Technisch gezien zou dit ook kunnen, ware het niet dat Rutte al een datum voor verkiezingen met Bea heeft afgesproken, lijkt me.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Wombcat het volgende:
Wat mij betreft zouden ze trouwens zonder verkiezingen met deze coalitie door mogen gaan. Gewoon nieuw kabinet formeren, niet zeuren.
Als het aan van de Staaij ligt gaat om 19:00 uur het licht uit en moeten we allemaal naar bedquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
Rot toch op met die Christenen met hun eeuwige kutbijbeltje, waarmee ja alle kanten op kan...
Ik vind het typerend voor jou dat je je ongelijk niet kan toegevenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, vind het van dat typische Pietverdriet gezeur die weer eens wat gevonden heeft om zijn gelijk te halen.
Verkiezingen gaan ook echt iets oplossen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef jennie-pen het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen daar zo over
Halloquote:
Nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Fockker het volgende:
[..]
Als het aan van de Staaij ligt gaat om 19:00 uur het licht uit en moeten we allemaal naar bed
http://www.cda.nl/Upload/Inbreng%20CDA%20SHB26042012.pdfquote:Twee dagen geleden leek het erop dat het kabinet een korte brief naar Europa zou moeten sturen.
Zoiets als:
Beste Olli Rehn,
We hebben in Nederland een groot tekort,
dat houden we nog wel even.
Groetjes,
Mark Rutte en Jan Kees de Jager
Ps alle andere landen moeten zich wel aan de regels houden.
Dat mag.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het typerend voor jou dat je je ongelijk niet kan toegeven
Dit dus. Voor alle haters.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarop toevallig wel zo'n beetje de Nederlandse samenleving gebouwd is
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, vind het van dat typische Pietverdriet gezeur die weer eens wat gevonden heeft om zijn gelijk te halen.
Die hebben niks te winnen of verliezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, SGP wíl niet eens verkiezingen
Ze winnen of verliezen daar ook niet zoveel meequote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, SGP wíl niet eens verkiezingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |