Mijn handen jeukten anders behoorlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
En toch 10 keer sneller dan anderen wanneer ze de laatste post hebben.
Hij dacht dat ik was vreemdgegaan.. of vreemdgegaan. Dat ik 2 weken nadat het uit was (maar nog wel samenwoonde) met iemand seks heb gehad waar ik al weken/maanden mee chatte / klasgenoot was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
Boos? wat heb je hem aangedaan, gij vuige feeks!
Natuurlijk, maar als ji jnog wel samenwoont met haar en je houdt nog van haar.. en je wordt geconfronteerd dat ze seks heeft gehad met een ander. (terwijl de seks tussen jullie al een tijdje gestopt was).. dan voelt dat denk ik niet leukquote:
Als ze het al maanden tijdens de relatie aan het "regelen" was, en dan zodra het uit is het gelijk ook doen, zou ik ook pissed zijn.quote:
Nee, dat wilde ik ook zeggen. Maar 2 jaar super mad blijven is dan ook aardig rigoureusquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ji jnog wel samenwoont met haar en je houdt nog van haar.. en je wordt geconfronteerd dat ze seks heeft gehad met een ander. (terwijl de seks tussen jullie al een tijdje gestopt was).. dan voelt dat denk ik niet leuk
Dat was dus niet zo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
Als ze het al maanden tijdens de relatie aan het "regelen" was, en dan zodra het uit is het gelijk ook doen, zou ik ook pissed zijn.
Nee, maar als hij dat dacht snap ik goed dat hij boos was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was dus niet zo.
Maar zo leek het wel voor hem .
Vond ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik ook zeggen. Maar 2 jaar super mad blijven is dan ook aardig rigoureus
Dat kan ik nog wel begrijpen maar om dat nou 2 jaar vol te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ji jnog wel samenwoont met haar en je houdt nog van haar.. en je wordt geconfronteerd dat ze seks heeft gehad met een ander. (terwijl de seks tussen jullie al een tijdje gestopt was).. dan voelt dat denk ik niet leuk
Sowieso, als je jaren relatie hebt en je maakt het uit en 1 van de 1e dingen die je doet is een ander neuken, dan vind ik dat ook respectloos.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was dus niet zo.
Maar zo leek het wel voor hem .
Daar gaat het niet om?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel begrijpen maar om dat nou 2 jaar vol te houden. Mijn ex had binnen een week ook een ander geregeld, was ik ook niet blij mee maar ja, het leven gaat ook gewoon door.
Was ook niet de slimste actie, was ook niet gepland.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:35 schreef shifto het volgende:
Sowieso, als je jaren relatie hebt en je maakt het uit en 1 van de 1e dingen die je doet is een ander neuken, dan vind ik dat ook respectloos.
Dat klinkt echt zwaar lullig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook niet de slimste actie, was ook niet gepland.
Ik was sinds het uit was echt extreem geilmaar dan ook echt niet meer normaal
En toen gingen we wat drinken.. en kwam van t 1 t ander. Kan me er weinig van herinneren hoe of watmaarja.. het is wel gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |