ditquote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef dakpan90 het volgende:
Ik vind dit toch wel een jammerlijke wending in het debat. Als ze nu gewoon voet bij stuk had gehouden, was er niets aan de hand voor Sap
Allemaal maatregelen waar ik me prima in kan vinden, vooral in die tweede zin.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Wokkel het volgende:
Snap niet helemaal waarom zonnepanelen en kunst worden gesubsudieerd terwijl de BTW met 2% omhoog gaat.
Of netto reiskostenvergoeding schrappen voor een overdrachtsbelasting van 2%. Wie bedenkt dat soort onzin?
Jij VVD'erquote:
Ze moeten elkaar inderdaad wat gaan helpen anders loopt dit misquote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef eriksd het volgende:
Iemand moet Sap even wat lucht geven. Slob wat fijne vragen ofzo.
Toch hebben Samsom en Roemer wel een punt. Na de verkiezingen kan het weer heel anders zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef dakpan90 het volgende:
Ik vind dit toch wel een jammerlijke wending in het debat. Als ze nu gewoon voet bij stuk had gehouden, was er niets aan de hand voor Sap
Heb je het zelf nog niet door?quote:
Die lult zichzelf nog vast in een debat over de vleestaks.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef eriksd het volgende:
Iemand moet Sap even wat lucht geven. Slob wat fijne vragen ofzo.
Mocht ie MP worden, stuurt hij de niet luisterende politici gewoon naar werkkampen in limburg.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij VVD'er.
Iedereen die Samsom belachelijk maakt is een VVD'er.
Als je gelukkig bent met die gedachte.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heb je het zelf nog niet door?
In poltieke discussies sta je altijd aan die kant, kun je jezelf wel wijsmaken dat je libertariër bent , maar je sympathie ligt wel daar,
Door gewoon de oen uit te hangen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
ze redt zich opzich best prima, ze zet SP en PVDA in een slecht daglicht
Dat antwoordt ze ook, maar ze vertelt het wat ingewikkeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef eriksd het volgende:
Beetje onzinnige vraagstelling. Een coalitieakkoord is wat anders dan een verkiezingsprogramma. Dat is het antwoord dat ze moeten geven.
Gewoon de waarheid , ik zie je zelden kritiek uiten op VVD-users en uitspraken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je gelukkig bent met die gedachte.
De vraag is hoe ze met dit akkoord omgaan als ze een nieuw kabinet na de verkiezingen gaan vormen. Ze zegt dat dit vast ligt, maar dat het na de verkiezingen kan veranderen. Heel vaag dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:38 schreef eriksd het volgende:
Beetje onzinnige vraagstelling. Een coalitieakkoord is wat anders dan een verkiezingsprogramma. Dat is het antwoord dat ze moeten geven.
Heey, Staal heeft een hit!quote:
Dat is haar fout in dezen. Gewoon oneliners knallen, hoppa.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat antwoordt ze ook, maar ze vertelt het wat ingewikkeld.
Inderdaad. Top.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef freako het volgende:
Roemer en Samsom cirkelen als gieren om Sap heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |