Oh, 3,05%quote:
Voor een Olie maatschappij niet echt. Maar een 11% verhoging is massive. Als ze dat de komende 10 jaar volhouden ben ik een happy panda.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is dat veel voor een dividend uitkerend bedrijf?
Ja, maar een spaarrekening verhoogt het niet jaarlijks met 11%.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik bedoel met een goede spaarrekening krijg je dat ook en dan heb je niet te maken met devaluatie van het aandeel of hoe je dat ook noemt
Doe maar nietquote:
Volhouden in de zin van elk jaar met 11% verhogen of niet meer verlagen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor een Olie maatschappij niet echt. Maar een 11% verhoging is massive. Als ze dat de komende 10 jaar volhouden ben ik een happy panda.
Zo trekken ze meer investeerders aan, waardoor het aandeel omhoog wordt geduwd en zo worden aandeelhouders beloond. Aandeelkoerss is alleen vandaag al 2,28% gestegen na de dividend verhoging.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volhouden in de zin van elk jaar met 11% verhogen of niet meer verlagen?
Doet een bedrijf dat om meer aandeelhouders te krijgen en zo een groter budget te creëren of om andere redenen?
Ja op dit moment is de rente wel heel laag jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar een spaarrekening verhoogt het niet jaarlijks met 11%.![]()
Die zemmel rabo heeft het zelfs verlaagd sinds de 26.
Daar ga ik vanuit want ze verhogen hun dividend al 16 jaar op rij en ze hebben nogsteeds veel geld in kas en veel inkomsten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja op dit moment is de rente wel heel laag ja
Maargoed wel safe door de garantie tot 100k
Ga je er vanuit dat ze het jaarlijkt met 11% gaan verhogen? Dat wil zeggen dat ze over 10 jaar het drievoudige uitkeren.
Zou mooi zijn voor jequote:Op vrijdag 27 april 2012 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit want ze verhogen hun dividend al 16 jaar op rij en ze hebben nogsteeds veel geld in kas en veel inkomsten.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
Doei, ik ga The Incredibles kijken
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
Doei, ik ga The Incredibles kijken
Doet het pijn op het toilet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Sambal op m'n eten was niet zo'n goed idee.
Wat nou?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Sambal op m'n eten was niet zo'n goed idee.
Kusje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |