quote:
Nee, ik vind het niet wonderlijk dat jij batst hèquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, nou. Dat vind ik het ook een hoop jah
Maar ik heb me voorgenomen dit nou eens een ding te laten zijn waar ik niet 100 over ga piekeren
En dat werkt wonderwel
Slank en sexy. Nu nog succesvol (lees ontsnapt aan de vloek van de feeks).quote:
Jij was ook om 6 uur al wakker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:50 schreef wonderer het volgende:
Mogguh ladies.
*goede zin heeft*
*maar moe is*
Ja, zoiets. Mijn collega staat om kwart voor zeven op en de kat had het weer op mijn voeten voorzien.quote:
Buffyquote:
Wel oké. Ben bij mijn familie, morgen is de begrafenis. Vanavond kunnen we oma opgebaard zien, ik ga wel even kijken (geen idee of ik daar goed tegen kan, maar only one way to find out en ik ben bang dat als ik het niet doe dat ik spijt krijg en altijd blijf zitten met het idee "had ik maar even gekeken"),quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe vraagt zich.af.hoe.het met erik is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet altijd een even hoge dunk van de bijbel, maar zoiets is toch wel universeel en mooi.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik kan de link niet openen, maar ik las in de reacties dat er iets over religie gevraagd werd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensenvlees eten, experimenteren met drugs en uit de kast komen. Op TV! Uit de kast komen net zo schokkend als mensenvlees eten en drugs proberen
.
De laatste vraag is "ben je religieus actief" en "welke religie". Dus ja, er wordt iets over gevraagdquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan de link niet openen, maar ik las in de reacties dat er iets over religie gevraagd werd?
Ooooook!quote:
quote:
thnxxxxxquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoera, snel topic volgooien dan gaan we voor een naamtopic
Gefeliciteerd NanKing!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoop dat t een fijne dag wordt Erik. Zoeen waar je altijd op de goeie manier emo op kunt terugkijken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn als je een recept precies volgt en het dan alsnog naar zuur water smaakt?
Dat!quote:
fixed!quote:Op zondag 29 april 2012 08:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voel al de hele week kutterdekut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Daar erger ik me ook altijd aan. Ook met 'een snufje zout' en dan de hele bak d'r in smijten.quote:Op zondag 29 april 2012 08:53 schreef lezzer het volgende:
*kijkt 24kitchen
"klein scheutje olijfolie" zegt ze dan. Ik kan daar een hele week in bakken in de hoeveelheid olie die zij daar in kiepert
Van die vrienden... dat je je ongans hebt staan koken en dat het echt lekker is... "DP mag de zout ook op tafel?"...quote:Op zondag 29 april 2012 09:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook altijd aan. Ook met 'een snufje zout' en dan de hele bak d'r in smijten.
Ik ken het, helaas.quote:Op zondag 29 april 2012 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van die vrienden... dat je je ongans hebt staan koken en dat het echt lekker is... "DP mag de zout ook op tafel?"...
Of je kent de kokquote:Op zondag 29 april 2012 09:58 schreef lezzer het volgende:
Dat is helemáál erg, voor het proeven bijkruiden...
Dat wilde ik ook gaan vragen!quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
De betreffende vriend at eens afhaalfriet bij mij. Met een kroket.
Hij legde de kroket neer. Deed er zout op. Smeerde er pindasaus over. En gooide daar nog eens rijkelijk zout overheen.DUS JULLIE MOETEN JULLIE BEKKEN HOUDEN
Zegt zij die aardappelkroketjes uitholt, vult met curry en mayo en opeet...quote:
Oh, wat een goed idee...quote:Op zondag 29 april 2012 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zegt zij die aardappelkroketjes uitholt, vult met curry en mayo en opeet...
Zo anders.quote:Op zondag 29 april 2012 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zegt zij die aardappelkroketjes uitholt, vult met curry en mayo en opeet...
Geen ideequote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erik? Modpoepje? Ik schijn een addblocker te gebruiken? Dat kan wel kloppen, want ik zie soms wel en soms geen adds, maar ik heb echt werkelijk geen idee (vermoed dat mijn ex hem er ooit heeft opgezet?) maar hoe kom ik er dan van af/ zet ik het uit?
Niet mods mogen overigens ook reageren hoor.
Kijk eens in taakbeheer...quote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erik? Modpoepje? Ik schijn een addblocker te gebruiken? Dat kan wel kloppen, want ik zie soms wel en soms geen adds, maar ik heb echt werkelijk geen idee (vermoed dat mijn ex hem er ooit heeft opgezet?) maar hoe kom ik er dan van af/ zet ik het uit?
Niet mods mogen overigens ook reageren hoor.
Oeeh, eens uitproberenquote:
Horror, een verjaardag zonder internet. Straks moet je nog praten met mensen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef lezzer het volgende:
Ik zat op een verjaardag en ik had geen i-net op mn foon![]()
Ik was zo moe dat ik in slaap viel
quote:Op zondag 29 april 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Horror, een verjaardag zonder internet. Straks moet je nog praten met mensen..
Ja hallo, het is TOCH 2012 hoor. Zonder mobiel inet word ik ineens compleet opgefokt, omdat ik dan inderdaad ineens MOET praten met mensen. Terwijl ik als mobiel internet heb de vleesgeworden jolijt met een galaxy in dr klauwtje ben.quote:Op zondag 29 april 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Horror, een verjaardag zonder internet. Straks moet je nog praten met mensen..
quote:Op maandag 30 april 2012 00:49 schreef Vanyel het volgende:
Bier bier bier en 200 euro verdiend. Ik hou zo van koninginnenacht
Gmorgen popjens, fijne koninginnedag!quote:Op maandag 30 april 2012 09:14 schreef LizzyAdam het volgende:
Goedemorgen! Fijne koninginnendag allemaal.
Het is hier heel rustig en er staan allemaal professionele verkopers op straat. Jammer vind ik dat altijd. Ik wil koters met speelgoed!
quote:Op maandag 30 april 2012 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja hallo, het is TOCH 2012 hoor. Zonder mobiel inet word ik ineens compleet opgefokt, omdat ik dan inderdaad ineens MOET praten met mensen. Terwijl ik als mobiel internet heb de vleesgeworden jolijt met een galaxy in dr klauwtje ben.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 30 april 2012 10:27 schreef wonderer het volgende:
Maar zit je dan echt met je neus op je telefoon de hele tijd terwijl er om je heen gepraat wordt?
Kijk je via internet? Of zenden ze daar ook uit?quote:Op maandag 30 april 2012 10:48 schreef wonderer het volgende:
Okay, ik dacht al
Ik heb een oranje polo aan en kijk koninginnedag (zonder geluid). Woei. Er staan ook vlaggetjes op het bureau
Ja, journaal24quote:Op maandag 30 april 2012 12:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kijk je via internet? Of zenden ze daar ook uit?
Gaat prima. Deuk in m'n tiet, verder niet. Deze koninginnedag was geslaagd.quote:Op maandag 30 april 2012 14:03 schreef wonderer het volgende:
Vader en kinderen gewond bij ongeval met bakfiets
Fiets! Hoe is het nou met jou?
Ik.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo lesbeaus. Wie wil er met mijn kater kroelen?
2 verschillenden.. aangezien de rechter hoger op komt...quote:Op maandag 30 april 2012 22:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Komt dat nou toevallig zo uit of zijn dat twee verschillende?
¿que?quote:
helaquote:
Succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:04 schreef LizzyAdam het volgende:
Das nie goed nee. Heb je aan slaap eten gedaan ofzo?
Vandaag mn sporttest. Wish me luck!
Ik neem aan dat je hier niet mee bedoelt dat Lizzy laag-intelligent is, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:36 schreef lezzer het volgende:
Ja, wat dat aangaat hoop ik wel voor Lizzy dat ze van nature al sportief aangelegd was...
Huh?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier niet mee bedoelt dat Lizzy laag-intelligent is, toch?
Dit. V had het over slimmerds die nog eens mochten proberen, waarop jij zegt dat je wat dat aangaat hoopt dat ze sportief aangelegd is. Snappu dabedoellik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef wonderer het volgende:
Het kon geinterpreteerd worden als "Aangezien ik niet geloof at Lizzy het over mag doen wegens uitzonderlijke intelligentie, hoop ik dat ze van nature sportief is zodat ze de test de eerste keer haalt".
Ik zeg niet dat je dat bedoelde (want dat is wel duidelijk) maar ik vind het niet heel raar dat iemand het zo opvat.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef lezzer het volgende:
Wat zou het toch schelen als je uit ging van iemand goede bedoelingen...
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef lezzer het volgende:
Maar das wel veel minder leuk. Zo kun je nog eens iets dubbelzinnig opvatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het anders persoonlijk heel vervelend dat mensen denken dat ik iemand laag intelligent zou noemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar das wel veel minder leuk. Zo kun je nog eens iets dubbelzinnig opvatten.
Daarom vroeg ik het ook. Ik vond het raar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het anders persoonlijk heel vervelend dat mensen denken dat ik iemand laag intelligent zou noemen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:35 schreef lezzer het volgende:
Maar, als je uitgaat van dat iemand dat nooit serieus zo zou zeggen. Waarom denk je dan niet dat je interpretatie misschien wel de verkeerde kant op gegaan is?
Ik lees eerst de tekst. Meestal kan ik daaruit wel afleiden wie het geschreven heeft. In dit geval las ik het eerst, met de interpretatie dat Lizzy te dom zou zijn om in aanmerking te komen voor een herkansing. Daarna zag ik dat jij het was.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef lezzer het volgende:
Waar komt dat idee van "een aanval" vandaan?
Ik vind het gewoon opvallend, dat erg veel dingen die ik zeg niet overkomen zoals ik ze bedoeld heb.
Dus óf er is in deze reeks een heel verkeerd imago van mij, of ik communiceer heel fout.
Ik sluit beiden niet uit.
Ja, ik begrijp er geen reet van namelijk, ik heb dit alleen op fok...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:25 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik ga er trouwens uitgebreid op in omdat ik je laatste post vertaal als verzoek om meningen over hoe het komt dat je intentie en de ontvangst niet overeenkomen.
Als dat niet het geval was mag je het welgevoeglijk negeren.
En dat is het belangrijkste!quote:
Communiceer je wel op meer plekken alleen schriftelijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp er geen reet van namelijk, ik heb dit alleen op fok...
Fok is niet mijn home blijkbaar.
Ja, maar laat maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Communiceer je wel op meer plekken alleen schriftelijk?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef wonderer het volgende:
Sleutels, check. Huurcontract, check.
Zo. Nu nog meubels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Wat heeft Erik met je gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ jij vent jij.
Ik heb spierpijn in mn oksels en mn polsenlol.
Gewoon luiquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ jij vent jij.
Ik heb spierpijn in mn oksels en mn polsenlol.
Nee het is echt spierpijn volgens mij. Ook al bijna weer over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon lui
weet je zeker dat het spierpijn is en niet je pezen/aanhechtingen?
Fixed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Wat moet het toch hemels zijn om in jouw bed te zijn.
Waar fiets je naartoe, Vlieg?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet morgen in m'n eentje vliegen, maar ik word daar altijd strontnerveus van. Al die check-inbalies en douanegedoetjes en hallen en weet ik het allemaal. Ik ben organisatorisch niet de beste, dus ik ben altijd bang dat ik ergens verkeerd zit en m'n vliegtuig mis.
komt goed popje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet morgen in m'n eentje vliegen, maar ik word daar altijd strontnerveus van. Al die check-inbalies en douanegedoetjes en hallen en weet ik het allemaal. Ik ben organisatorisch niet de beste, dus ik ben altijd bang dat ik ergens verkeerd zit en m'n vliegtuig mis.
I lol'ed.quote:
Vannacht voor het laatst (hoe dan ookquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:39 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg nou beelden van dat je ergens in een beschimmeld portiek op een kale betonnen vloer ligt
Nee, luchtbed van de buren in mijn eigen appartementquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:43 schreef lezzer het volgende:
Oh, de uitweg was bij de buren op het luchtbed?
A. Ha. Je wordt oud!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:52 schreef lezzer het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat ik aan een half woord genoeg had
omdattie grappig is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:53 schreef lezzer het volgende:
En waarom zit ik nou dat filmpje van Lizzy te kijken?
Ge- id-quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:52 schreef lezzer het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat ik aan een half woord genoeg had
Ja zie jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja zie je
Het zijn halve woorden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zijn halve woorden...Ja dat zag ik, maar ik kon er geen chocola van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die letters al helemaal niet.
Ik heb geen idee wat die opties zijn! Googlen helpt ook niet veel, en als ik aan mezelf zou denken 'wat zou ik willen in die situatie'.... ik heb echt geeeen ideequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat je eerst goed je opties moet afwegen. Als je goedbeslagen ten ijs komt, praat het makkelijker denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |