Picz!!quote:Op maandag 30 april 2012 11:40 schreef Modjopower het volgende:
Clarks Desert boot 2x
Adidas Gazelle 2x
Gazelle indoor
Spezial
Stan Smith
Nastase super IV
London
Dragon
Samba 2x
superstar
Gazelle Skate
Green Stars
Beckenbauers
Gazelle OG
edit; 15 paar dus
Ik ben alvast begonnen met de dozen...quote:Op maandag 30 april 2012 16:15 schreef Modjopower het volgende:
Keertje doen idd curt! Zal mijn spw ook eens vastleggeng. Andere posters hier mogen dat ook doen natuurlijk
Mwah... zitten toch n paar oldskool gasten tussen die wellicht interesse hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:44 schreef Intermec het volgende:
Nja, laatste keer niet verlengd op OA. Werd me een beetje te veel een one man show.
Maar die trainers zijn voor OA ook niet speciaal genoeg denk ik ;-)
Vooral niet nu de marketplace er ook zga dood is van wat ik hoor?!
Meestal is ie wel snel toch. Anders ff Phil (of Co) proberen als t te lang duurt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:22 schreef Intermec het volgende:
Toch maar eens gedaan dan, nu maar hopen dat mavv opschiet
deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diadora Heritage cross 70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Hoeveel wil je ervoor hebben incl?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:07 schreef AFCA0123 het volgende:
Ik heb zelf nog Aquascutum Halesworth, zou je kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |