En dan nog dat kutkonijn binnenhoudenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles bij de tv is al eens doorgeknauwd, en ik kreeg stroom
Ik pakte de kabel vast nadat mijn moeder zei KIJK DAN HETIS DOORGEKNAAGD.quote:
Trek aan d'r oren.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutkonijn
Ze vreet ook chips en dan komt ze schooien, of ze springt op de bank en dan krabt ze tot je iets geeft
Gisteren ging ze ervandoor met een pak cafe noir koekjes, HOEZO EET EEN KONIJN DAT
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik pakte de kabel vast nadat mijn moeder zei KIJK DAN HETIS DOORGEKNAAGD.
Ja bitch zet dan niet alleen de tv op standby maar haal de stekker ook uit het stopcontact
Geef dat konijn dan fatsoenlijk voedselquote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutkonijn
Ze vreet ook chips en dan komt ze schooien, of ze springt op de bank en dan krabt ze tot je iets geeft
Gisteren ging ze ervandoor met een pak cafe noir koekjes, HOEZO EET EEN KONIJN DAT
Konijn wilt zelfmoord plegen, lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutkonijn
Jupquote:Op donderdag 26 april 2012 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hield het dus beet precies bij het stukje waar die was doorgenkaagd
Dat krijgt ze genoegquote:Op donderdag 26 april 2012 23:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geef dat konijn dan fatsoenlijk voedsel
Zeg dat ook even tegen mijn moederquote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet je dr geen rotzooi voeren.
hee sierdquote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen mijn moeder
KIJK ZE LUST CAFE NOIR KOEKJES, WAT LEEEUUKK
Ja
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen mijn moeder
KIJK ZE LUST CAFE NOIR KOEKJES, WAT LEEEUUKK
Ja
Je mag ook wel hier heen komen hoor, is veel leukerquote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Omg waar kom ik in terecht morgen
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sowieso een konijn dat verslaafd is aan cafe noir koekjes.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
kom vechten danquote:
Dikke junkquote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso een konijn dat verslaafd is aan cafe noir koekjes.
Dat is alleen voor honden.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Chocolade is toch giftig voor dieren en Uft?
pfffff kom dan kom danquote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik sla je in elkaar man, dus doe maar niet.
Waarvan ik weet, he. Knaagdieren heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom kunnen alleen honden dan niet tegen chocolade?
Waar is hier?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier heen komen hoor, is veel leuker
quote:
Whutquote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Chocolade is toch giftig voor dieren en Uft?
Zaantjequote:
Ik heb 5 jaar op honkbal gezeten man.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pfffff kom dan kom dan
Ik met mijn 4jaar korfbal en 3 jaar schaak ervaring tegen jou 7jaar vis ervaring
Ik laat hem zinken als je zo doorgaat witte flikkerquote:
Ik kickboksen, en voetbal, maar voetbal moest ik gedwongen stoppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar op honkbal gezeten man.
Dit dusquote:
Stfu punk ass white boy.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik laat hem zinken als je zo doorgaat witte flikker
Jongen laat me nou niet op mijn fiets stappen en naar je toekomen voor een ouderwetse oorvijgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |