De stoffen komen bij je kindje. Dus het is heel normaal dat ze minder beweegt. Je kindje wordt er ook zo duf als een konijn van.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:02 schreef Sam1993 het volgende:
Dankje! heb iniedergeval besloten vanavond niet de temazepam te pakken die voorgeschreven was want sinds ik die gepakt heb voel ik haar niet/zelden dan lig ik liever zelf wakker wetende dat met haar alles goed is!
en dan nog eens eind van de zwangerschap, dus weinig ruimte, klaar, niks loos dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De stoffen komen bij je kindje. Dus het is heel normaal dat ze minder beweegt. Je kindje wordt er ook zo duf als een konijn van.
*breektevenin* Ik heb temezepam gekregen van de huisarts omdat ik vaak wakker werd, En als ik die zooi inneem, dan ben ik echt totaal OUT! En als ik niet voldoende slaap dan heb ik er de rest van de dag ook last van. Ik vind het gewoon raar dat ze het aan zwangere vrouwen geven. *vertrektweer*quote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
temazepam schrijven ze wel als sleepmedicatie voor aan zwangere. Het is een inslaapmiddel en geen doorslaapmiddel
Ook nog zo. Maar je moet wel een minimaal aantal bewegingen voelen. Bij jen had ik op het laatst ook zoiets. Dat ik ergens eind ochtend besefte dat ik haar nog niet gevoeld had. Ook gebeld en toen ik belde kreeg ze de hik. Maar dat was niet voldoende, ik moest wel even langskomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan nog eens eind van de zwangerschap, dus weinig ruimte, klaar, niks loos dus.
Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
*breektevenin* Ik heb temezepam gekregen van de huisarts omdat ik vaak wakker werd, En als ik die zooi inneem, dan ben ik echt totaal OUT! En als ik niet voldoende slaap dan heb ik er de rest van de dag ook last van. Ik vind het gewoon raar dat ze het aan zwangere vrouwen geven. *vertrektweer*
ik denk oxazepamquote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, Maar oxazepam, vind ik veel milder dan temezepam, Ik heb rijexamen gedaan terwijl ik oxazepam had geslikt, Terwijl ik met temezepam echt niet in de auto zou stappen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het ook lang duurt voordat het weer je lijf uit is? Ik meen dat je 14 uur moet wachten voordat je weer mag autorijden. Of was dat oxazepam ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |