Hoi.quote:
Je lijkt wel wat op haar.quote:
De Roverheid blijft groeien en parasiterenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Tware het volgende:
Er zijn godverdomme juist veel lastenverzwaringen in plaats van bezuinigingen. Wanneer gaat die tyfusoverheid zichzelf en haar geldsmijterij (slechte controlling, subsidies, potje dat aan het eind van het jaar opgemaakt moet worden, etc etc) nou eens aanpakken!
idd.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Doodloper het volgende:
HET IS TOCH ALLANG TIJD OF NIET SOMS¿?¿?¿?¿?¿?¿?
Verbeet slacked.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Doodloper het volgende:
HET IS TOCH ALLANG TIJD OF NIET SOMS¿?¿?¿?¿?¿?¿?
Neuh, dat ie fouten niet kan toegevenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het feit dat hij links is en ook zo dit forum modereert?
Ze heeft ook gewoon zo'n raar hoofd. Alsof ze toen ze uit de baarmoeder getrokken werd bij haar hoofd werd vastgepakt.quote:
Je kunt moeilijk op de ambtenarij bezuinigen als je deze zelfde ambtenarij de opdracht geeft om binnen afzienbare tijd alles wat sociaal-economisch belangrijk is te gaan hervormen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Tware het volgende:
Er zijn godverdomme juist veel lastenverzwaringen in plaats van bezuinigingen. Wanneer gaat die tyfusoverheid zichzelf en haar geldsmijterij (slechte controlling, subsidies, potje dat aan het eind van het jaar opgemaakt moet worden, etc etc) nou eens aanpakken!
ik denk eerder dat niemand haar vast durfde te pakken en dat ze zo op de grond is gelandquote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze heeft ook gewoon zo'n raar hoofd. Alsof ze toen ze uit de baarmoeder getrokken werd bij haar hoofd werd vastgepakt.
Ik gun je je virtuele gelijk Piet, als jij daardoor met een gerust hart je pantoffels uit kan doen, slaapmuts op en lekker naar bed kan gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, dat ie fouten niet kan toegeven
Niet om te muggenziften, maar is dit niet twee keer hetzelfde, of zijn het wel degelijk twee verschillende maatregelen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gun je je virtuele gelijk Piet, als jij daardoor met een gerust hart je pantoffels uit kan doen, slaapmuts op en lekker naar bed kan gaan.
Schoteltje melk, tafel 4!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gun je je virtuele gelijk Piet, als jij daardoor met een gerust hart je pantoffels uit kan doen, slaapmuts op en lekker naar bed kan gaan.
Als ik de kranten moet geloven werd ze totaal niet serieus genomen bij het Catshuis-beraad.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt het jullie ook op hoe koel het is tussen Fleur en Geert? Ze is niet meer z'n nummer 2 in september, denk ik zo.
Ja, dat is hetzelfde. Rommelig lijstje in OP.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet om te muggenziften, maar is dit niet twee keer hetzelfde, of zijn het wel degelijk twee verschillende maatregelen?
• Het hoge btw-tarief gaat met 2 procentpunt omhoog. Oftewel 10,5% Voor vragen: Pietverdriet.
• Nu moet in Nederland 19 procent btw betaald worden op zogenaamde luxegoederen en diensten. Dat tarief gaat omhoog naar 21 procent.
Ik vroeg me sowieso al af wat ze bij de PVV te zoeken had, toen ze nog bij de BNN radio1 programma haar zegje mocht doen, kawm het PVV praatje al geforceerd over.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt het jullie ook op hoe koel het is tussen Fleur en Geert? Ze is niet meer z'n nummer 2 in september, denk ik zo.
Kijk eens aan, eriksd kent de fijne kneepjes van het mod-vak alquote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
En persoonlijke sneertjes omdat sommige mensen niet kunnen toegeven dat ze foutjes makenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde. Rommelig lijstje in OP.
Ik roem je expertise.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En persoonlijke sneertjes omdat sommige mensen niet kunnen toegeven dat ze foutjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |