quote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Vandaag was geen goede dag om uit bed te komen... Na het tandartsincident van vanmorgen geef ik er net eentje een welterustenkusje, nét op het moment dat betreffend kind omhoog veert... Boventanden staken zowat door mijn lip naar buiten...
Er zit een groot bloedend gat in mijn inmiddels al dikker wordende lip... Zal me morgen wel weer een hoop commentaar opleveren...
Vandaag was geen goede dag om uit bed te komen... Na het tandartsincident van vanmorgen geef ik er net eentje een welterustenkusje, nét op het moment dat betreffend kind omhoog veert... Boventanden staken zowat door mijn lip naar buiten...
Er zit een groot bloedend gat in mijn inmiddels al dikker wordende lip... Zal me morgen wel weer een hoop commentaar opleveren...
[edit]
Kind heeft niets overigens, was een botsing met een schedeldak...
[/edit]
Ik las het inderdaad. Ik ben nieuwsgierig of dat echt werkt, maar ik ga het niet uitproberenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
er isook echt spul..
http://www.tantrum911.com/blog/
[edit]
Kind heeft niets overigens, was een botsing met een schedeldak...
[/edit]
Het bloeden is inmiddels gestopt, nog wel vrij pijnlijk... (maar ja: ik ben dan ook een man en DUS kleinzerig. Ik zal het zelf maar even zeggen...)quote:
Je hoeft geen medelijden te hebben hoor. Zo af en toe is het wel eens.. ...uitdagend maar zelden is het saai.quote:
Nou, in zo'n geval mag je echt pijn hebben hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:01 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Het bloeden is inmiddels gestopt, nog wel vrij pijnlijk... (maar ja: ik ben dan ook een man en DUS kleinzerig. Ik zal het zelf maar even zeggen...)
De zwelling was alweer wat afgenomen, alleen lukt de hete koffie even niet en dat viel wel op...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, in zo'n geval mag je echt pijn hebben hoor
Nog commentaar op het werk?
Dat gat was wellicht een klein beetje groter beschreven dan het werkelijk was. Ik heb nu nog een soort van bloedblaar aan de binnenkant van mijn lip, ter grootte van de twee middelste voortanden... Het is nog wat gevoelig, maar niet meer echt pijnlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:43 schreef trui het volgende:
de koffie liep nog door 't gat naar buiten?beterschap nog!
Hebben jouw andere kinderen ook iets van ziektebeelden o.i.d.? Het klinkt allemaal zo moeilijk. Volgens mij is het niet helemaal normaal hoe het d'r aan toe gaat bij jullie (qua het gedrag van de kinderen). Of zit ik fout?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef Beelzebufo het volgende:
En om nog even stoom af te blazen: zoals ik ongetwijfeld wel eens verteld zal hebben is onze oudste nogal hoogbegaafd, met alle moeilijkheden die daarbij horen op school. Hebben we éin-dé-líjk de boel een béétje op de rit met de leerkracht, kondigt school aan dat de betreffende leerkracht volgend jaar niet terugkomt omdat er bezuinigd moet worden (afnemend leerlingaantal).
Ben een beetje bang dat we komens schooljaar weer vanaf nul moeten beginnen met de leraar die de groep overneemt... Gesprek hierover stond gelukkig al gepland voordat deze mededeling binnenkwam.
Voor zo ver we weten is het spul 'slechts' hoogbegaafd. (Bij de eerste WISC test kon het IQ niet gerapporteerd worden omdat de test niet voldeed...)quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hebben jouw andere kinderen ook iets van ziektebeelden o.i.d.? Het klinkt allemaal zo moeilijk. Volgens mij is het niet helemaal normaal hoe het d'r aan toe gaat bij jullie (qua het gedrag van de kinderen). Of zit ik fout?
Vind je het dan zo abnormaal? Ik vind de stukjes van Beelzebufo wel herkenbaar, 't is alleen net een tandje erger dan bij ons. 't Scheelt misschien ook dat we geen tussendeur met glas hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hebben jouw andere kinderen ook iets van ziektebeelden o.i.d.? Het klinkt allemaal zo moeilijk. Volgens mij is het niet helemaal normaal hoe het d'r aan toe gaat bij jullie (qua het gedrag van de kinderen). Of zit ik fout?
Nee heel herkenbaar ook hier... het is dan ook altijd heel frustrerend als "andere" zeggen: "ja die van mij zijn ook lastig" of "ja wat dacht je alle kinderen zijn zo"quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo moeilijk. Volgens mij is het niet helemaal normaal hoe het d'r aan toe gaat bij jullie (qua het gedrag van de kinderen). Of zit ik fout?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |