijk voor haar wat anders betekende dan voor mij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als iemand je dumpt en dan gelijk met een ander in bed ligt, dan ga je toch denken, hoe lang was ze dat al van plan, hoelang is ze al niet eerlijk geweest over hoe het er voor stond..
Nee hoor, was gewoon een avondje eten met vrienden tot iedereen weg was en er nog 2 over warenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als ze het uit maakt, niet als jij het zelf uitmaakt.
Ik vond het tijd voor een lieve ui.quote:
Als ze het uitmaakt en gelijk over een ander heen gaat. Daar had ik mijn stukje op geschreven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik het uitmaak en ze ligt de week daarop bij de ander.
Iemand heeft wat in je drinken gedaan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee hoor, was gewoon een avondje eten met vrienden tot iedereen weg was en er nog 2 over warenTotaal niet opgezocht en kwam ook uit het niets, als in, geen eerdere spanningen ofzo
Nee ik heb die avond wel bepaalde middelen op waarvan ik de werking niet wist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iemand heeft wat in je drinken gedaan?
Dus geen excuus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik heb die avond wel bepaalde middelen op waarvan ik de werking niet wist.
Ik heb ook wel eens dingen gedaan die ik normaal nooit zou doen.quote:
Wat een bullshit zegquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kon er niets aan doenHet was er gewoon ineens.
Dat zeg je ook tegen vrouwen die verkracht zijn nadat ze gedrogeerd zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dingen gedaan die ik normaal nooit zou doen.
Blijft mijn eigen schuld. Ik heb de middelen genomen, ik heb mezelf in die positie gebracht.
Ook bij mensen waarvan je op voorhand geen aantrekkingskracht voelde op sexueel gebied?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijft mijn eigen schuld. Ik heb de middelen genomen, ik heb mezelf in die positie gebracht.
Dat dus inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die zijn gedrogeerd geworden.. die hebben het niet zelf gedaan, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zeg je ook tegen vrouwen die verkracht zijn nadat ze gedrogeerd zijn?
Ik zei dat ik middelen had genomen waarvan ik de werking niet wist, maar dit was omdat ik hierin verkeerd was voorgelicht door haarAnders had ik het uberhaubt niet gepakt.
Not sure if..quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zeg je ook tegen vrouwen die verkracht zijn nadat ze gedrogeerd zijn?
Ik doelde op de geilheidquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:52 schreef MohMi het volgende:
Wat een bullshit zegAls je er aan toegeeft terwijl je je gweten sust met het idee dat het niet door jou maar door de alcohol kwam, heb dan iig de ballen om toe te geven dat je zelf zo zwak was. Gebrek aan verantwoordelijkheid nemen
Die bestaan niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook bij mensen waarvan je op voorhand geen aantrekkingskracht voelde op sexueel gebied?
Ok, dus als ik jou vitamine c zeg te geven en jij pakt dat, en het blijkt GHB waardoor je out bent, en we hebben seks, dan is het legaal?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die zijn gedrogeerd geworden.. die hebben het niet zelf gedaan, dat is wat anders.
shiftoooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, dus als ik jou vitamine c zeg te geven en jij pakt dat, en het blijkt GHB waardoor je out bent, en we hebben seks, dan is het legaal?Mooi om te weten
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow echt wel, er zijn dames waar mijn nekharen van overeind gaan staan
Ja niet alleen jij, ook die ex van dinges. Maar goed, de relatie was over dus er treft jou verder weinig blaam. Dat het niet netjes is of zo, ach. Shit happens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk nietWas ook zeker niet de bedoeling
Stop. talking.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, dus als ik jou vitamine c zeg te geven en jij pakt dat, en het blijkt GHB waardoor je out bent, en we hebben seks, dan is het legaal?Mooi om te weten
Murdera zegt dat hij verantwoordelijkheid neemt voor de dingen die hij inneemt en acties die daaruit voortvloeien. Gedrogeerd worden is iets heel anders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Hara, pls, neem dit pilletje, its safe
Volgens mij is shifto me aan het trollen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera zegt dat hij verantwoordelijkheid neemt voor de dingen die hij inneemt en acties die daaruit voortvloeien. Gedrogeerd worden is iets heel anders.
Als ik bier drink, neem ik mijn verantwoordelijkheid. Ik was hierin voorgelicht dat het iets anders zou zijn dan dat het was en een hele andere dosering nodig had. Als ik had geweten wat het was had ik het niet gepakt omdat het onverantwoordelijk geweest zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera zegt dat hij verantwoordelijkheid neemt voor de dingen die hij inneemt en acties die daaruit voortvloeien. Gedrogeerd worden is iets heel anders.
Naw, dat is gewoon een makkelijk excuus voor wanneer je achterlijk bezig bentquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij is shifto me aan het trollen.
Was garpje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow echt wel, er zijn dames waar mijn nekharen van overeind gaan staan
Ik hoopte dat shifto aan het trollen was eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is gewoon een makkelijk excuus voor wanneer je achterlijk bezig bent
Daar kan je dan vrij weinig aan doen hè.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik bier drink, neem ik mijn verantwoordelijkheid. Ik was hierin voorgelicht dat het iets anders zou zijn dan dat het was en een hele andere dosering nodig had. Als ik had geweten wat het was had ik het niet gepakt omdat het onverantwoordelijk geweest zou zijn.
Ah, je bent er nog.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik doe niet aan drugs, ik sla de vrouwen gewoon knock-out en neem ze dan mee.
Jullie zijn het niet eens, wil niet zeggen dat ie achterlijk isquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte dat shifto aan het trollen was eigenlijk.
ZO achterlijk kan hij toch niet zijn.
Volgens mij heb je nog een beeld van mij dat ik dat niet doe/deedquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef MohMi het volgende:
Ben wel blij te merken dat de meesten hier de voorkeur geven aan normaal met elkaar om gaan, en de verantwoordelijkheid nemen voor hoe ze met een ander omgaan.
Jawel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jullie zijn het niet eens, wil niet zeggen dat ie achterlijk is
Met die smalle armpjes van jequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik doe niet aan drugs, ik sla de vrouwen gewoon knock-out en neem ze dan mee.
Volgens mij moet je het niet te persoonlijk opnemen deze keerquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog een beeld van mij dat ik dat niet doe/deed
Wat hap je op internet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jullie zijn het niet eens, wil niet zeggen dat ie achterlijk is
Tussentijds topic slotjequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
Shifto werd half gedrogeerd, Murdera neemt alle drugs en de verantwoordelijkheid, Cue geeft alcohol en geilheid niet de schuld.
Next.
Ok you win.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Ik sla ze knock-out met mijn penis, natuurlijk
Dafaq iz met haarquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
Even een persoonlijk verhaaltje om in te haken op het onderwerp:
Mijn ex maakte het uit en lag diezelfde nacht al met een ander te neukenAlcohol is nooit een excuus. Als je te dronken bent om verantwoordelijkheden te nemen ben je ook niet in staat om te presteren.
Ja, maar alcohol helpt zeer zeker wel. "alcohol is geen excuus nie bla" sta ik niet heeeeeelemaaaaal achter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:08 schreef shifto het volgende:
Ook al ben ik fucking zat, weet ik echt nog wel wat ik doe inderdaad.
Ben je je alvast aan het indekken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol helpt zeer zeker wel.
Ja zeker weten. Maar niet dat ik iets zou doen wat ik van te voren tegen mijzelf zou zeggen dat ik het echt niet kan maken/doen. Het is dan niet alsof ik die dingen ineens vergeet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol helpt zeer zeker wel.
Ik vind eigenlijk dat in dit geval respect hebben meer de lading dekt dan verantwoordelijkheid nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
Even een persoonlijk verhaaltje om in te haken op het onderwerp:
Mijn ex maakte het uit en lag diezelfde nacht al met een ander te neukenAlcohol is nooit een excuus. Als je te dronken bent om verantwoordelijkheden te nemen ben je ook niet in staat om te presteren.
Dan zit er helaas niks anders op dan dat ik je knock-out moet slaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dronken doe ik het ook niet met je hoor.
GET IN DA CHOPPAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zit er helaas niks anders op dan dat ik je knock-out moet slaan
Eensch. Als je weet dat je grenzen vervagen wanneer je van de wap bent, drink dan gewoon wat minder.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat in dit geval respect hebben meer de lading dekt dan verantwoordelijkheid nemen.
Ja maar hallo, je hebt net je relatie verbroken en bent lichtelijk labiel, emotie dit dat. Dan denk je niet ik ga even super verantwoordelijk aan de cola.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Als je weet dat je grenzen vervagen wanneer je van de wap bent, drink dan gewoon wat minder.
Eens. Maar zou ook raar zijn als ik het er niet mee eens was na mijn verhaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Als je weet dat je grenzen vervagen wanneer je van de wap bent, drink dan gewoon wat minder.
Ik denk anders toch ook niet 'laat ik eens even super onverantwoordelijk doen waar ik op dit moment zin in heb met als excuus dat het net uit is en ik een wrak ben'.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar hallo, je hebt net je relatie verbroken en bent lichtelijk labiel, emotie dit dat. Dan denk je niet ik ga even super verantwoordelijk aan de cola.
En iedereen is ook weer anders. De een laat zich sneller leiden door hormonen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar hallo, je hebt net je relatie verbroken en bent lichtelijk labiel, emotie dit dat. Dan denk je niet ik ga even super verantwoordelijk aan de cola.
Dat kan wel zijn, maar de één laat zich ook sneller verleiden tot fysiek geweld dan de ander wanneer hij gedronken heeft. Daar spreken we ook schande van en gaan we niet een soort van geveinsd begrip voor opbrengen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
En iedereen is ook weer anders. De een laat zich sneller leiden door hormonen.
Klopt. Ik denk ook niet dat iemand hier begrip voor opbrengtquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar de één laat zich ook sneller verleiden tot fysiek geweld dan de ander wanneer hij gedronken heeft. Daar spreken we ook schande van en gaan we niet een soort van geveinsd begrip voor opbrengen.
Wat liggen wij op één lijn vanochtend!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar de één laat zich ook sneller verleiden tot fysiek geweld dan de ander wanneer hij gedronken heeft. Daar spreken we ook schande van en gaan we niet een soort van geveinsd begrip voor opbrengen.
Dat is hoe ik seks heb als vrijgezel. Gewelddadigquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahahahhaha gaan we nu seks hebben als vrijgezel gelijk stellen aan fysiek geweld toedoen?
Ik leef met je mee man...... kutstreken zijn dat.quote:
Extreme Bondage XXLquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is hoe ik seks heb als vrijgezel. Gewelddadig![]()
Op basis van dit een conclusie trekken over mijn goody two shoes zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
Cue kom terug, ze zijn allemaal goody two shoes hier.
Bepaalde normen en waarden hoog hebben zitten en daar zwaar aan tillen is heul wel goody two shoes!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op basis van dit een conclusie trekken over mijn goody two shoes zijn
Geef ze poep, je krijgt snoepquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
Totdat je er een relatie mee krijgt, dan is ze ineens een schatje. Zo ongeveer tot de breakup, dan blijkt het achteraf alsnog een kuthoer te zijn![]()
Dan maar goody two shoesquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bepaalde normen en waarden hoog hebben zitten en daar zwaar aan tillen is heul wel goody two shoes!![]()
Ga fiietsen man. Ik heb jarenlang geen seks gehad door normen en waarden. Ik vind het gewoon onzin om te stellen dat de mens op elk moment perfect moet zijn, ook wanneer een shitload aan hormonen en emoties, zoals na een break-up, in het spel zijn. Tel daarbij op dat het in al deze situaties ging om iemand die het bed deelde met iemand nádat de relatie al over was en dus legit vrijgezel, tjeh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bepaalde normen en waarden hoog hebben zitten en daar zwaar aan tillen is heul wel goody two shoes!![]()
Eens, het is nooit zo zwart-wit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga fiietsen man. Ik heb jarenlang geen seks gehad door normen en waarden. Ik vind het gewoon onzin om te stellen dat de mens op elk moment perfect moet zijn, ook wanneer een shitload aan hormonen en emoties, zoals na een break-up, in het spel zijn. Tel daarbij op dat het in al deze situaties ging om iemand die het bed deelde met iemand nádat de relatie al over was en dus legit vrijgezel, tjeh.
En dus getuigt het van respect?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga fiietsen man. Ik heb jarenlang geen seks gehad door normen en waarden. Ik vind het gewoon onzin om te stellen dat de mens op elk moment perfect moet zijn, ook wanneer een shitload aan hormonen en emoties, zoals na een break-up, in het spel zijn. Tel daarbij op dat het in al deze situaties ging om iemand die het bed deelde met iemand nádat de relatie al over was en dus legit vrijgezel, tjeh.
Dit ja, ik ga haar niet haten om die reden. Het voelde wel gewoon even kut. Voelde alsof ik zo snel te vervangen was (lees wel, ze riep voor die week nog dat ze geen andere jongen wilde, geen andere relatie de komende 2 jaar. Het waren de emoties maar ja, het voelt toch vreemd als ze dan tóch iets anders aanknooptquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Eens, het is nooit zo zwart-wit.
Het voelt als andere partij misschien even kut, maar om de ander het dan vervolgens te gaan verwijten. In mijn geval helemaal, ik had het zelf uitgemaakt. Dan mag ik haar vervolgens niet gaan vertellen dat ze het niet had mogen doen. Wel vind ik het niet van respect getuigen, maar dat is dan m'n persoonlijke mening.
Ik vind het ook niet netjes hoor, maar die starre houding hier was ik het ook niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Eens, het is nooit zo zwart-wit.
Het voelt als andere partij misschien even kut, maar om de ander het dan vervolgens te gaan verwijten. In mijn geval helemaal, ik had het zelf uitgemaakt. Dan mag ik haar vervolgens niet gaan vertellen dat ze het niet had mogen doen. Wel vind ik het niet van respect getuigen, maar dat is dan m'n persoonlijke mening.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef Harajuku. het volgende:
Cue kom terug, ze zijn allemaal goody two shoes hier.
Je hoeft niet altijd perfect te zijn, maar door jouw opstelling kom je op mij over alsof je nu al van jezelf accepteert wanneer je respectloos met een ander omgaat. Nu al goed praten wat je nog niet hebt gedaan kan wel degelijk de drempel verlagen om een ander als crap te behandelen. Waarom nu al iets vergoeilijken wat, met welk excuus dan ook, iets lelijks blijft?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welke van de twintigduuuuuzend?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Crutch hey, heb je dat filmpje nog gekeken?
Die gaan we onthouden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"maar daarmee scoor je wel behoorlijk hoog op de Schaal van Kuthoer."
-Mystikvm©
Die conclusie snap ik niet, omdat hij nergens op slaat.quote:
ZE IS VRIJGEZEL!quote:Dat iemand het doet is nog tot daar aan toe, maar dit excuus heb ik achteraf van haar gehoord, precies zoals jij het zegt. "Ja, ik ben nu toch vrijgezel dus mag ik dat toch?"
Daar is niks tegenin te brengen, maar daarmee scoor je wel behoorlijk hoog op de Schaal van Kuthoer. Zelfreflectie nada!
phpquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Was je weer even met je php/sql/c++/c#/basic/.net bezig?
Wat je een ander gunt, gun je jezelf eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd perfect te zijn, maar door jouw opstelling kom je op mij over alsof je nu al van jezelf accepteert wanneer je respectloos met een ander omgaat. Nu al goed praten wat je nog niet hebt gedaan kan wel degelijk de drempel verlagen om een ander als crap te behandelen. Waarom nu al iets vergoeilijken wat, met welk excuus dan ook, iets lelijks blijft?
Dat dus ja. End of story.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
Maar goed, we zijn het er allemaal wel over eens dat het niet netjes is om diezelfde avond een ander te neuken
Ja net goed voor die gast, maar waarom moet ik dat soort beelden kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja die enige die ik gisterenavond dm'de
Dafuuuqq? Omdat ik dit post neem ik zo meteen verkering, die dump ik vervolgens om diezelfde avond een ander te neuken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd perfect te zijn, maar door jouw opstelling kom je op mij over alsof je nu al van jezelf accepteert wanneer je respectloos met een ander omgaat. Nu al goed praten wat je nog niet hebt gedaan kan wel degelijk de drempel verlagen om een ander als crap te behandelen. Waarom nu al iets vergoeilijken wat, met welk excuus dan ook, iets lelijks blijft?
Omdat ik wil weten waarom hij zo zn tanden op één plek hield steeds ipv lekker te kauwen en omdat ik ze wilde uitlachen dat ze alleen een slap stokje hadden, sukkelsquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja net goed voor die gast, maar waarom moet ik dat soort beelden kijken.
Nee lieve Hara, zo zwart-wit is het nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuuuqq? Omdat ik dit post neem ik zo meteen verkering, die dump ik vervolgens om diezelfde avond een ander te neuken?
Ja, ok.
Ik heb het over mensen en situaties, niet eens over mezelf. Ik kan het ook wel begrijpen als een vader een pedo neerschiet omdat hij hem net van zijn kind heeft afgetrokken, betekent niet dat ik dat ook ga doen. Wazmejou.
Waarop zat ie te kauwen?!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten waarom hij zo zn tanden op één plek hield steeds ipv lekker te kauwen en omdat ik ze wilde uitlachen dat ze alleen een slap stokje hadden, sukkels.
Zie 'm slepen dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten waarom hij zo zn tanden op één plek hield steeds ipv lekker te kauwen en omdat ik ze wilde uitlachen dat ze alleen een slap stokje hadden, sukkels.
Ik duik elke avond de kroeg in om seks te hebben met een willekeurige manquote:
Ja dat was freakyquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik duik elke avond de kroeg in om seks te hebben met een willekeurige manIk zorg er ook altijd voor dat ik minstens één drankje op heb, zodat ik alcohol als excuus kan gebruiken. Teehee.
Moet je verdomme wel eerst een serieuze relatie met hem aangaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik duik elke avond de kroeg in om seks te hebben met een willekeurige manIk zorg er ook altijd voor dat ik minstens één drankje op heb, zodat ik alcohol als excuus kan gebruiken. Teehee.
Ja, maar op het eind nog meer als je die leeuw hoort huilen van de pijnquote:
De voorwaarden van die relatie kan je best tijdens de seks bespreken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet je verdomme wel eerst een serieuze relatie met hem aangaan
Ik heb driekwart gekeken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar op het eind nog meer als je die leeuw hoort huilen van de pijn
Dat begon bij mij vooral toen hij begon te slepen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik werd wel een beetje raar in mah belly.
Praktisch, praktisch!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De voorwaarden van die relatie kan je best tijdens de seks bespreken.
Ja bij mij ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat begon bij mij vooral toen hij begon te slepen.
Time for a smoke
Slecht hèquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vlak voor het weekend??Plan je niet goed!
Zolang je je maandag maar beter voelt (of zondag)quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Slecht hè. Hopelijk voel ik me morgen beter.
Wij beginnen hier om 4u gezamenlijk te drinkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Voor mij duurt het nog een uurtje of 1,5 tot ik van mijn werk weg ga. Maar pas rond 7-en aan de bieries!
Vast wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je je maandag maar beter voelt (of zondag)
Jij vindt het goor. Dat is heul wat anders.quote:
Oja, ik vind het goor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij vindt het goor. Dat is heul wat anders.
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij vindt het goor. Dat is heul wat anders.
Dus ik moet mijn lul in mn glas hangen? Lekker koel en bierigquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Bier is vies! Ik vind alleen een beetje koele bierlippen bij een man leuk als ik dronken ben
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn lul in mn glas hangen? Lekker koel en bierig
Jij trekt echt wazige conclusies somsquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
You smoothtalker, youquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Jwz hoe dat komtquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij trekt echt wazige conclusies soms
ZIjn lippen, niet de mijne.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb je hem wel goed ingelicht?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je hem wel goed ingelicht?
Ik heb per ongeluk Grey's opgespaard dus nu drie om te kijkenOf ik ben één vergeten weg te gooien, maar dan alsnog twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
I see what you did there ><quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk Grey's opgespaard dus nu drie om te kijkenOf ik ben één vergeten weg te gooien, maar dan alsnog twee
Grey'squote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeh, that reminds me, ik heb nog een Game of Thrones liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Nieuwe NG trouwens nog gezien?GODVERDOMME JE ZIT ME TE SPOILEREN GA DOOD JIJ OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
IK SPOILER TAGDE IN MIJN HOOFD NET OP TIJDquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GODVERDOMME JE ZIT ME TE SPOILEREN GA DOOD JIJ OMG
DOODSVERWENSINGEN AAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GODVERDOMME JE ZIT ME TE SPOILEREN GA DOOD JIJ OMG
Ik heb het gezien en toen dacht ik STOP MET LEZEN OMGquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
IK SPOILER TAGDE IN MIJN HOOFD NET OP TIJD
Plaatje werkt nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en toen dacht ik STOP MET LEZEN OMG
Ik moet dit allemaal nog kijken
ALleen Southpark moet ik nog meer van kijken, maar nooit zin in. Family Guy en American Dad t zelfde.
[ afbeelding ]
Vaag, hier doet het plaatje het welquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet
AD en FG zijn wel leuk maar dit seizoen van SP is maar lame eigenlijk. Paar leuke maar vorige week en gisteren was ruk.
Ja, dat heeft Gyazo soms.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vaag, hier doet het plaatje het wel
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijna 12 16:00 uur en dus tijd voor bier![]()
Aan mn scriptie werken... Boehoeeeequote:
Aaah balen zeg, beloofd een lang weekend te wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Aan mn scriptie werken... Boehoeeee
Thuis ja, niet op het werkquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen alcoholische versnapering in je kastje?
Pff duidelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aaah balen zeg, beloofd een lang weekend te worden
[..]
Thuis ja, niet op het werk
Nu nog niet, om 1600quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Pff duidelijk!
Iedereen die nu al alcohol wil... Ieeeh, moet er niet aan denken om dit tijdstip
Amateurquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Pff duidelijk!
Iedereen die nu al alcohol wil... Ieeeh, moet er niet aan denken om dit tijdstip
Wat een leuke site is dit opeens!quote:
Waarom heb jij eigenlijk een nieuw account?quote:
Je denkvermogen omdraaienquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
Ik moet even een nieuw programma leren.Maar het is een klote programma, alles zit exact waar je het laatste kijkt, het werkt super onnatuurlijk.
Jezelf extra werk gevenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef STING het volgende:
Ik zit lekker in Excel te prutsen.
Ik met m'n grote mond aangeven dat een chronologische rapportage wellicht handiger is in de meeting
Heb ik niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een nieuw account?
Ohquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:30 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heb ik niet?
Ik heb gewoon altijd heel weinig gepost
Haha neehoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je eerst een andere naam had
Hmmm... nare smaak houden de heartbreakers er op naquote:
Geen döner lustenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:57 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hmmm... nare smaak houden de heartbreakers er op na
Je moet nog een half uurtje wachten voordat Ali alles bij elkaar heeft gebakken he!quote:
Vegetarischquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:08 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Vegetarisch
Maar gaat me meer om de döner in combinatie met de tijd....
Ik kom nu op het punt van frustratie waarbij ik een levend dier wel voor je open kan scheuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan denk ik wel elk moment van de dag dood dier eten
Hey niet zo hèquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom nu op het punt van frustratie waarbij ik een levend dier wel voor je open kan scheuren.
Hahah ik ben niet zo'n vegetariër die dat je probeert te gaan verbieden hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan denk ik wel elk moment van de dag dood dier eten
Dan heb je een excuus om niks te doen: WEEKEND!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. er is storing bij een bedrijf waardoor wij geen data meer binnenhalen. wanneer dat opgelost is bellen ze me mobiel. Zal je zien dat dat is wanneer ik thuis ben
Het kan zijn dat ik dan weer wat moet aanpassenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dan heb je een excuus om niks te doen: WEEKEND!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik dan weer wat moet aanpassenDus weekend of niet, dat betekend wel even half uur laptop erbij pakken.
Als ik nu zo rebels zou zijn om mijn frustratie te uiten zou ik een instant ban van crutch krijgen.quote:
Temper baby, temper.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik nu zo rebels zou zijn om mijn frustratie te uiten zou ik een instant ban van crutch krijgen.
Dit programma is zoo fucking frustrerend, dat is echt ongelofelijk.quote:
Banden lekstekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit programma is zoo fucking frustrerend, dat is echt ongelofelijk.
En dan loopt die grafsnol die het papierwerk doet ook nog dom te doen.
Een gast hier: kan je even helpen? Ik: ik ben bezig.
Hij ziet mijn frustratie, vraagt het aan iemand anders.
Grafsnol: je kan hem toch wel even helpen? WTF GRAFBUILENPEST TRUT, JE BENT ZELF HELEMAAL NIETS AAN HET UIVOEREN, DAN NOG DOM DOEN OOK?!?!?!?
Een andere werknemer komt vragen of een bestelling al binnen is.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb Uruk Hai gezien die nog lekkerder waren.
Ze snapt de administratie ook niet.
Maar die zijn dan ook wel mooi van zichzelfquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uruk Hai houden overigens ook een georganiseerde administratie bij, iets dat je niet zou verwachten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
MIquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Uruk Hai houden overigens ook een georganiseerde administratie bij, iets dat je niet zou verwachten.
I lol'dquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pfew *veegt voorhoofd af*.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Het probleem is opgelost
Nu nog m'n eigen probleem.. en ik mag naar huis![]()
Een eigen probleem klinkt anders ook niet erg eenvoudig..quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pfew *veegt voorhoofd af*.
DISASTER AVOIDED
Die stond al op de planning voor vandaagquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Een eigen probleem klinkt anders ook niet erg eenvoudig..
Hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pfew *veegt voorhoofd af*.
DISASTER AVOIDED
Beter jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha
Zo ergwas het nou ook weer niet .. maar wel relaxter.
Cue komt nooit meer thuis...quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Nu nog m'n eigen probleem.. en ik mag naar huis![]()
Het zal even wennen zijn en dan ga je als een speerquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:09 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het leren hoe mijn macbook pro werkt.
No problem love!quote:
Whehehe, bij de buurjongen!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Wat ben jij aan het lezen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Pfff, nu drie keer hetzelfde requirement doorgelezen en heb nog geen idee waar het over gaatEn zin in een bierrrtje
Ja ja, ideeën overbrengen is soms lastig voor mensenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
Pfff, nu drie keer hetzelfde requirement doorgelezen en heb nog geen idee waar het over gaatEn zin in een bierrrtje
love?quote:
quote:Whehehe, bij de buurjongen!?De achterbuurjongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die laat niets meer van zich horen![]()
Wat een homo!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
De achterbuurjongen
maar die laat niets meer van zich horen
Ik heb het een paar weken geleden ook al geprobeerd, maar er waren wat dingen die ik niet direct snapte. Toen vanwege tijdsdruk weer teruggegrepen op die ellendige XP-bak.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zal even wennen zijn en dan ga je als een speer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |