Ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel zin in de meet trouwens. Zal wel gezellig worden.
Ja daaaaaaaagquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel zin in de meet trouwens. Zal wel gezellig worden.
Ik ga morgen naar school, en dan ga ik weer naar huis en daarna ga ik denk ik slapen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga morgen brownies bakken en dat opeten samen met brownies ijs van B&J
Twi meeten.quote:
Ga je ze dan in Silk haar mond stoppen en zeggen: "Yeah, take it all, you filthy whore"?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga morgen brownies bakken en dat opeten samen met brownies ijs van B&J
Ik ga morgen stage lopen en daarna naar werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar school, en dan ga ik weer naar huis en daarna ga ik denk ik slapen.
Wel in haar mond stoppen maar niet uitschelden natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi meeten.![]()
3 maanden moeten wachten, maar het is weer zover.
[..]
Ga je ze dan in Silk haar mond stoppen en zeggen: "Yeah, take it all, you filthy whore"?
Clean whore dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel in haar mond stoppen maar niet uitschelden natuurlijk.
Ik doe altijd mijn ogen gesloten en vraag of ze dolfijnengeluiden kan imiteren. Dit laat mij zo hard komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Clean whore dan?
Of filthy girlfriend?
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn ogen gesloten en vraag of ze dolfijnengeluiden kan imiteren. Dit laat mij zo hard komen.
Ik heb een nieuw kladblok moeten kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Heb je nog toevoegingen aan je lijstje gemaakt?
Oeh.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw kladblok moeten kopen.
Wat kocht jij Myr?quote:
Ok.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En toen gaf ik die aan iemand voor zijn verjaardag.
Ik heb slechte ervaringen met chocolade dingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef twi het volgende:
Iets met Marsen staat niet op mijn lijstje.
Ik ben vandaag naar school gegaan, kan niet altijd dingen kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kocht jij Myr?
Ik kocht Jaktens Tid van Finntroll, een cd van Andrea Bocelli, een cd van Manowar. Ook nog en boek over Evolutie en de Prose Edda.
Niet eens zo'n slecht idee maar het is niet in de buurt volgens mijquote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Drink ook koffie bij tijnbrein.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar school gegaan, kan niet altijd dingen kopen.
Je weet ouwe.quote:
Wat is er mis gegaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef screwloose het volgende:
Sjonge jonge die kapster heeft nu toch echt een potje een bieber van me gemaakt
Maar ze was wel damn hot!
Hoe laat begint die meet eigenlijk?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet ouwe.
[..]
Wat is er mis gegaan?
Wat mij betreft wanneer ik uit werk kom, rond een uur of half 5.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe laat begint die meet eigenlijk?
Eind van de middag dusquote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wanneer ik uit werk kom, rond een uur of half 5.
quote:
Sjah! Ik weet nie. Waarom zit haar altijd kut vlak na de kapper??? Duurt altijd 2 dagen voordat t normaal zit..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet ouwe.
[..]
Wat is er mis gegaan?
Jup.quote:
Weet je al wat je gaat eten?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zaterdag als het goed is eerst even helpen met klussen, en dan daarna douchen en richting Leiden. Rond een uur of 7, en dan eten we even daar iets simpels en dan bel ik Kaneel wel om te kijken waar jullie zijn.
Ik denk kebab of pizza.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Weet je al wat je gaat eten?
Mooiquote:
?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wellicht wat later... d'r is wind voorspeld hehe
Er is ook lucht voorspelt en water. Soms ook uv stralen en infrarood. Tevens bewegen de moleculen om ons heen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wellicht wat later... d'r is wind voorspeld hehe
Je krijgt nog een drukke avond.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
Faxie! Vind je het trouwens goed als er een vriend van me meerijd.
Dan moeten we alleen de auto-seks even uitstellen tot een ander moment, hoewel hij het ook niet erg vind even buiten te wachten hoor.
Hopelijk maakt hij dan foto'squote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
Dan moeten we alleen de auto-seks even uitstellen tot een ander moment, hoewel hij het ook niet erg vind even buiten te wachten hoor.
Ik weet niet eens of sex wel gaat in mijn auto.... ik wil het toch wel graag testen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
SNAAAAAAAAAAAARFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of sex wel gaat in mijn auto.... ik wil het toch wel graag testen hoor
Maar hij mag wel mee hoorEventueel heb ik nog 1 plek vrij voor iemand... Ik rij via de A4 en A13 richting Rotterdam, wellicht nog via de A20 (weet niet precies waar Myr woont) en dan via de A16, A17 en A58 richting Putte
![]()
Wie ziet mijn subtiele hosselpoging?
Op 1 avond gaat me nog wel erg ver.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Wat is je record op één avond, qua verschillende mannen?
C_M is vast erg onder de indruk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of sex wel gaat in mijn auto.... ik wil het toch wel graag testen hoor
Maar hij mag wel mee hoorEventueel heb ik nog 1 plek vrij voor iemand... Ik rij via de A4 en A13 richting Rotterdam, wellicht nog via de A20 (weet niet precies waar Myr woont) en dan via de A16, A17 en A58 richting Putte
![]()
In de auto, op de auto, naast de auto. Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M is vast erg onder de indruk.
't Is best krap hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de auto, op de auto, naast de auto. Ik zie mogelijkheden.
En dankjewel.![]()
Ik weet niets van snelwegen.Maar het is op zuid.
Oh.quote:
Dan wordt 't blijven tot na 0.00, kun je er in elk geval twee doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op 1 avond gaat me nog wel erg ver.
Ik heb een hoge middenconsolequote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Seks in een auto lijkt me sowieso krap, maar ik ben dan ook gewoon enorm.
Pijpen vond ik al niet chill, zit gewoon niet lekker.
Gek genoeg hoef ik dit niet te weten.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wordt 't blijven tot na 0.00, kun je er in elk geval twee doen.
godverdomme.quote:
Jongen, kei goede tips. Neem een meisje even mee buiten de auto.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg hoef ik dit niet te weten.
De WC is ook een optiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze met de auto terug gaat. Minpunt man.
Of was dat heen?
QFT.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
WC's zijn eng. Daar word je betrapt door Mur.
Niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik betrapt word op de wc niemand wil het met mij doenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
QFT.
Niet dat ik met iemand het op de wc zou doen, behalve Silk.
Slachtofferrol :/quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik betrapt word op de wc niemand wil het met mij doen
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik betrapt word op de wc niemand wil het met mij doen
Jij gaat C_M hosselen tijdens de meetquote:
C_M is onhosselbaar gebleken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat C_M hosselen tijdens de meet
It takes two to do it.. You naughty boy!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
QFT.
Niet dat ik met iemand het op de wc zou doen, behalve Silk.
Dat heb jij weerquote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M is onhosselbaar gebleken.
Alsof jij haar niet zo doen op de wc.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
It takes two to do it.. You naughty boy!
Ach, even goede vrienden.quote:
Dat is altijd fijn om goeie vrienden te hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet zo doen op de wc.
[..]
Ach, even goede vrienden.
Ik neem der mee naar huis, niks wc.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet zo doen op de wc.
Captain Maximumquote:
Centimeter.quote:
Lekker in je bedje?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem der mee naar huis, niks wc.
Ik heb een hooiberg.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centimeter.
[..]
Lekker in je bedje?
Wat vanilla.
In de hooischuur van je tante, maar die weet daar niks van?quote:
Och, de seksgeluiden waaien iedere nacht over de akkers.... Weten zij veel.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de hooischuur van je tante, maar die weet daar niks van?
Hoezo vanilla als ik haar vastbind en bedruip met kaarsvet is daar iets vanilla's aanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centimeter.
[..]
Lekker in je bedje?
Wat vanilla.
Jawel man, dat heeft ze al 20 keer gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo vanilla als ik haar vastbind en bedruip met kaarsvet is daar iets vanilla's aan
Waar moet ik die anders in meten?quote:
Maar ik nog nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel man, dat heeft ze al 20 keer gedaan.
Inchesquote:Op donderdag 26 april 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel man, dat heeft ze al 20 keer gedaan.
[..]
Waar moet ik die anders in meten?
Wat voor trein?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
En toen was het weer rustig. Kuttegentrein waardoor ik de bus mis.
De trein van de tegenovergestelde richting. Het traject tussen Leiden - Utrecht is voor een deel enkel spoor en als de ene trein vertraging krijgt, moet de andere trein wachten. Heel frustrerend.quote:
Oh zo. Ja. Je kan maar beter nooit richting utrecht gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De trein van de tegenovergestelde richting. Het traject tussen Leiden - Utrecht is voor een deel enkel spoor en als de ene trein vertraging krijgt, moet de andere trein wachten. Heel frustrerend.
Ik had daar vandaag ook al gezeik.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh zo. Ja. Je kan maar beter nooit richting utrecht gaan.
Ik volg daar wel mijn studie.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh zo. Ja. Je kan maar beter nooit richting utrecht gaan.
Utrecht heeft geloof ik het meest gezeik van alle stations in Nederland.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had daar vandaag ook al gezeik.
haha ja ik moest ook een paar keer kijken.quote:
Boks ouwe.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
haha ja ik moest ook een paar keer kijken.
BAM!quote:
Ik kom er aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
BAM!
Maar mfn, ik zit helemaal alleen (nou ja met myr maar die zegt niks..) in de tc....
Tis dan ook het punt waar de meeste treinen langskomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Utrecht heeft geloof ik het meest gezeik van alle stations in Nederland.
Meh.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
Een dag die goed begon met een leuke dag op het werk, eindigt met ruzie met twee vrienden.
Het zal eens niet.
Prima omschreven.quote:
Je had toch geen vrienden?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
Een dag die goed begon met een leuke dag op het werk, eindigt met ruzie met twee vrienden.
Het zal eens niet.
Nu heb ik er nog minder. Gaat de goede kant op.quote:
Zal wel weer bijdraaien man, daar zijn het vrienden voor.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu heb ik er nog minder. Gaat de goede kant op.
Bij een wel, bij een niet. Die kan kan de tering krijgen met zijn kaposones.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel weer bijdraaien man, daar zijn het vrienden voor.
Anders het mannelijke equivalent van een bosje bloemetje regelen: bier.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel weer bijdraaien man, daar zijn het vrienden voor.
Alcohol, altijd goed.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders het mannelijke equivalent van een bosje bloemetje regelen: bier.
Meer eigenlijk omdat ze zelf ook niks durven.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
Jij doet aan "ik-blijf-op-afstand-en-staar-ze-eng-aan-maar-wanneer-mijn-vrienden-zeggen-dat-ik-ze-moet-aanspreken-is-hun-argument-invalid-omdat-ze-geen-vriendin-hebben"-hosselen.
Daar heb je natuurlijk een punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef Trollscience het volgende:
Niet geschoten is altijd mis (en daarmee bedoel ik niet dat je in hun ogen moet cummen)
Avondquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oh, 't is gewoon al bijna nacht!
Morgen. Staat in de OP. Het is in Leidenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef strawberry_hill het volgende:
hey,een meet !
waar,wanneer en hoelaat?
En morgen meet in Leiden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef marbasnarf het volgende:
whoeiii klaar met werken!!
4 dagen vrij... straks tuinpalen kopen en cement, want morgen gaat mn nieuwe schutting erin!
Not sure if gusta...quote:
Er is nog niet echt een tijd denk ik...quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef strawberry_hill het volgende:
er staat niet hoelaat de meet begint
ik ga wel proberen te komen!quote:
OV Chip? Ik heb zoiets nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga wel proberen te komen!
mag je trouwens met je OVchip in de trein?
(sorry woon in een grot)
Ja moet je wel ff inchecken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
(sorry woon in een grot)
Leuk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
(sorry woon in een grot)
hier mag je alleen nog maar met de OVchip in de bus en metroquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
OV Chip? Ik heb zoiets nog nooit gebruikt
uit Zuid Hollandquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is nog niet echt een tijd denk ik...
7-8 uur ofzo....
Waar kom jij vandaan?
Ja,dat mag =Dquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
(sorry woon in een grot)
oh das wel gezellig!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja moet je wel ff inchecken.
Ik kom vanuit Rotterdam, je kan wel meereizen dan kan je een kaartje kopen en heb je 40% korting.
moet je wel betalen dan hequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk!
Ja, even inchecken op station en weer uitchecken op het andere station.
Hihi dan mag je met mij mee terugrijden als je wiltquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh das wel gezellig!
spreken we dan af bij CS?
Ja, dat lijkt me wel een goed plan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh das wel gezellig!
spreken we dan af bij CS?
terug met de auto... dat klinkt aanlokkelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi dan mag je met mij mee terugrijden als je wilt
Myr en Epic Beard Man gaan ook mee
Ik ben oldschool, ik heb geen chipkaart. Ik koop altijd kaartjes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je wel betalen dan he
edit: en als je vergeet uit te checken kost t je nog meer geld...
eten is altijd goed ik ben in!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel een goed plan.
Ik ga wel in Leiden dan nog even iets eten met een vriend van me en watertornado.
PM me andere even je nummer, dan kan ik je tenminste bereiken.
Denk het ook wel. Je knapheid is beroemd.quote:
ik snap zoiezo helemaal niets van korting, OV en kaartjes..quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:27 schreef Myraela het volgende:
Treinkaartje is trouwens maar 5.50 ofzo, met de korting.
Wel stom dat die ov-chip niet op korting kan meereizen met een student.
Ik heb dan wel korting, maar de mensen die met mij meereizen betalen dan wel het volle tarief. Stom systeem.
Lijkt me eerder dat mensen dan wegblijvenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Je knapheid is beroemd.
We improviseren wel wat.
Ik reis best veel met het OV, dus ik heb het ondertussen wel door. Maar voor de trein haal ik altijd het liefst gewoon een kaartje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik snap zoiezo helemaal niets van korting, OV en kaartjes..
ga nooit met de trein (spannend... trein!!) en met de OV kon je wel een kortingsabo nemen dacht ik... maar idd weer niet dat de 2e met korting meereist (terwijl met die studenten OV kon dat weer wel) , das om t overzichtelijk te houden
Bij een voordeelurenabonnement kunnen er wel anderen meereizen met korting hoor, alleen moeten die dan een papieren kaartje kopen. Dus met zo'n abonnement kan je 3 anderen meenemen die ook 40% korting krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik snap zoiezo helemaal niets van korting, OV en kaartjes..
ga nooit met de trein (spannend... trein!!) en met de OV kon je wel een kortingsabo nemen dacht ik... maar idd weer niet dat de 2e met korting meereist (terwijl met die studenten OV kon dat weer wel) , das om t overzichtelijk te houden
Pinpas of muntjes volgens mij. Ik pin altijd gewoon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:36 schreef marbasnarf het volgende:
treinkaartje (uit de automaat uiteraard) koop je dat met je pinpas of muntjes??of alleen verplicht chippen??
Pinpas kanquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:36 schreef marbasnarf het volgende:
treinkaartje (uit de automaat uiteraard) koop je dat met je pinpas of muntjes??of alleen verplicht chippen??
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pinpas of muntjes volgens mij. Ik pin altijd gewoon.
fijn!!!!quote:
Dat is helemaal niet zo laat!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook komen
Maar ik heb een BBQ tot 20:00/20:30 uur ofzo
Ja dat is we zo, maar dan ben ik er rond 21:00 uur ofzo... En dan jullie nog zoeken. En dan hoe laat naar huis voor laatste metro??quote:
Kom op schoot bij mij in Faxie zijn auto.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is we zo, maar dan ben ik er rond 21:00 uur ofzo... En dan jullie nog zoeken. En dan hoe laat naar huis voor laatste metro??
Teveel gedoe
Ik heb een tweepersoons bed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is we zo, maar dan ben ik er rond 21:00 uur ofzo... En dan jullie nog zoeken. En dan hoe laat naar huis voor laatste metro??
Teveel gedoe
Nee ik slaap thuisquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom op schoot bij mij in Faxie zijn auto.lekker knus.
Ja en hoequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
Het was toen bij jou wel gelukt met z'n 5'en in de auto.
kun je niet sneller doorerten (niet kauwen en gewoon proppen enzo)quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook komen
Maar ik heb een BBQ tot 20:00/20:30 uur ofzo
we hebben nu geen luchtbedden bijquote:
Dat gaat bij mij heel erg lastig worden denk ikquote:
truste!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:55 schreef Faxie het volgende:
Even middagdutje doen....ochtenddienst sloopt me....
En wat voor een.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoi. Ik ga niet naar de meet, ben ik nu een chippende chick?
Good Charlotte.....quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:50 schreef twi het volgende:
GIRLS DON'T LIKE BOYS GIRLS LIKE CARS AND MONEYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ja, ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Thumbs down?
Zijn er nog mensen die vroeger dan pakweg 19.00~19.30 in Leiden zijn? Zoja, vind ik 't wel leuk om wat eerder aanwezig te zijn. Zonee, dan kunnen jullie de pot op en kom ik pas om half acht aankakken.
Ik weet niks van bussen in Leiden, ik weet 't alleen te voet. Dus iedereen die niet te lui is om 20 minuten te lopen kan me inhuren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er om 7 uur, en dan even iets eten. Maar ik zou het opzich wel fijn vinden als er dan iemand is die de weg weet.
Ik stap wel gewoon in de bus waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niks van bussen in Leiden, ik weet 't alleen te voet. Dus iedereen die niet te lui is om 20 minuten te lopen kan me inhuren.
Zeg je nou nee tegen 20 minuten up close and personal met twi?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stap wel gewoon in de bus waarschijnlijk.
Maar snarf en watertornado komen ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:02 schreef twi het volgende:
Tsja, had je baardmans achter moeten laten, dan zou je achterop de fiets hebben gekund!
Ik krijg mijn 20 minuutjes met twi nog wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zeg je nou nee tegen 20 minuten up close and personal met twi?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg mijn 20 minuutjes met twi nog wel.
Fietsen naar leiden twiquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:04 schreef twi het volgende:
Ja godverdomme, dacht ik eindelijk iemand achterop de fiets uit te kunnen nodigen, gaat dat hele plan niet door.
En wanneer was de laatste keer dat jij ergens heen bent gefietst?quote:
Is jouw conditie zo slecht dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef twi het volgende:
Ik vrees dat kree in een iets betere conditie is dan ik, dus die vraag is irrelevant.
Oehquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En wanneer was de laatste keer dat jij ergens heen bent gefietst?
Nou weet niet wat jouw conditie is maar die van mij is 0 man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:12 schreef twi het volgende:
Ik vrees dat kree in een iets betere conditie is dan ik, dus die vraag is irrelevant.
10km, stelt niet zoveel voorquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Is jouw conditie zo slecht dan?
Hoe ver moet je fietsen?
Na ja, daar doe je toch wel een half uur tot drie kwartier over.quote:
10 km vanaf waar?quote:
En wat ben jij dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat mensen zijn, ik ken geen mensen.
Dan ben je vanaf nu een Panda.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:37 schreef twi het volgende:
Dat laat ik aan anderen over om te beoordelen.
Zo slecht ben je niet twi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat mensen zijn, ik ken geen mensen.
Hoe lang lag hij nou in jouw tuin?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:52 schreef marbasnarf het volgende:
zoooo... oude schutting ligt bij t grofvuil...!!
HOERA =Dquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:52 schreef marbasnarf het volgende:
zoooo... oude schutting ligt bij t grofvuil...!!
vanavond palen in t cement zetten.. hopen dat t droogblijft, want eschik vanavond pas over een grondboor...
en hoop ook heeeeeeel erg dat er geen stenen onder mn aarde liggen, anders moet ik die vanavond (uiteraard in t late zomer-zonntje..!) nog uit gaan graven
2 maanden, daarna heb ik hem weer rechtop gezet (lees.. rottend hout aan elkaar geprobeert te schroeven als noodoplossing) en nu had ik gister ein-de-lijk hulp met vervoeren van schuttingdelen (passen echt niet in mn bus) dus kan nu een echt / nieuwe / niet uit elkaarvallende schutting neerzetten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:53 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoe lang lag hij nou in jouw tuin?
quote:
ik ben een alleenstaande vrouw zonder tuinier-skills jaquote:
Ik wil wel met je tuinieren hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben een alleenstaande vrouw zonder tuinier-skills ja(en dat vind ik een goed excuus haha)
uiteraard, ik spam t hele topic vol ghehequote:
maar maar maar dan heb ik helemaal geen excuus meer...quote:
Het is dat er wifi is hier op de torenflet, anders was ik al lang niet meer man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef Tangledup het volgende:
Heb ik iets gemist? Is twi zo down dan?
Gelukkig maar, we zouden niet kunnen zonder jouw ragfijne opmerkingen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dat er wifi is hier op de torenflet, anders was ik al lang niet meer man.
Ik las bifiquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dat er wifi is hier op de torenflet, anders was ik al lang niet meer man.
Kijk die kree gaanquote:
Hahahahaquote:
Ik heb de geschikte plek voor jullie om samen te tuinieren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou het is geen geheim dat ik snarf de leukste meid van het topic vindt hoor
Slijm slijm is het niet, want daar ken ik haar niet genoeg voor en zij mij ook niet.
Nooooooooo!!!!!!111.....quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een kei grote pukkel midden op mn hoofd. Moet de meet helaas afzeggen.
jouw tuin?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de geschikte plek voor jullie om samen te tuinieren.
Kom ik zelfs nog af en toe eten en drinken brengen
haha wie weetquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
precies, is genoeg werk, dus dan kunnen jullie elkaar goed leren kennen.
grapsokquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de geschikte plek voor jullie om samen te tuinieren.
Kom ik zelfs nog af en toe eten en drinken brengen
en trouwens "van dit heeeeeele topic" whoeiiquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nou het is geen geheim dat ik snarf de leukste meid van het topic vindt hoor
Slijm slijm is het niet, want daar ken ik haar niet genoeg voor en zij mij ook niet.
die gele met die ruitjes...?!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit, doe ik ook mijn lolbroek aan als jullie komen
vet!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, met mijn clownschoenen eronder.
Haha nee niet echt toch.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en trouwens "van dit heeeeeele topic" whoeiidat staat ongeveer gelijk aan Kree zijn hele sociale leven
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nee niet echt toch.
Hoewel oogje op meiden heb ik niet echt voor de rest in de bekende kringetjes
Bij deze de nominatie voor leukste meid *uit* het topic dan
jij bent grenzeloosquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een poll van maken
Nee hoor, maar begin het me nu wel af te vragen.quote:
ja daggg, beetje jouw klusjes opknappenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor, maar begin het me nu wel af te vragen.
Wie doet even suggesties voor het meiden lijstje?
Mag jij die voor de mannen maken snarf
Hahahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef xFriendx het volgende:
* Is Marbasnarf de leukste meid van de topicreeks?*
A) Ja
B) Uiteraard
C) Snarf, who else? (met Clooney stem)
D) Geen twijfel over mogelijk
E) I like
Ik bedoel voor de poll met een knipoog, het is niet dat ik aan Marba haar voeten lig, tis maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha
Er zitten nog wel meer meiden toch?
Nou help effe opsommen dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de poll met een knipoog, het is niet dat ik aan Marba haar voeten lig, tis maar een voorbeeld
Sinos?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou help effe opsommen dan.
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
En wie vergeet ik nu nog?
Voor de mannen is het lijstje langer trouwens
Strawberry, ook al post ze hier nauwelijks meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou help effe opsommen dan.
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
En wie vergeet ik nu nog?
Voor de mannen is het lijstje langer trouwens
Yep idd.quote:
En nog iemand, maar weet effe haar naam niet meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Yep idd.
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
---
Ok ook er maar bij danquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Strawberry, ook al post ze hier nauwelijks meer
Joysa!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Yep idd.
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje