abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110829330
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door McLaura op 28-04-2012 10:06:33 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110829369
Of ik open even een deel van Z&G :D

Mijn laatste post was er één om Sam sterkte te wensen en te hopen dat haar kindje snel weer wat meer gaat bewegen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110829450
Dankje! heb iniedergeval besloten vanavond niet de temazepam te pakken die voorgeschreven was want sinds ik die gepakt heb voel ik haar niet/zelden dan lig ik liever zelf wakker wetende dat met haar alles goed is!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110829544
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:02 schreef Sam1993 het volgende:
Dankje! heb iniedergeval besloten vanavond niet de temazepam te pakken die voorgeschreven was want sinds ik die gepakt heb voel ik haar niet/zelden dan lig ik liever zelf wakker wetende dat met haar alles goed is!
De stoffen komen bij je kindje. Dus het is heel normaal dat ze minder beweegt. Je kindje wordt er ook zo duf als een konijn van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110829646
temazepam schrijven ze wel als sleepmedicatie voor aan zwangere. Het is een inslaapmiddel en geen doorslaapmiddel
pi_110829753
Hetzelfde geldt trouwens voor pethedine. Komt ook bij je kindje en dus zijn ze vaak wat suffig bij geboorte.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 20:08:30 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_110829791
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De stoffen komen bij je kindje. Dus het is heel normaal dat ze minder beweegt. Je kindje wordt er ook zo duf als een konijn van.
en dan nog eens eind van de zwangerschap, dus weinig ruimte, klaar, niks loos dus.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110829813
Mijn idee.
pi_110829825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
temazepam schrijven ze wel als sleepmedicatie voor aan zwangere. Het is een inslaapmiddel en geen doorslaapmiddel
*breektevenin* Ik heb temezepam gekregen van de huisarts omdat ik vaak wakker werd, En als ik die zooi inneem, dan ben ik echt totaal OUT! En als ik niet voldoende slaap dan heb ik er de rest van de dag ook last van. Ik vind het gewoon raar dat ze het aan zwangere vrouwen geven. *vertrektweer*
S. 2014
J. 2016
pi_110829894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef moussy het volgende:

[..]

en dan nog eens eind van de zwangerschap, dus weinig ruimte, klaar, niks loos dus.
Ook nog zo. Maar je moet wel een minimaal aantal bewegingen voelen. Bij jen had ik op het laatst ook zoiets. Dat ik ergens eind ochtend besefte dat ik haar nog niet gevoeld had. Ook gebeld en toen ik belde kreeg ze de hik. Maar dat was niet voldoende, ik moest wel even langskomen.
pi_110829950
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

*breektevenin* Ik heb temezepam gekregen van de huisarts omdat ik vaak wakker werd, En als ik die zooi inneem, dan ben ik echt totaal OUT! En als ik niet voldoende slaap dan heb ik er de rest van de dag ook last van. Ik vind het gewoon raar dat ze het aan zwangere vrouwen geven. *vertrektweer*
Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?
pi_110829983
Ik kreeg ze via een slaap- en waakcentrum voorgeschreven, heb er drie genomen (om de dag één), en voelde geen verschil. S bewoog nog goed en veel.

Ik snap het wel. Ik sliep bijna helemaal niet meer. Soms is het kiezen uit twee kwaden.
pi_110830022
heb de temazepam dinsdag avond voor het eerst genomen. heb hier helemaal van in coma gelegen en heb haar vervolgens pas woensdag avond toen ik in bed ging liggen weer eventjes gevoeld wonesdga mocht ik geen temazepam omdat ik ze maar om de dag mag vervolgens vanmorgen om 7 uur gevoeld dat ze een beetje bewoog en sindsdien helemaal niks meer. Dat lijkt mij te weinig zodoende maakte ik me zorgen en moest ik naar het ziekenhuis waar ook bevestigd is dat ze niet beweegt maar moest morgen maar terug komen op de controle afspraak.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110830174
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?
ik denk oxazepam
pi_110830187
Begrijp me niet verkeerd Sam, maar je lijkt me nogal paniekerig van aard. Als een stel medici concluderen dat er geen reden tot paniek is, dan zullen ze daar gelijk in hebben. Jarenlange medische studie lijkt mij een beter graadmeter dan een jonge vrouw die voor het eerst moeder wordt en 't wat op d'r heupen krijgt van de zenuwen.

Probeer wat te ontspannen en heb wat meer vertrouwen in de mensen die er duizend keer meer verstand van hebben dan jij. De artsen.
pi_110830944
Nog even een *O* voor Lenehe's goede echo en haar meisje

Sam als je de medicatie vanavond niet neemt en echt een uur of anderhalf rust neemt op de bank of in bed liggend, dan voel je haar misschien weer beter. Wellicht zou dat je gerust kunnen stellen?

Ze zeggen idd, dat aan het einde van de zwangerschap weleens minder beweging gevoeld wordt, maar hoe vaak op een dag of zo daarvoor is er denk ik geen indicatie. Verder kan ik helaas niet veel zeggen omdat ik geen idee heb van die medicatie.

Soms is het misschien zo, dat je dingen niet weet, die de artsen wel weten en dat je je daardoor eerder ongerust maakt, waar dat niet nodig is. Ik stelde bij de controle vandaag de arts bijvoorbeeld allemaal vragen over de echo (of het kindje de navelstreng om de hals had enzo). Die arts zei, daar kijk ik helemaal niet naar, want nu zegt dat niets. In de buik kan er ook dan niets gebeuren, alleen als dit tijdens de geboorte het geval zou zijn, maar tot die tijd kan het nog veranderen. Dus heeft nu kijken geen nut en zou me alleen ongerust maken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110831116
Goooooeeeeeiiiiieeeeeeeeeeenavond! *O* :W

Ik ben al bijna 24 uur pcm vrij, whoehoeee! Braaf kind :P
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 20:38:25 #18
309370 Nanadu
pi_110831504
*O* voor de echo van Lenehe *O* Wat fijn *O*

Sam :* Ik hoop dat je nog een beetje rust kan vinden en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je.

Wat fijn Gerberaatje, bijna 24 uur zonder pcm!!

Vandaag niet zo'n lekkere werkdag gehad. Het begon al goed met een rotnacht, veel wakker gelegen en geen lekkere slaaphouding kunnen vinden. Vandaag op mijn werk veel last gehad van harde buiken. Ik hoop dat het door de slechte nacht komt en dat ik vannacht beter slaap :z Nu maar rustig aandoen en met chocolade op de bank tv kijken :+
pi_110831561
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, Maar oxazepam, vind ik veel milder dan temezepam, Ik heb rijexamen gedaan terwijl ik oxazepam had geslikt, Terwijl ik met temezepam echt niet in de auto zou stappen.
S. 2014
J. 2016
pi_110831592
Fijn Gerberaatje! Houden zo.
Ik ben de hele dag al poepchagrijnig en vanavond vond ik mezelf even heel zielig. Hormonster in the making? ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110831656
Hormonsters O+ ik noemde mijn meneer vanmiddag (beetje gekscherend maar ook stiekem een beetje gemeend :P) dictator :') maar eigk was ik zelf de grootste op dat moment :') O-)

Nanadu, had jij nou een lichamelijk beroep? Hou je die harde buiken wel in de gaten? ;)
pi_110831861
Ik sliep door de temazepam nog steeds niet. Wellicht ligt het aan de dosis die je krijgt.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 20:48:22 #23
309370 Nanadu
pi_110832201
Gerberaatje ik heb inderdaad deels een lichamelijk beroep, ik werk in de kinderopvang en sta gemiddeld 3/4 deel van de dag op de groep en 1/4 deel van de dag op kantoor. Dit hangt ook van de dag af. Gelukkig kan ik binnenkort wel de verhoudingen op donderdag en vrijdag omdraaien en werk ik meer op kantoor dan op de groep. Alleen op de maandag en dinsdag is dit niet zo (werk gelukkig op dinsdag maar een halve dag). Ik probeer inderdaad echt meer op mijn grenzen te staan wat betreft de lichamelijke kanten op mijn werk, maar met kinderen is dit niet altijd even makkelijk ;)
pi_110832488
LeNeHe *O*

Enne, top Gerb, das ff lief van de dame ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110832504
Lenehe, wat geweldig dat alles goed is! En nog steeds een meisje:D

Sam, wie heeft die slaappillen voorgeschreven dan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')