quote:
het is cristianoquote:
The Horror. Vergeven jullie me ? Ik smeek....zo'n grote fout. Niet vierendelen ajb.quote:
tuurlijk iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Horror. Vergeven jullie me ? Ik smeek....zo'n grote fout. Niet vierendelen ajb.
Het is ook Rehhagel!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Horror. Vergeven jullie me ? Ik smeek....zo'n grote fout. Niet vierendelen ajb.
Legendes fout spellenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijf wel ?quote:Op zondag 29 april 2012 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Legendes fout spellen![]()
of kan Marradonna ook?
Ik zie er trouwens geen legende in.quote:
Legende kan ie worden. Maar is ie nog niet.quote:
Hij heeft bijna alle records bij Real gebroken.quote:Op maandag 30 april 2012 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legende kan ie worden. Maar is ie nog niet.
Bijna in één seizoen. Ben je dan nu al een legende ?quote:Op maandag 30 april 2012 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle records bij Real gebroken.
Staat op 1-1 goal / wedstrijd
nee nog niet, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 30 april 2012 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna in één seizoen. Ben je dan nu al een legende ?
De waarheid staat hierbovenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Goeie kop, prima fysiek, kan heel aardig tegen een balletje aantrappen, neukt de lekkerste wijven en is multi- multimiljonair. Daar kan niet iedereen mee omgaan.
Dat is altijd zo op fok. Als je er niet uit als een uitgezakte, lijkbleke, puisterige nerd uitziet, dan ben je al gauw een homo.
Ik niet. Heb je ervaring ?quote:
net zoals messi dus..quote:Op maandag 30 april 2012 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legende kan ie worden. Maar is ie nog niet.
Precies.quote:
Nee. Pele Maradonna.quote:
Valt me nog mee dat je geen Madonna post.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |