Save our singlesquote:
Herkenbaar...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:54 schreef everyfemme het volgende:
[..]
naar bed te gaan met iemand zonder dat ik weet of het echt iets wordt tussen ons.
-.. .- - / --.. --- ..- / ...- . .-. -.. --- -- -- . / .-- . .-.. . . -. ... / - .. .--- -.. / .-- --- .-. -.. . -. / .. -. -.. . .-. -.. .- .- -.. .-.-.-!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef GForceT1 het volgende:
- .. .--- -.. / ...- --- --- .-. / . . -. / -.. .- - . / ...- --- --- .-. / - .. .--- -. -... .-. . .. -. !
Welke sitequote:Op vrijdag 27 april 2012 07:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Oh één van mijn contacten heeft ingestemd met een date
2 op 1 dag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:07 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zaterdag 2 dates zal doen. Ik denk dat het wel haalbaar is.
Je doet er toch geen 2 op een dag joh, straks loopt die 1e uitquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:36 schreef -Splash- het volgende:
Ja daar twijfel ik nog een beetje aan. Maar de een is smiddags en de ander savonds.
Of kan ik het beter spreiden met meerdere dagen? Het is allebei een eerste date.
Short term dating en long term dating zou eigenlijk zijn dat je op zoek bent naar een kort durende romance of dat je wilt settlen met iemand. Maar niemand geeft om deze dingen. Activity partner zal wel zoiets zijn als 'ja... ik zie je meer als een broer/activity partner'.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:30 schreef freshy98 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat "Short-term dating" en "Activity partners" inhoud op OkCupid?
Ik weet toevallig dat ze daarna iets anders heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Je doet er toch geen 2 op een dag joh, straks loopt die 1e uit.
Ik zou er niet blij van worden als ik een date met je zou hebben en er achter zou komen dat je op diezelfde dag nog een date hebt of hebt gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat ze daarna iets anders heeft.Maar misschien dat ik die andere wel naar volgende week schuif.
Snap ik. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat deed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou er niet blij van worden als ik een date met je zou hebben en er achter zou komen dat je op diezelfde dag nog een date hebt of hebt gehad.
Maar als je het zelf ook niet leuk vind.. wil je dan wel dat gedrag vertonen bij anderen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat deed.
Het is allebei wel een eerste date, wat voor mij meestal een kennismaking/klikt het is.
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden enzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat deed.
Het is allebei wel een eerste date, wat voor mij meestal een kennismaking/klikt het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |