elke dag maccie tochquote:
Maar dan kan ik je wel ff checkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met mijn projectgroepje heb ik waars geen pauze
Oh, dat is minderquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al meivakantie, maar ik moet wel werken, dus ja
Ik vind deze neerbuigendheid naar thaise vrouwen en vrouwen in geheel complet onacceptabel en zal dus een process verbaal erecteren om dit tegen te gaan.quote:
Zal mij aan mijn reet oxideren wat jij gaat doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind deze neerbuigendheid naar thaise vrouwen en vrouwen in geheel complet onacceptabel en zal dus een process verbaal erecteren om dit tegen te gaan.
Zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
spouwer kan jij geen hoofdpersonage worden in de film van half life?
Als Gordon Freeman
Oxideren is een process waarbij zuurstof in contact komt en een chemische reactie verzoorzaak met andere, vooral metalen, stoffen. Deze reactie slaat dus compleet nergens op, en vind ik totaal ongepast bij de context van mijn vorige betoog.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal mij aan mijn reet oxideren wat jij gaat doen
MY EYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ahhhhh yeaaaah kore in de fobo grabbelton![]()
[ afbeelding ]
noem jij dat al een betoogquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oxideren is een process waarbij zuurstof in contact komt en een chemische reactie verzoorzaak met andere, vooral metalen, stoffen. Deze reactie slaat dus compleet nergens op, en vind ik totaal ongepast bij de context van mijn vorige betoog.
Korequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Jood buigt voor niemandquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oxideren is een process waarbij zuurstof in contact komt en een chemische reactie verzoorzaak met andere, vooral metalen, stoffen. Deze reactie slaat dus compleet nergens op, en vind ik totaal ongepast bij de context van mijn vorige betoog.
ff pielemuisje te voorschijn halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Kort maar krachtig en het ontbreken van argumenten spreekt voor zich, mijn denk process gaat te snel om dat allemaal op te noemen.quote:
quote:
Soort zoekt soort is duidelijk geen mythe .quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg oogkanker pinda
ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
nog 5 uurtjes en 3 kwartier
Ik reken altijd mijn aantal slaapuurtjes uit
Zouden ze bij deze om R&R hebben gevraagd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg oogkanker pinda
Waarom post je mn broer?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk deze spacende flikker dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee smoof, ik heb je vader gevonden
[ afbeelding ]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezussquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee smoof, ik heb je vader gevonden
[ afbeelding ]

Kijk naar zo'n iemand en je hebt me gevonden op school.quote:
heel sexie stiekum natte vlekjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nap4 en flippiee
sexie stelletje hor
Ik weet al hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk naar zo'n iemand en je hebt me gevonden op school.
of weet je al hoe ik er uitzie
nee je zou hierheen komenquote:
beter tief je op debiel, mijn foto een beetje posten teringhond. ik kom nu naar zaantje om je in de vaart te gooienquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nap4 en flippiee
sexie stelletje hor
Gewoon niet gaan, dat was mijn stuntquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:23 schreef Integraalfiets het volgende:
Haah morgen examenstunt en shit. School begint voor mij om 11.45 en eindigt rond half 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |