Enkel als Sap eraan trekt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou vd Staaij straks ook zo onkarakteristiek uit z'n stekker gaan?
Kustaw Bessems. Een van de beste journalisten van Nederland.quote:
Ik hoop serieus op nog wat sneren naar D66.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou vd Staaij straks ook zo onkarakteristiek uit z'n stekker gaan?
In die zin is het natuurlijk ook maar een noodakkoord, om een boodschap aan de buitenwereld af te geven. Maar ik had het mooier gevonden als Sap aangegeven had dat er na de verkiezingen nog wel getracht wordt om dit akkoord na te leven als die meerderheid er nog altijd voor is.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk en aardig natuurlijk, maar het lijkt me onmogelijk om een nieuw kabinet te binden aan oude afspraken.
Van die gozer van de Persquote:
Volgens mij snapt 99% van de Nederlanders geen ruk van rekenen met procentenquote:
Dat zal niet iedereen met je eens zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kustaw Bessems. Een van de beste journalisten van Nederland.
Tarief van 19 naar 21% is niet zo heel moeilijk te begrijpen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij snapt 99% van de Nederlanders geen ruk van rekenen met procenten
Wat zegt de Bijbel eigenlijk over schulden maken?quote:
Wilders kan niks anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Etsu het volgende:
Wilders kijkt er ook zo geinteresseerd bij.
Dat wordt moeilijk. Pechtold is een goede debater.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop serieus op nog wat sneren naar D66.
Ze hebben wel iets met een gat in de hand geloof ik..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zegt de Bijbel eigenlijk over schulden maken?
Ik heb het idee dat Wilders het allemaal niet zo bijzonder vindt, nu hij niet echt meer in the picture is. Als de PVV verkleint de komende verkiezingen gaat het een langzame dood sterven, denk ik zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:03 schreef Etsu het volgende:
Wilders kijkt er ook zo geinteresseerd bij.
Dat lijkt me wel de inzet hiervan. En ik kan het ook wel waarderen. Die nemen tenminste actie.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk binden de VVD/CDA/GL/D66 en CU zich nu aan elkaar voor de komende verkiezingen en gaan zij door als nieuw kabinet als er een meerderheid voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |