Wat heeft Erik met je gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ jij vent jij.
Ik heb spierpijn in mn oksels en mn polsenlol.
Gewoon luiquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ jij vent jij.
Ik heb spierpijn in mn oksels en mn polsenlol.
Nee het is echt spierpijn volgens mij. Ook al bijna weer over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon lui
weet je zeker dat het spierpijn is en niet je pezen/aanhechtingen?
Fixed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Wat moet het toch hemels zijn om in jouw bed te zijn.
Waar fiets je naartoe, Vlieg?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet morgen in m'n eentje vliegen, maar ik word daar altijd strontnerveus van. Al die check-inbalies en douanegedoetjes en hallen en weet ik het allemaal. Ik ben organisatorisch niet de beste, dus ik ben altijd bang dat ik ergens verkeerd zit en m'n vliegtuig mis.
komt goed popje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet morgen in m'n eentje vliegen, maar ik word daar altijd strontnerveus van. Al die check-inbalies en douanegedoetjes en hallen en weet ik het allemaal. Ik ben organisatorisch niet de beste, dus ik ben altijd bang dat ik ergens verkeerd zit en m'n vliegtuig mis.
I lol'ed.quote:
Vannacht voor het laatst (hoe dan ookquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:39 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg nou beelden van dat je ergens in een beschimmeld portiek op een kale betonnen vloer ligt
Nee, luchtbed van de buren in mijn eigen appartementquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:43 schreef lezzer het volgende:
Oh, de uitweg was bij de buren op het luchtbed?
A. Ha. Je wordt oud!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:52 schreef lezzer het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat ik aan een half woord genoeg had
omdattie grappig is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:53 schreef lezzer het volgende:
En waarom zit ik nou dat filmpje van Lizzy te kijken?
Ge- id-quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:52 schreef lezzer het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat ik aan een half woord genoeg had
Ja zie jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja zie je
Het zijn halve woorden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zijn halve woorden...Ja dat zag ik, maar ik kon er geen chocola van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die letters al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |