Ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel zin in de meet trouwens. Zal wel gezellig worden.
Ja daaaaaaaagquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel zin in de meet trouwens. Zal wel gezellig worden.
Ik ga morgen naar school, en dan ga ik weer naar huis en daarna ga ik denk ik slapen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga morgen brownies bakken en dat opeten samen met brownies ijs van B&J
Twi meeten.quote:
Ga je ze dan in Silk haar mond stoppen en zeggen: "Yeah, take it all, you filthy whore"?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga morgen brownies bakken en dat opeten samen met brownies ijs van B&J
Ik ga morgen stage lopen en daarna naar werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar school, en dan ga ik weer naar huis en daarna ga ik denk ik slapen.
Wel in haar mond stoppen maar niet uitschelden natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi meeten.![]()
3 maanden moeten wachten, maar het is weer zover.
[..]
Ga je ze dan in Silk haar mond stoppen en zeggen: "Yeah, take it all, you filthy whore"?
Clean whore dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel in haar mond stoppen maar niet uitschelden natuurlijk.
Ik doe altijd mijn ogen gesloten en vraag of ze dolfijnengeluiden kan imiteren. Dit laat mij zo hard komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Clean whore dan?
Of filthy girlfriend?
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn ogen gesloten en vraag of ze dolfijnengeluiden kan imiteren. Dit laat mij zo hard komen.
Ik heb een nieuw kladblok moeten kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Heb je nog toevoegingen aan je lijstje gemaakt?
Oeh.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw kladblok moeten kopen.
Wat kocht jij Myr?quote:
Ok.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En toen gaf ik die aan iemand voor zijn verjaardag.
Ik heb slechte ervaringen met chocolade dingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef twi het volgende:
Iets met Marsen staat niet op mijn lijstje.
Ik ben vandaag naar school gegaan, kan niet altijd dingen kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kocht jij Myr?
Ik kocht Jaktens Tid van Finntroll, een cd van Andrea Bocelli, een cd van Manowar. Ook nog en boek over Evolutie en de Prose Edda.
Niet eens zo'n slecht idee maar het is niet in de buurt volgens mijquote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Drink ook koffie bij tijnbrein.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar school gegaan, kan niet altijd dingen kopen.
Je weet ouwe.quote:
Wat is er mis gegaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef screwloose het volgende:
Sjonge jonge die kapster heeft nu toch echt een potje een bieber van me gemaakt
Maar ze was wel damn hot!
Hoe laat begint die meet eigenlijk?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet ouwe.
[..]
Wat is er mis gegaan?
Wat mij betreft wanneer ik uit werk kom, rond een uur of half 5.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe laat begint die meet eigenlijk?
Eind van de middag dusquote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wanneer ik uit werk kom, rond een uur of half 5.
quote:
Sjah! Ik weet nie. Waarom zit haar altijd kut vlak na de kapper??? Duurt altijd 2 dagen voordat t normaal zit..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet ouwe.
[..]
Wat is er mis gegaan?
Jup.quote:
Weet je al wat je gaat eten?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zaterdag als het goed is eerst even helpen met klussen, en dan daarna douchen en richting Leiden. Rond een uur of 7, en dan eten we even daar iets simpels en dan bel ik Kaneel wel om te kijken waar jullie zijn.
Ik denk kebab of pizza.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Weet je al wat je gaat eten?
Mooiquote:
?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wellicht wat later... d'r is wind voorspeld hehe
Er is ook lucht voorspelt en water. Soms ook uv stralen en infrarood. Tevens bewegen de moleculen om ons heen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wellicht wat later... d'r is wind voorspeld hehe
Je krijgt nog een drukke avond.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
Faxie! Vind je het trouwens goed als er een vriend van me meerijd.
Dan moeten we alleen de auto-seks even uitstellen tot een ander moment, hoewel hij het ook niet erg vind even buiten te wachten hoor.
Hopelijk maakt hij dan foto'squote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
Dan moeten we alleen de auto-seks even uitstellen tot een ander moment, hoewel hij het ook niet erg vind even buiten te wachten hoor.
Ik weet niet eens of sex wel gaat in mijn auto.... ik wil het toch wel graag testen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
SNAAAAAAAAAAAARFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of sex wel gaat in mijn auto.... ik wil het toch wel graag testen hoor
Maar hij mag wel mee hoorEventueel heb ik nog 1 plek vrij voor iemand... Ik rij via de A4 en A13 richting Rotterdam, wellicht nog via de A20 (weet niet precies waar Myr woont) en dan via de A16, A17 en A58 richting Putte
![]()
Wie ziet mijn subtiele hosselpoging?
Op 1 avond gaat me nog wel erg ver.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Wat is je record op één avond, qua verschillende mannen?
C_M is vast erg onder de indruk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of sex wel gaat in mijn auto.... ik wil het toch wel graag testen hoor
Maar hij mag wel mee hoorEventueel heb ik nog 1 plek vrij voor iemand... Ik rij via de A4 en A13 richting Rotterdam, wellicht nog via de A20 (weet niet precies waar Myr woont) en dan via de A16, A17 en A58 richting Putte
![]()
In de auto, op de auto, naast de auto. Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M is vast erg onder de indruk.
't Is best krap hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de auto, op de auto, naast de auto. Ik zie mogelijkheden.
En dankjewel.![]()
Ik weet niets van snelwegen.Maar het is op zuid.
Oh.quote:
Dan wordt 't blijven tot na 0.00, kun je er in elk geval twee doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op 1 avond gaat me nog wel erg ver.
Ik heb een hoge middenconsolequote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Seks in een auto lijkt me sowieso krap, maar ik ben dan ook gewoon enorm.
Pijpen vond ik al niet chill, zit gewoon niet lekker.
Gek genoeg hoef ik dit niet te weten.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wordt 't blijven tot na 0.00, kun je er in elk geval twee doen.
godverdomme.quote:
Jongen, kei goede tips. Neem een meisje even mee buiten de auto.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg hoef ik dit niet te weten.
De WC is ook een optiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze met de auto terug gaat. Minpunt man.
Of was dat heen?
QFT.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
WC's zijn eng. Daar word je betrapt door Mur.
Niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik betrapt word op de wc niemand wil het met mij doenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
QFT.
Niet dat ik met iemand het op de wc zou doen, behalve Silk.
Slachtofferrol :/quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik betrapt word op de wc niemand wil het met mij doen
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik betrapt word op de wc niemand wil het met mij doen
Jij gaat C_M hosselen tijdens de meetquote:
C_M is onhosselbaar gebleken.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij gaat C_M hosselen tijdens de meet
It takes two to do it.. You naughty boy!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
QFT.
Niet dat ik met iemand het op de wc zou doen, behalve Silk.
Dat heb jij weerquote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M is onhosselbaar gebleken.
Alsof jij haar niet zo doen op de wc.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
It takes two to do it.. You naughty boy!
Ach, even goede vrienden.quote:
Dat is altijd fijn om goeie vrienden te hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet zo doen op de wc.
[..]
Ach, even goede vrienden.
Ik neem der mee naar huis, niks wc.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet zo doen op de wc.
Captain Maximumquote:
Centimeter.quote:
Lekker in je bedje?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem der mee naar huis, niks wc.
Ik heb een hooiberg.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centimeter.
[..]
Lekker in je bedje?
Wat vanilla.
In de hooischuur van je tante, maar die weet daar niks van?quote:
Och, de seksgeluiden waaien iedere nacht over de akkers.... Weten zij veel.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de hooischuur van je tante, maar die weet daar niks van?
Hoezo vanilla als ik haar vastbind en bedruip met kaarsvet is daar iets vanilla's aanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Centimeter.
[..]
Lekker in je bedje?
Wat vanilla.
Jawel man, dat heeft ze al 20 keer gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo vanilla als ik haar vastbind en bedruip met kaarsvet is daar iets vanilla's aan
Waar moet ik die anders in meten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |