SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik las dat altijd als Pa, we zijn op vakantie.
[..]
[..]
dat hebben mensen met oogkleppen nou eenmaal..quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik vroeger ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ataturk > God.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef Che_ het volgende:
Hoe kan je én moslim zijn én ataturk vereren?![]()
![]()
Ataturk komt aan het goddelijke.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:45 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je gelooft niet in God. Dus Ataturk > 0 klopt.
Huh, dat betekent het toch ook?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Koop anders een tablet die je toch nauwelijks gaat gebruiken.
Kwam hij op voor homoseksuelen dat jij hem zo graag mag? Of wat is de reden?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:45 schreef EL_Presidente het volgende:
Baas der Bazen der überBazen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Huh, dat betekent het toch ook?Ik lees het nu voor het eerst trouwens, dus "altijd" is bij mij n.v.t.
[..]
Zit niet mee, hè, vandaag?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pfff gadverdamme, ben echt misselijk
Iz(lerin) = Stappen, Volgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Even serieus...
Izin = vakantie
deyiz = wij zijn...
hij heeft ervoor gezorgd dat jij uit die grot kan komen, en in de grote stad kan werken om je brood te verdienen..quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kwam hij op voor homoseksuelen dat jij hem zo graag mag? Of wat is de reden?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Huh, dat betekent het toch ook?Ik lees het nu voor het eerst trouwens, dus "altijd" is bij mij n.v.t.
Kiezen voor een jongen ipv een idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jezus, wat moet Alice toch met jou..
ah dus daarom heeft ze niet voor jou gekozen.. je hebt een puntquote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kiezen voor een jongen ipv een idioot.
Check de feiten man, er zijn veel Turken die in Noord-Irak (Koerdisch autonoom gebied) aan het werk worden gezet als bouwvakkers, straatmakers etc. Niet dat het mij wat voor de rest boeit.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hij heeft ervoor gezorgd dat jij uit die grot kan komen, en in de grote stad kan werken om je brood te verdienen..
Dus we zijn lotgenootjes, prima, heb ik wel voor over om je een spiegel voor te houdenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah dus daarom heeft ze niet voor jou gekozen.. je hebt een punt
wat is jullie fucking probleem man.. jullie verdienen je geld in Turkije, en lopen te mekkeren.. don't bite the hand van degene die je voedt.. if you don't like go back to your cavesquote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check de feiten man, er zijn veel Turken die in Noord-Irak (Koerdisch autonoom gebied) aan het werk worden gezet als bouwvakkers, straatmakers etc. Niet dat het mij wat voor de rest boeit.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat is jullie fucking probleem man.. jullie verdienen je geld in Turkije, en lopen te mekkeren.. don't bite the hand van degene die je voedt.. if you don't like go back to your caves
Dat zijn doorgaans werknemers van Turkse bedrijven. Een groot deel van de bouwprojecten in Noord-Irak zijn in Turkse handen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check de feiten man, er zijn veel Turken die in Noord-Irak (Koerdisch autonoom gebied) aan het werk worden gezet als bouwvakkers, straatmakers etc. Niet dat het mij wat voor de rest boeit.
Lopen mekkeren? Waar heb je het over navelhals?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat is jullie fucking probleem man.. jullie verdienen je geld in Turkije, en lopen te mekkeren.. don't bite the hand van degene die je voedt.. if you don't like go back to your caves
ga janken man..quote:
Klopt. Economisch gaan die 2 regeringen hand in hand terwijl jullie nationalisten ondertussen belangen verdedigen waar geen hond meer naar omkijkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zijn werknemers van Turkse bedrijven.
Turkse televisie populair in Arabische landen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij het wel vaker hebt gehoord/gelezen vraag ik mij af
Waar haal je vandaan dat ik nationalist ben?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Klopt. Economisch gaan die 2 regeringen hand in hand terwijl jullie nationalisten ondertussen belangen verdedigen waar geen hond meer naar omkijkt.
Je bent iig nationalistisch ingesteld. Je reactie op mij was nutteloos. Je bevestigt noch ontkracht iets daarmee, ook heb ik nergens beweerd dat dat niet zo zou zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik nationalist ben?
De Turken sterven als eerste natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
Als ik rijk ben wil ik een experiment uitvoeren.
5 Armenen, 5 Grieken, 5 Koerden en 5 Turken in een kelder stoppen en hen dan volgen met camera's. Ik wil zien wat er gebeurt.
Uiteraard sterven ze allemaal wanneer het experiment is afgelopen..
Uitkomst is allang bekend toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
5 Armenen, 5 Grieken, 5 Koerden en 5 Turken in een kelder stoppen en hen dan volgen met camera's. Ik wil zien wat er gebeurt.
Ik denk dat ze verbroederenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
Yz...quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
En ik stop er af en toe een minderjarig meisje erin, gewoon voor de lol.
toch niet dat ene nichtje van jequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
Die rellen zijn tegen de dood van onschuldige burgers die bij die aanvallen zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:02 schreef EL_Presidente het volgende:
koerden zijn zo schijnheilig als ik weet niet wat.. het Turkse leger voert acties buiten Turkije (over de grens met Irak) om het land te beschermen tegen terroristen/buitenstaanders.. want doen die Koerden in ZuidOost Turkije? Rellen.. Ze zijn het er niet mee eens. Ben je een fucking burger van Turkije of Irak..
Ik stop jou er ook in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
Niks nationalistisch ingesteld. Ik wees je alleen op een feit. Je deed overkomen alsof Turkse werknemers daar het vuile werk aan het doen waren van Iraakse Koerden.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent iig nationalistisch ingesteld. Je reactie op mij was nutteloos. Je bevestigt noch ontkracht iets daarmee, ook heb ik nergens beweerd dat dat niet zo zou zijn.
Iraakse burgers? who cares..quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die rellen zijn tegen de dood van onschuldige burgers die bij die aanvallen zijn omgekomen.
Kom op, zet die paar hersencellen aan het werk!
In principe is dat nu ook wat er aan de hand is (samen met Pakistanen etc.) Spijtig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niks nationalistisch ingesteld. Ik wees je alleen op een feit. Je deed overkomen alsof Turkse werknemers daar het vuile werk aan het doen waren van Iraakse Koerden.
Die strakke broeken verhinderen een gezonde bloedsomloop in je lichaam dus neem je niets kwalijk.quote:
Eerst gaan de Turken eraan, want gezamenlijke vijand van de andere 3 groepen. Daarna maken de Koerden en Armenen ruzie over Oost-Turkije, want ze maken daar historisch gezien beiden aanspraak op. Blijven over de Grieken en Armenen. En die sterven van de honger.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
Waarom denk je dat de Armenen van de Koerden zouden winnen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst gaan de Turken eraan, want gezamenlijke vijand van de andere 3 groepen. Daarna maken de Koerden en Armenen ruzie over Oost-Turkije, want ze maken daar historisch gezien beiden aanspraak op. Blijven over de Grieken en Armenen. En die sterven van de honger.
viyyyyquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
In principe is dat nu ook wat er aan de hand is (samen met Pakistanen etc.) Spijtig.
[..]
Die strakke broeken verhinderen een gezonde bloedsomloop in je lichaam dus neem je niets kwalijk.
Armeense lobby.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de Armenen van de Koerden zouden winnen dan?
Turken winnen any time any place. Massacrequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst gaan de Turken eraan, want gezamenlijke vijand van de andere 3 groepen. Daarna maken de Koerden en Armenen ruzie over Oost-Turkije, want ze maken daar historisch gezien beiden aanspraak op. Blijven over de Grieken en Armenen. En die sterven van de honger.
Eeuwenlang relatief goedgegaan toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
Zouden de Turken en Koerden überhaupt ooit vriendjes worden?
Hamdoulillah wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeuwenlang relatief goedgegaan toch?
Relatief, maar nooit echt vriendjes. Zouden ze ooit een gezamenlijke vijand hebben gehad?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
Eeuwenlang relatief goedgegaan toch?
Zulke domme vragen kom je zelden tegenquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
Zouden de Turken en Koerden überhaupt ooit vriendjes worden?
De Shietische Safawiden & Mongolen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Relatief, maar nooit echt vriendjes. Zouden ze ooit een gezamenlijke vijand hebben gehad?
Nope, vooral tijdens Sultan Yavuz Selim wilden Koerden maar al te graag onder Ottomaans Soenitisch gezag ipv de 'Heidense' Shietische Safawiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |