quote:Op donderdag 26 april 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan er ook niks aan doen dat hij bij m'n username past
Ok... dáár krijg ik wel koude rillingen vanquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje
Oeh goedenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Fuck this shit, ik ga naar bed toe.
Tot laters vieze nagelvrindinnetjes
Truste chick (ik blijf mezelf enorm grappig vinden als ik je zo noemquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Zou dat ene persoon al doorhebben dat we haar topic aan het doodvermoorden zijn?
Ik ben heul niet viesquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet haast welquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Zou dat ene persoon al doorhebben dat we haar topic aan het doodvermoorden zijn?
Ja man, dikke LOLquote:Op donderdag 26 april 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet haast wel
Ik hou van Beach![]()
Pics?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom even binnenvallen om te zeggen dat ik echt een graftakkehekel aan het zoeken passen en kopen van kleren in de stad![]()
Maar, ik heb een outfit, halleluja!
Goed voorspeld!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom even binnenvallen om te zeggen dat ik echt een graftakkehekel aan het zoeken passen en kopen van kleren in de stad![]()
Ik ook hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Heyyy...quote:
Wat zij zei. Helemaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
![]()
En yay voor outfit
Briljant topic is dat aan het wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Is toch zo? Het zegt amai!quote:
Echt he?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Briljant topic is dat aan het worden
Ohja, idd! Maar de big Mac was lekkerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed voorspeld!![]()
Doe eens pic!
Jazeker!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he?Eerst vond ik het nogal meh, maar er zit een stijgende lijn in
Ik zag het netquote:
We nemen het je niet kwalijk hoorquote:
Gievquote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, idd! Maar de big Mac was lekker![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, geen pics meer vandaag.... Ik ga me niet nog een x omkleden...
Had dan even pics in het pashokje gemaaktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, geen pics meer vandaag.... Ik ga me niet nog een x omkleden...
Die heb ik net al uitgepoept joh.... Die zat om 7u al in de mik!quote:
Net zoals ik deedquote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had dan even pics in het pashokje gemaakt
Ga ik ook eens even googlen!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had nog een goeden foto van je gevonden Lin, toen ik googelde op "lijken wassen"
Wel bij afbeeldingenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze typte magellakjes omdat ze op haar mobiel zat.
Ik vond het net zo'n mooi woord
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heb ik net al uitgepoept joh.... Die zat om 7u al in de mik!
Ik zag die ninja-edit!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik faal ook wel eens als ik mobiel type, maar echt niet zoveel hoor!
Ik normaal ook hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, daar wil ik altijd zo snel mogelijk weer uit
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Chicks, ik ga pitten, ik ben doodop van 2 nachten zieke peuter.. Adieu!![]()
Trustequote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Chicks, ik ga pitten, ik ben doodop van 2 nachten zieke peuter.. Adieu!![]()
Verkopen aan vieze mannetjes joh, geld vangenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef Diconnected het volgende:
Zo, zooi oude sokken en ondergoed in de vuilniszak
baaaaaaaahquote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkopen aan vieze mannetjes joh, geld vangen
Nee zaterdag eerstquote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee unf en ijs, is het al zondag? Ijs jij neemt vieze horrorfilms mee he?wat eet/drink jij trouwens?
quote:
Yaayquote:Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Helmer; ingericht!
Dus nu echt alleen nog maar alle zooi aan dozen enzo eruit, gordijnen erin en bureau in elkaar en dan is het af.
Dronken bambiquote:Op donderdag 26 april 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik morgen echt heel dronken ga worden.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dan word ik heel blij, en knuffeling. Nog meer dan normaal.
Doe maar zo.quote:
Leuk tochquote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
knuffelig*
Jonge, typen is moelijk.
[..]
Doe maar zo.Ik ga m'n mannelijke huisgenoten vast aanranden ofzo, omdat ik met mijn dronken hoofd bedacht heb dat ze toch wel heel aantrekkelijk zijn.
Niet met m'n huisgenoot! Maargoed, vermaken zal ik me iig.quote:
Slaap lekker!quote:
trustuh wijffiequote:Op vrijdag 27 april 2012 00:11 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook slapen! Morgen lange dag. Slaap lekker babes
Huh?quote:
Je mag niet drinken en tegelijk diclofinac gebruikenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Morning!
Zéér blijde dat ik gisteren na vijf bier ben gestopt .
Scheelt weer een katerquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Morning!
Zéér blijde dat ik gisteren na vijf bier ben gestopt .
ja je mag ook niet drinken en seroxat slikken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je mag niet drinken en tegelijk diclofinac gebruiken
Emoslinger.gifquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja je mag ook niet drinken en seroxat slikken...
ja! Zéér!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Emoslinger.gif
Gaat het alweer een stukje beter dan?
quote:
quote:
oh enig ja, upc doet dat ook altijdquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb troll internet![]()
Bel ik gisteren de ziggo omdat ie al 2 dagen niks doet komt er straks een monteur gaat ie het ineens goed doen
Volgens mij hebben ze daar gewoon stiekem ergens een knopje omgezetquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh enig ja, upc doet dat ook altijd
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:48 schreef Lindytje het volgende:
Effe nog een bammeke en een sigaretje en dan ga ik eens twee honden in de auto proppen![]()
In de kofferbak, banken plat en héééééél hard schreeuwen tegen ze als ze vervelend zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe ga je het doen? In de kofferbak, hoedenplank erop en hopen dat ze nog leven als je aankomt?
Of je gooit gewoon een biefstuk achterin, daar vermaken ze zich toch wel even mee?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In de kofferbak, banken plat en héééééél hard schreeuwen tegen ze als ze vervelend zijn
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of je gooit gewoon een biefstuk achterin, daar vermaken ze zich toch wel even mee?
Plastic zak eromheen duct-tapenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Daar is dikkie binnen 2 minuten klaar mee
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plastic zak eromheen duct-tapen
Lovelyquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef Dwyn het volgende:
Heerlijk, panisch track en trace van een pakketje refreshen.
Sneuen programma's kijken op internet op je vrije dag is tha bomb!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeetje, ze hebben wel goede stylisten bij hotter than my daughter dit jaar, want zien die vrouwen er mooi uit na den make-over![]()
(ja ik kijk sneuen programma's terug op internet)
trolololololoquote:
jah! Shopping Queens en hotter than my daughter gehad, nu naar Gepestquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sneuen programma's kijken op internet op je vrije dag is tha bomb!
Ohja, gepest! Die wil ik ook nog gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
jah! Shopping Queens en hotter than my daughter gehad, nu naar Gepest
Ik kijk het iedere week terwijl ik het eigenlijk best een irritant programma vindquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, gepest! Die wil ik ook nog gaan kijken
Na het weekend maar
Het is ook een irritant kutprogrammaquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kijk het iedere week terwijl ik het eigenlijk best een irritant programma vind
- Omdat jij mij hebt gepest heb ik 100 jaar in een depressie gezetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is ook een irritant kutprogrammaMaar wel kijken natuurlijk
Dat jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
- Omdat jij mij hebt gepest heb ik 100 jaar in een depressie gezeten
- O, ik kan me er niks van herinneren, maar sorry
- ZOMG nu is alles opgelost, ik voel me zoveel beter EINZ![]()
![]()
Waaaaarom?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:13 schreef Dwyn het volgende:
Ik wou dat ik de namen van mijn pesters nog wist, dan ging ik ze facebook-stalken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
en ik droomde vannacht dat ik een relatie had met een neger van 250 kilo en dat ie nakend naast me lag en dat ik echt dacht: huh, ik weet dat ik verkering met je heb maar ik vind je heul niet aantrekkelijk?
wait.... mag samson er niet bij als ringendrager met een bruidsjonker pakje aan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
GOEIEMORGEN !!
Samson weggebracht![]()
*gaat nu teruglezen*
Ik ben 1 van mijn pesters later nog tegengekomen, leuke gesprekken mee gehadquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet mijn pesters nog precies. Geen trauma's van, maar als ik ze weer zie heb ik binnen drie minuten ruzie. Daarom zoek ik ze ook niet op, wordt iedereen een beter mens van. Opgelost slotje
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
en ik droomde vannacht dat ik een relatie had met een neger van 250 kilo en dat ie nakend naast me lag en dat ik echt dacht: huh, ik weet dat ik verkering met je heb maar ik vind je heul niet aantrekkelijk?
De teleurstellingquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wait.... mag samson er niet bij als ringendrager met een bruidsjonker pakje aan?
Niet meer, we zijn gisteren al hier naar de stad geweestquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, hoe laat gaan jullie shoppen in Eindje?
We willen nog picsquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet meer, we zijn gisteren al hier naar de stad geweest
Die madam heeft nog niet terug gemaildquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
Neen.. Anders heeft cif alleen maar oog voor den heund
Trouwens: Cif is (naar eigen zeggen) heul niet zenuwachtig.. Maar hij is wel nú al wakker (normaal slaapt ie tot de middag) en schreeuwt net naar beneden dat we dát niet mogen vergeten.. en dát en dát en dát
Zo garpigNormaal ben ik de stresskip
Dat gezegd zijnde... Ik moet aan de slag
Oh skjoe: Weet je al iets voor kamer voor morgen?![]()
Heerlijk, als iemand anders nog neurotischer is dan jijquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
Neen.. Anders heeft cif alleen maar oog voor den heund
Trouwens: Cif is (naar eigen zeggen) heul niet zenuwachtig.. Maar hij is wel nú al wakker (normaal slaapt ie tot de middag) en schreeuwt net naar beneden dat we dát niet mogen vergeten.. en dát en dát en dát
Zo garpigNormaal ben ik de stresskip
Dat gezegd zijnde... Ik moet aan de slag
Oh skjoe: Weet je al iets voor kamer voor morgen?![]()
Oh en jij niet als in "ZOMG Priem is neurotisch", maar meer als "dat moment dat je je realiseert dat iemand neurotischer kan zijn dan je zelf bent", herkenbaarheidquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heerlijk, als iemand anders nog neurotischer is dan jij![]()
En weet je al of je uberhaupt komt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die madam heeft nog niet terug gemaildzal zo maar weer es bellen
Ohquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En weet je al of je uberhaupt komt?
(wij kunnen tot 12u mensen afzeggen; daarna moeten we voor jullie betalen namelijk.....![]()
)
Oh dan is het heulemaal goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja ik kom wel, soberso, maar ik weet niet in welkon kamer. ik laat het binnen een half uur weten!!!
mailen? sms? Zal ik voor je bellen en doen of ik je secretaresse ben?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Morgen!
Ik moet een afspraak telefonisch omzetten maar klink nog steeds als Seabert wiens strot wordt dichtgeknepen![]()
Zit serieus te bedenken hoe ik dit moet doen, ik moest gisteren iemand bellen en die heeft 4 x boos gevraagd wie hij aan de telefoon had![]()
![]()
Goed verhaal van die neg0r trouwens SQ
ziekenhuisafspraak dus ik kan niet mailen of sms-en gok ik, die systemen lopen eeuwen achter johquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
mailen? sms? Zal ik voor je bellen en doen of ik je secretaresse ben?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik voel me best lekker en nog geen diclofenac op zelfs!
als tan nu niet gaat. Kan ik ook niet komen, dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Komt puckz nu ook? Of toch niet? Ik ben niet meer helemaal op de hoogte
Oh, en honden weggebracht
yay!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik voel me best lekker en nog geen diclofenac op zelfs!
Dan gaat tan dus ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als tan nu niet gaat. Kan ik ook niet komen, dus
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Jus maken van vet rundergehakt![]()
Met ketchup erdoor ook nog, toe maar!
Dat je dan permanent klinkt als Ron Brandsteder als hij lachtquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ziekenhuisafspraak dus ik kan niet mailen of sms-en gok ik, die systemen lopen eeuwen achter joh![]()
Ik kijk het nog een uurtje aan en anders ga ik misschien wel je hulp inschakelen![]()
Gisteren was ik even aan het fluisteren omdat ik dan beter verstaanbaar ben (maar aan de telefoon klink ik dan als een eckten eckten hijger vrees is), maar toen kreeg ik op mijn flikker van mijn logopedie-collega, dat schijnt echt killing voor je stembanden te zijn als je stemproblemen hebt.
(nooit geweten, het voelde wel relaxed)
vervolgens gooit hij er rauwe ui bij, weer megagrote stukken knoflook, mosterd, ketjap, een fles bier en een beker water.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vervolgens gooit hij er rauwe ui bij, weer megagrote stukken knoflook, mosterd, ketjap, een fles bier en een beker water.
En dan stoven. (die ballen staan dus helemaal onder, waardoor het zo'n heeeeeerlijke drassige soppige bende wordt)
HET IS FUCKING GEHAKT, GEEN STOOFVLEES, mongool
nee hte is heel iets anders helaasquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je dan permanent klinkt als Ron Brandsteder als hij lacht.
En gewoon door blijven lullen, ik ken het
Ziekenhuizen ja. Transplantaties, klonen, alles kan, maar OMG EEN COMPUTER HELP EINZ
Heb je niet toevallig een afspraak voor je keel? want dan snappen ze het wel denk ik
Ik ben echt niet de meest geweldige kok ofzo, maar die knakker kunnen er echt wat van zegquote:
24 kitchenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, gepest afgekeken, nu op zoek naar andere slekten matigen programma's
Ik ben een paar keer heel heftig mijn stem kwijt geweest en wat ik me vooral herinner is mijn omgeving die de hele tijd zei "hou nou even 5 minuten je muil, anders gaat het nooit over"quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hte is heel iets anders helaas
OMG ik zal dit blijven houden en als Ronnieboy blijven klinken, NOOOOOOOEEEEEEZZZZZZZZZ
Gewoon vooraan beginnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
kak, ik moet nog: boodschappen doen, iets uit de stad halen, bloemen halen en een kaartje... koffers inpakken en een beetje opruimen hier en daar heb ik nog anderhalf uur de tijd voor ongeveer... Ik weet niet waar ik moet beginnen, mijn add-hoofd kan het niet aan![]()
Stap 1: weg van de laptopquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
kak, ik moet nog: boodschappen doen, iets uit de stad halen, bloemen halen en een kaartje... koffers inpakken en een beetje opruimen hier en daar heb ik nog anderhalf uur de tijd voor ongeveer... Ik weet niet waar ik moet beginnen, mijn add-hoofd kan het niet aan![]()
Boodschappen doen skippen, bloemenhandel bellen of ze kunnen bezorgen, 2 onderbroeken en tandenborstel in koffer stoppen, losse rommel in tas doen en op een plek zetten waar je het niet ziet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
Stap 1, lijstje maken wat je echt absoluut nu nodig hebt uit de stad/supermarktquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Lindytje het volgende:
Bij mijn werk doen ze alles digitaal, maar dan ook echt alles. Bellen doe je eigenlijk alleen als een mailtje niet klopt en je acuut antwoord moet hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb weleens gevraagd waarom wij niet meer met computers, tablets, apps, mail etc. doen. Maar dat mag dus allemaal niet van de zorgverzekeraars en door privacydingen die nog niet officieel geregeld zijn... beetje jammer dat regelgeving echt mega achterloopt op de wereld.
En áls het dan geregeld is, moeten de baliemedewerksters, planners en secretaresses er ook nog aan wennen, wat ook weer een jaar of 5 duurt.
Helaasch true story
Nee, ik moet eerst even rustig zitten en het hele pakket taken overzien..quote:
ja dat o.a, ik probeer thuis mijn mijn zoveel mogelijk te houden. Maar had gisteren een paar slecht nieuws gesprekken en die wilde ik niet overdragen, maar heb daardoor echt wel weer teveel geluldquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer heel heftig mijn stem kwijt geweest en wat ik me vooral herinner is mijn omgeving die de hele tijd zei "hou nou even 5 minuten je muil, anders gaat het nooit over"
dat doe ik wel altijd als er visite komtquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Boodschappen doen skippen, bloemenhandel bellen of ze kunnen bezorgen, 2 onderbroeken en tandenborstel in koffer stoppen, losse rommel in tas doen en op een plek zetten waar je het niet ziet.
Denk dat je dan nog een half uur over hebt
Goeden! Thanx!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stap 1, lijstje maken wat je echt absoluut nu nodig hebt uit de stad/supermarkt
Dat heb ik ook vaak, dan heb ik zoiets van IK MOT DIT EN DIT EN DIT en dan doe ik niks, faalquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerst even rustig zitten en het hele pakket taken overzien..
(ja, echt... Damn, wat ben ik een kneus)
GIEV!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
BURP. zelf saucijzenbroodjes gemaakt
Ik ook...quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doe ik wel altijd als er visite komt
Dat dus jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, dan heb ik zoiets van IK MOT DIT EN DIT EN DIT en dan doe ik niks, faal
klinkt goed inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij mijn werk doen ze alles digitaal, maar dan ook echt alles. Bellen doe je eigenlijk alleen als een mailtje niet klopt en je acuut antwoord moet hebben.
Heerlijk!
Bij de BSO begrijpen ze dat dan weer niet zo, die zijn net aan het ontdekken dat ouders ook emailadressen hebben
Ik doe het regelmatig, eigenlijk totdat de ruimte die je niet ziet vol is ongeveerquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doe ik wel altijd als er visite komt
noisy brainquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, dan heb ik zoiets van IK MOT DIT EN DIT EN DIT en dan doe ik niks, faal
OHHHHH OMNOMNOM!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit saucijzenbroodjes
goed voor den lijn!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ranzige teennagels![]()
En gelijk lunch overbodig![]()
Goeden programma
misschien als het dezelfde keten is?quote:
En scheelt geld, ik zie alleen maar voordelenquote:
Nah man... + dit gaat via onsquote:
gewoon een kapsalon bestellen, heb je al je calorieën voor de hele dag (en morgen) weer binnen en hoef je dus geen boodschappen te doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Dwyn het volgende:
Ik hoop dat het selektvracht huisvrouwtje nog een beetje op tijd is, zodat ik ook boodschappen kan gaan doen.
dus ik moet u betalen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah man... + dit gaat via onsReservatie staat op onze namen
Je mag mij ook betalen, maar weet niet of het dan bij Priem of het hotel aan komtquote:
Oh my god nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon een kapsalon bestellen, heb je al je calorieën voor de hele dag (en morgen) weer binnen en hoef je dus geen boodschappen te doen
Bovendien zitten er geen vezels in, dus hoef je ook niet te schijten, dus ook geen wc-papier e.d. te kopen
Kip het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, vis!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kip het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, vis!
klinkt inderdaad wel beroerd ja...quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, tandartsangst kan je hebben en 3 jaar niet naar de tandarts gaan (ik ben langer niet geweest), maar hoe krijg je het voor elkaar dat je gebit binnen 3 jaar echt volledig naar de tyfus is? Het is meer gat dan tand
Nee, ik ben "dit is mijn lijf" aan het kijkenquote:
is het dat genante lijven programma?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, tandartsangst kan je hebben en 3 jaar niet naar de tandarts gaan (ik ben langer niet geweest), maar hoe krijg je het voor elkaar dat je gebit binnen 3 jaar echt volledig naar de tyfus is? Het is meer gat dan tand
Oh, ok... ik dacht al.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben "dit is mijn lijf" aan het kijken.
Mijn gebit is al volledig gerenoveerd, inclusief bitje tegen tandenknarsen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het dat genante lijven programma?
22 is ze he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ok... ik dacht al.
3 jaar is dan wel knap ja, maar je kunt het wel een handje helpen door te roken, zuipen, niks fatsoenlijks te eten/drinken, verrot immuunsysteem, drugs, ziektes en andere teringzooi
Ik gooi wel oranje nagellak op, ondanks dat dat eigenlijk niet mag op het werk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg net een mail van Etsy, voor koninginnedagproducten.
Net of die nog op tijd binnen zijn voor maandag
Crystal methquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Drie jaar lang alleen zure matten eten en nooit poetsen !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik had gisteren zwart op terwijl het eigenlijk niet mag, gewoon lekker doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik gooi wel oranje nagellak op, ondanks dat dat eigenlijk niet mag op het werk.
die zwarte vlekken ook, hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
En verder in d'r mond is het nog veel erger
Ik ben toch de leidinggevende dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had gisteren zwart op terwijl het eigenlijk niet mag, gewoon lekker doenZeker met oranje voor koninginnedag
paupersquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat crystal meth zou het heel goed kunnen zijn.
Maar die mensen zijn wel allemaal al lillek bij voorbaat zeg
Ja preciesquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zwarte vlekken ook, hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar
Ah, helemaal mooi!quote:
afslijpen en facings?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik ben benieuwd wat ze er allemaal aan gaan doen, kunstgebitje?
je wordt high en je lichaam en je brein gaan naar de tyfusquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat doet dat Crystal Meth nou eigenlijk met je? Enige overeenkomst die ik altijd zie is dat je er puisten van krijgt
*opent wikipedia*
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:08 schreef Dwyn het volgende:
Een ander filiaal vraagt of ik na mijn dienst van morgen van 5.30 tot 15, ook nog even 15 tot 22 bij hun wil werken.
En toen zei je HAHAHAHA neequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:08 schreef Dwyn het volgende:
Een ander filiaal vraagt of ik na mijn dienst van morgen van 5.30 tot 15, ook nog even 15 tot 22 bij hun wil werken.
ik zou antwoorden met NEE!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:08 schreef Dwyn het volgende:
Nee, in principe mag dat niet nee. Ik heb ook nee gezegd. Het is ook nog een uur reizen enkele reis terwijl ik van mijn werk op 10 minuten lopen woon. De langste dienst die ik ooit heb gedraaid was van 12.30 tot 00:00 in mijn eigen filiaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat mag niet eens toch? Ik zou ze lekker een trollface geven
Poetelquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, mooie jurk voor als je zwanger wordt!
[ afbeelding ]
Zij wel hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:08 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)laagd-rijbewijs.html
Hang de vlag uit!
ze kunnen het proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, in principe mag dat niet nee. Ik heb ook nee gezegd. Het is ook nog een uur reizen enkele reis terwijl ik van mijn werk op 10 minuten lopen woon. De langste dienst die ik ooit heb gedraagd was van 12.30 tot 00:00 in mijn eigen filiaal.
Ja precies. Mijn eigen filiaal gaat voor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze kunnen het proberen natuurlijk
maaruh, dan zoeken ze nu maar lekker een ander dus
8e keer ofzo.quote:
je mag van mij ook gewoon heel vet worden of een kussen op je buik doen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Poetel![]()
Wel jammer dat ik dan eerst zwanger moet worden
Dafuq did I just read?quote:Chronisch misbruik van methamfetamine heeft een heel sterk effect op het metabolisme in de hersenen, vooral op de pariëtale cortex, de thalamus en het striatum. In de pariëtale cortex wordt een verhoogd metabolisme vastgesteld, terwijl in de thalamus en het striatum het tegendeel te observeren is[7]. Dit werd ook in dierproeven bevestigd waarbij ratten chronisch aan methamfetamine werden blootgesteld[8]. De neurotransmitter dopamine speelt hierbij een belangrijke rol. Methamfetamine heeft een neurotoxisch effect op mesencefale cellen, waardoor de afgifte van dopamine in het striatum wordt verlaagd en daardoor ook de metabolisme ervan[9]. Omdat de thalamus het meeste dopamine uit het striatum ontvangt, wordt ook het metabolisme in de thalamus verlaagd[10], wat uiteindelijk in een onomkeerbare verslechtering van de fijne motoriek resulteert[7].
eigen filiaal eerst!quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn eigen filiaal gaat voor.
prima te lezen hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht dat wikipedia een beetje een toegankelijke encyclopedie was?
[..]
Dafuq did I just read?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |