de USBpoorten werken niet meer, dus er zit nu een externe op het moederbord die aan de bovenkant vast zit met ductapequote:
neen, dit screenshot heb ik gemaakt, terwijl mijn collega was ingelogd op fok!, zodoendequote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, woon jij toevallig in Farmsum?
Woont jouw collega dan toevallig in Farmsum?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
neen, dit screenshot heb ik gemaakt, terwijl mijn collega was ingelogd op fok!, zodoende
jaquote:Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Woont jouw collega dan toevallig in Farmsum?
lullig voor je dat ze te ruim zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef spoorrails het volgende:
zijn ook nog eens kutcondooms ook xd :p
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
lullig voor je dat ze te ruim zijn.
Het ergst van al is nog, dat volgens de TS een advertentie de klacht is en bijvoorbeeld niet die verkrachting op zichquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:01 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vraag me nooit af of een reclame wel bij de rest van de pagina past, maar dat zal dan aan mij liggen.
of dat die connectie wordt gemaakt door TS zelf, dus wat leert ons dit over hem?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het ergst van al is nog, dat volgens de TS een advertentie de klacht is en bijvoorbeeld niet die verkrachting op zich
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |