Gerdi wil snel slapen.quote:
SC?quote:
Oh zeker, Groen Links gaat volgens mij geen vruchten plukken bij haar achterbanquote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef andre77 het volgende:
Overigens heb ik erg veel respect voor Groen Links en Jolanda Sap. Zij hebben natuurlijk het meest te verliezen met hun opstelling.
Ik hoop dat de linkse kiezer ziet dat zij gedaan heeft wat nodig is voor het land en tegelijkertijd ook nog allerlei dingen geregeld heeft die bij Groen Links passen.
Eigenlijk wel. Debattopics zijn altijd SC's over een debat inderdaad.quote:
Komen ze nu mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-revolt-spreads.html
Nee toch? Stemmingen waren het einde dacht ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef Friek_ het volgende:
Er komt toch nog een termijn van Rutte?
Die is al 2 keer geweest toch? Of mag hij nog een derde keer?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef Friek_ het volgende:
Er komt toch nog een termijn van Rutte?
Dacht ik dus ook al...quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef cinnamon_M het volgende:
Brussel gaat misschien 3% regel versoepelen? http://www.telegraph.co.u(...)-revolt-spreads.html
Jammer dat Sap het zeer slecht overbrengt, wat vanavond ook zichtbaar was in het debat. Als ze haar keuzes beter had verdedigd en meer had onderstreept dat GL dé linkse partij is die wel moeilijke keuzes durft te maken, dan had ze hier wel mee kunnen winnen ten opzichte van de PvdA. Nu zakte ze compleet door het ijs en ik verwacht niet dat ze het tijdens de campagnes beter gaat doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef andre77 het volgende:
Overigens heb ik erg veel respect voor Groen Links en Jolanda Sap. Zij hebben natuurlijk het meest te verliezen met hun opstelling.
Ik hoop dat de linkse kiezer ziet dat zij gedaan heeft wat nodig is voor het land en tegelijkertijd ook nog allerlei dingen geregeld heeft die bij Groen Links passen.
Wat heeft het voor een zin als je je partijstandpunten verloochend, zonder daar iets toonbaars voor terug te krijgen? True, je moet het maar durven, maar ik vraag me af of de 'pascifistische' achterban net zo respectvol terugkijkt op de werkwijze rondom Kunduz.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef andre77 het volgende:
Voor zover GL nog echt links is, is ze vooral 'comfortabel' links voor de yuppen in de grachtengordel.quote:Ik hoop dat de linkse kiezer ziet dat zij gedaan heeft wat nodig is voor het land en tegelijkertijd ook nog allerlei dingen geregeld heeft die bij Groen Links passen.
Eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef Friek_ het volgende:
Mooie uitkomst van de avond. Ben stiekem toch een beetje trots op diegenen die dit principe-akkoord voor elkaar hebben gekregen. Heeft me toch een beetje vertrouwen in de politiek teruggegeven.
jij spreekt namens mijquote:Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef Friek_ het volgende:
Mooie uitkomst van de avond. Ben stiekem toch een beetje trots op diegenen die dit principe-akkoord voor elkaar hebben gekregen. Heeft me toch een beetje vertrouwen in de politiek teruggegeven.
hear hearquote:Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef Friek_ het volgende:
Dit, zeker ook respect voor Sap dat ze landsbelang boven partijbelang steltquote:Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef Friek_ het volgende:
twitter:SvVeldhoven twitterde op donderdag 26-04-2012 om 23:44:01Onvoorstelbaar: PvdA blokkeert op laatste moment motie D66 die zou zorgen voor milieucompensatie statiegeld!! Waarom????? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |