Ik zal morgen foto's maken in daglichtquote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef NextWouter het volgende:
Heb wel interesse maar wil eerst de foto's zien...
375quote:
Okquote:
Oke.quote:Op zondag 29 april 2012 18:23 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zou hem gauw weg doen voor dat bedrag er zijn zat laptops voor 450,-/500,- die een stuk krachtiger zijn, maar dan nieuw. (Nieuwe i5 generatie en betere grafische kaart)
Oke, bedankt voor het meldenquote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef xatlad het volgende:
Ik trek mijn bod in aangezien ik inmiddels al voorzien ben van een leuke mini laptop.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zal morgen foto's maken in daglicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De staat van de accu is gewoon goed. Hij kan 1 tot 2 uur zonder stroom afhankelijk van wat je aan het doen bent.
Hou op joh, 300 excl. toen de koptelefoonaansluiting nog niet kapot was vond je wel oke als openingsbodquote:
Ik denk dat we de openingsbod periode al wel voorbij zijn, ga maar ergens anders je geluk zoekenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op joh, 300 excl. toen de koptelefoonaansluiting nog niet kapot was vond je wel oke als openingsbod
Die hebben allen hun bod ingetrokken.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de openingsbod periode al wel voorbij zijn, ga maar ergens anders je geluk zoeken
Ik ging niet akkoord met het bod van 375, waarom denk je dat ik dan wel met die van 275 akkoord ga
Het defect is helemaal niet verholpen, je hebt een workaround gevonden.quote:Het defect is inmiddels verholpen door die externe geluidskaart dus dat is geen probleem. Mocht dat dat ook niet fijn vinden koop je gewoon een usb koptelefoon. Mocht je ook dat niet willen kan je er gewoon een nieuw connectortje op solderen/ laten solderen.
Ik heb de laptop ook op marktplaats staan, ik heb ook daar al diverse boden ontvangen. Zelfs daar komen ze niet met zulke belachelijke bedragen die jij biedt. Vanaf 400 euro begin ik het serieus te nemen, voor minder gaat de laptop de deur echt niet uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die hebben allen hun bod ingetrokken.
[..]
Het defect is helemaal niet verholpen, je hebt een workaround gevonden.
succes
Oh en wat jij biedt is wel reeel dacht je?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Geef je groot gelijk dat je hem voor zo'n bedrag verkoopt hoor. Maar een reële prijs is het niet. Al zeker niet gezien het defect. Maar goed, nogmaals succes
kleine correctie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
De bieder van 430 heeft een andere betere en/of nieuwere laptop gevonden.
Nu opnieuw bieden vanaf 400
En hoe langer ik er zelf gebruik van kan maken. Nu heb ik 200 euro per jaar afschijvings kosten gehad, wacht ik nog een jaartje gaat er nog geen 100 euro vanafquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kleine correctie.
Succes. Vergeet niet, hoe langer je wacht hoe meer hij in waarde daalt.
Nee dat vind ik echt te weinig.quote:
hmm 400 euro vind ik wel beetje veel om zo op een woensdagmiddag uit te geven:p, 350 dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt te weinig.
De laptop gaat sowieso niet weg onder de 400 euro, wordt er boven de 400 euro geboden ga ik erover nadenken.
Voor minder gebruik ik hem liever zelf nog even
Dan wacht je even tot het weekeindquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef pimmerdt het volgende:
[..]
hmm 400 euro vind ik wel beetje veel om zo op een woensdagmiddag uit te geven:p, 350 dan?
woon ook in breda:)
http://www.salland.eu/pro(...)31mp502nl.html?ref=2quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:51 schreef xSanjay het volgende:
Ik snap niet wat de mensen hier lopen te zeiken..
Een laptop met een (oudere generatie)i5, 6GB DDR werkgeheugen en een nvidia 420m is zeker niet gek voor die prijs. Natuurlijk hij is al wat ouder en komt hij met de nodige gebreken maar probeer maar voor die prijs een betere te vinden!
Succes met de verkoop TS, helaas ben ik al voorzien.
Uhm nee niet echt, verschil in processor en werkgeheugen is wel echt iets te groot daarvoor. Wel leuk laptopje voor die prijs, maar dan is die van TS toch een stuk beter hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.salland.eu/pro(...)31mp502nl.html?ref=2
Voor € 440,- heb je een minimaal gelijkwaardige NIEUWE laptop Pimmerdt
Stop maar even met mijn topic verzieken, ik doe wel even een TRquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.salland.eu/pro(...)31mp502nl.html?ref=2
Voor € 440,- heb je een minimaal gelijkwaardige NIEUWE laptop Pimmerdt
Die Sandy Bridge i3 processor is zeker zo snel, én zuiniger. Verschil in werkgeheugen merk je niet en is minimaal. Extra geheugen kost ook bijna niets. De videokaart in deze nieuwe laptop is sneller dan in de 2e hands laptop.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Uhm nee niet echt, verschil in processor en werkgeheugen is wel echt iets te groot daarvoor. Wel leuk laptopje voor die prijs, maar dan is die van TS toch een stuk beter hoor.
Sandy bridge of niet, oude i5 met turboboost zal gewoon een stuk sneller zijn hoor. Zuiniger klopt, maar dat zal niet heel veel schelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Sandy Bridge i3 processor is zeker zo snel, én zuiniger. Verschil in werkgeheugen merk je niet en is minimaal. Extra geheugen kost ook bijna niets. De videokaart in deze nieuwe laptop is sneller dan in de 2e hands laptop.
En je hebt dan een splinternieuwe laptop (zonder defecten!!) mét garantie en een hogere restwaarde na 2 jaar
Is zeker wel een heel stuk zuinigerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:57 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Sandy bridge of niet, oude i5 met turboboost zal gewoon een stuk sneller zijn hoor. Zuiniger klopt, maar dat zal niet heel veel schelen.
En ja 2 GB werkgeheugen is niet
nodig, maar je hoeft ook niet perse deze laptop te kopen. (en zelf werkgeheugen inbouwen in een laptop lijkt me niet iets wat iedereen hier kan). Je kunt gewoon meer met deze laptop en de prijs is dus niet bizar hoog. En natuurlijk brengt een nieuwe laptop veel voordelen met zich mee, maar waarom zou je dan überhaupt vergelijken?
Ik zou maar geen i7 kopen, die is nog minder zuinig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is zeker wel een heel stuk zuinigerEn het verschil in prestaties is er niet, of in sommige toepassingen echt minimaal. Kijk de benchmarks er maar op na. http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (even zoeken op de types)
Ik heb zelf ook voor deze afweging gestaan toen ik laatst een laptop voor iemand uit moest kiezen![]()
Maar goed, ieder zijn eigen keuze natuurlijk
Dat laatste sowiesoquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is zeker wel een heel stuk zuinigerEn het verschil in prestaties is er niet, of in sommige toepassingen echt minimaal. Kijk de benchmarks er maar op na. http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (even zoeken op de types)
Ik heb zelf ook voor deze afweging gestaan toen ik laatst een laptop voor iemand uit moest kiezen![]()
Maar goed, ieder zijn eigen keuze natuurlijk
Je moet hem natuurlijk wel zelf op komen halen. Beetje moeite doen he!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef leolinedance het volgende:
Krijg net bericht van TS dat de laptop tot 18:00 opgehaald kan worden in Breda voor € 275,-
Ik ga dat niet voor elkaar krijgen ivm. werk, maar misschien iemand anders wel?
Beetje vreemd, maar je staat vrij in je keuzes uiteraardquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Na 18:00 gaat de prijs gewoon weer naar 400+ wat hij waard is
Het stond je vrij om een tegenbod te doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is ook HEEL vreemd
Net als jou bod
Jezus, jij hebt echt het iq van een walnootquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het stond je vrij om een tegenbod te doen
Maar goed, wel een leuke truuk om snel van je laptop af te komenDenk dat er nu wel een reactie zal komen.
Wat is het nou, 275 of 450 euro? En het aanbod geldt niet voor anderen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jezus, jij hebt echt het iq van een walnoot
Tegenbod is 450 euro, ga je akkoord?
Ik denk niet dat er een reactie komt, ophalen tot 18:00 door jou persoonlijk dan ga ik akkoord met een prijs van 275.
Oke speciaal voor jou een beetje duidelijkheid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is het nou, 275 of 450 euro? En het aanbod geldt niet voor anderen?
Graag een beetje duidelijkheid.
Hier ben ik het totaal mee eens. Een verschil van 175 euro is wel heel erg akward..quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is het nou, 275 of 450 euro? En het aanbod geldt niet voor anderen?
Graag een beetje duidelijkheid.
Ik begrijp het, bedankt. Maar ik vind het wel een beetje vreemd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke speciaal voor jou een beetje duidelijkheid.
Als jij het voor 18:00 vandaag redt om de laptop bij mij op te halen krijg je de laptop mee voor 275 euro.
Lukt het je niet om voor 18:00 hier te zijn dan mag je hem voor 450 euro overnemen.
Voor alle andere mensen geldt bieden vanaf 400 euro en als we een akkoord hebben ophalen wanneer het je uitkomt
Gesnapt gesnopen?
Omdat ik het zo goed kan vinden met Leo krijgt hij een tijdelijke korting.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:38 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hier ben ik het totaal mee eens. Een verschil van 175 euro is wel heel erg akward..
Was volgens mij ook een bait van leoline.
Toch nog succes me de verkoop TS!
Omdat wij zult goede vrienden zijn en ik je tegemoet wilt komen doe ik hem tot 18:00 voor een onmogelijke prijs weg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik begrijp het, bedankt. Maar ik vind het wel een beetje vreemd.
Waarom mogen andere mensen de laptop niet voor € 275,- op komen halen tot 18:00? En waarom deze strakke deadline?
Prima schat, alleen zullen andere mensen dat niet zo sociaal vinden. Ik moet echter nog werken dus ben helaas niet in de gelegenheid om hem te halen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Omdat wij zult goede vrienden zijn en ik je tegemoet wilt komen doe ik hem tot 18:00 voor een onmogelijke prijs weg.
Daarna gaat de prijs weer naar 400+ euro, ok?
Kan me geen kont schelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prima schat, alleen zullen andere mensen dat niet zo sociaal vinden. Ik moet echter nog werken dus ben helaas niet in de gelegenheid om hem te halen!
Jezus, dit wordt triester en triesterquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef leolinedance het volgende:
Wel even melding gemaakt van deze aparte handelswijze
Dan verkoop je hem daar. Het roepen van 'ik heb dit en dat op marktplaats aangeboden gekregen' kunnen we niets mee. En idd, het is een workaround die je hebt, niets meer niets minder, geen fix dusquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb de laptop ook op marktplaats staan, ik heb ook daar al diverse boden ontvangen. Zelfs daar komen ze niet met zulke belachelijke bedragen die jij biedt. Vanaf 400 euro begin ik het serieus te nemen, voor minder gaat de laptop de deur echt niet uit.
En bieden vanaf doen we op FOK! al helemaal niet aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
De bieder van 430 heeft een andere laptop gevonden.
Nu opnieuw bieden vanaf 400
van jou jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jezus, dit wordt triester en triester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |