Mmm ja een van de vele punten waardoor de bijbel twijfelachtig wordtquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
In den beginnen was er toch helemaal geen aarde?
Helaas heb ik niets ontopics te melden. Geen dates, of andere contactenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:07 schreef freshy98 het volgende:
Ik voel een ernstige de-rail aan komen...
Daarom wil ik ook niet met gelovige vrouwen daten: dat gaat nooit werken bij mij...quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja een van de vele punten waardoor de bijbel twijfelachtig wordt
Inderdaad dat gaat nooit werken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook niet met gelovige vrouwen daten: dat gaat nooit werken bij mij...
En weer zijn weer ontopic, Arjen saves the day![]()
Haha likewise! Al heb ik er wel respect voor, als het mij maar niet opgedrongen gaat wordenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook niet met gelovige vrouwen daten: dat gaat nooit werken bij mij...
Dat opdringen gaat vaak heel subtiel, hey kom een keer mee naar de kerkquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha likewise! Al heb ik er wel respect voor, als het mij maar niet opgedrongen gaat worden
Denk dat het inderdaad nooit zou werken. Op 't eerst zal het meevallen, inderdaad, "dring het mij maar niet op". Maar over zoveel dingen zal je nooit kunnen discussiëren omdat bepaalde opvattingen gewoon vaststaan met geloof enzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Beetje naïeve van haar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
Toen ik in Italië woonde had ik daar een vriendin die katholiek was. En ik ben anti-geloof dus zolang we het daar niet over hadden ging het goed (). Op een gegeven moment zei mijn toenmalige vriendin dat als we kinderen zouden krijgen, dat zij ze dan katholiek wilde opvoeden en ze vroeg of ik haar daarin zou ondersteunen. Mijn antwoord was dat ik haar in ieder geval niet zou dwarsbomen. Toen vroeg ze wat ik zou doen als één van mijn kinderen dan aan mij zou vragen of God bestond. Ik zei dat ik daarop zou zeggen dat ikzelf dacht dat God niet bestaat. Dat vond mijn vriendin dus niet tof. Maar ja: ik ga niet liegen tegen mijn eigen kinderen, vooral niet over dat soort dingen. Dus we hebben het er daarna niet meer over gehad...
Dat akkefietje heeft me toch wel aan het denken gezet... Geen gelovigen meer voor mij dus
ha ha, Ellert en Brammert, blij dat ik eigenlijk Fries ben dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en daar waren de Drenthenaren ontstaan.
Jij Fries? Zonde...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha, Ellert en Brammert, blij dat ik eigenlijk Fries ben dan.
Jij bent gemeen zeg! Mensen met een spraakgebrek leuk noemen... foei!quote:
Woestaantrekkelijk, correctie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:27 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Jij bent gemeen zeg! Mensen met een spraakgebrek leuk noemen... foei!
Ik heb het over mensen uit het noorden van het land hahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:28 schreef freshy98 het volgende:
Wacht, hebben we het nou over jou of Eefje? Of allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |