Jepquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:27 schreef freshy98 het volgende:
Jullie hadden toch al samen gebadderd? Dan zal het wel goed zitten.
Klapperende eierstokken,quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepDaar maak ik me dan ook niet druk om
Tis ook niet zo dat ik zit te bibberen van de zenuwen ofzo
Gewoon gezonde spanning
Dank U wel dokter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klapperende eierstokken,
opvliegers,
onrustig,
zenuwen,
angst,
spanning,
dat moest het zo'n beetje wel zijn dan.
Daarom is het zo'n goede sitequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:54 schreef freshy98 het volgende:
Dat van die vragen valt bij OkCupid volgens mij wel mee.
Als je van een profiel de vragen bekijkt, en gaat aanvullen wat jij nog niet hebt ingevuld, dan zie je pas het antwoord van diegene nadat jij antwoord hebt gegeven.
Je kan dus niet een antwoord geven dat gelijk aan diegene is. Behalve als je het 24 uur later als nog gaat aanpassen natuurlijk.
Goede site voor fantasie dates misschien, want zeer beperkt aantal mensen in de buurt.quote:
Algemene vraag of...?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
En is er al geneukt of zijn het sexloze dates?
Heb je een date op bezoek die niet kan koken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg. Als je de brandweer mailt ivm keukenbrand, hoe lang duurt het dan voor ze reageren?
Er is zeg maar redelijk wat haast bij.
Sterker nog, die ga ik zo halen maar ik kook. Of kookte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb je een date op bezoek die niet kan koken?
Jullie maakten een grap toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg. Als je de brandweer mailt ivm keukenbrand, hoe lang duurt het dan voor ze reageren?
Er is zeg maar redelijk wat haast bij.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jullie maakten een grap toch?
Je bent wel een grote nerd als je gaat mailen bij brand, bij een forse brand zou ik gewoon bellen
secondlove.nlquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:10 schreef S29 het volgende:
Waar moet ik eigenlijk zijn voor de wat gemakkelijke vrouwen ?
Haha ik dacht ook al dat ik blijkbaar iets had gemist ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jullie maakten een grap toch?
Je bent wel een grote nerd als je gaat mailen bij brand, bij een forse brand zou ik gewoon bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |