Nog maar eens.quote:
Niks, ik las het als:quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Ewelina!![]()
En wat is er mis met bij les 1 zijn
Bij m'n eerste paar fatsoenlijke schoenen gedaan, daarna gewoon bij de makro geshopt. Eerste paar was fokking 229 gulden, ik heb ze nogquote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Loveli, dat doen ze volgens mij bij de meeste hardloopwinkels tegenwoordig,
Zou er niet meer mee gaan rennen. Persoonlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij m'n eerste paar fatsoenlijke schoenen gedaan, daarna gewoon bij de makro geshopt. Eerste paar was fokking 229 gulden, ik heb ze nog
Ohw phoe, gelukkig maarquote:Op donderdag 26 april 2012 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cute in de zin van het uiterlijk en de stemoh en knap ook! Zegt niets over powerrr natuurlijk
Hehe, zoiets had ik ook een keer. Uiteindelijk 2 weken te laat geleverd.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klacht over de kneuzen van bol.com.
Bestel ik een boek voor een bepaald persoon, staat erbij: besteld voor 22.30 uur, morgen geleverd.
Dinsdag besteld, krijg ik net een mailtje dat het boek pas dinsdag komt.
Daar gaat mijn verrassing.![]()
![]()
![]()
Ik ga 'm cancellen! Kijken of dat kan. Dat zal de kneuzen leren!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hehe, zoiets had ik ook een keer. Uiteindelijk 2 weken te laat geleverd.
Als ik jou was zou ik bellen en heel boos worden op de eerste de beste die je aan de lijn krijgt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga 'm cancellen! Kijken of dat kan. Dat zal de kneuzen leren!
Die kan er ook niets aan doen natuurlijk!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik bellen en heel boos worden op de eerste de beste die je aan de lijn krijgt.
Cpt. Obvious.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die kan er ook niets aan doen natuurlijk!
Oi ben je daar allergisch voor?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog een klacht:
Er zatbleekselderij
in mn maaltijdsalade van de Hema!
![]()
![]()
En nu heb ik nog steeds honger. En ik moet iedere keer niezen. En ik ga zo sporten.
Heb je niet de neiging om het hem lekker zelf uit te laten zoeken Ml?
De auto met chauffeur is nu nog een formaliteitquote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef Probability het volgende:
Ik ben uitgenodigd!!! Op basis van brief en cv!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, klachtenuurtje?
Ik doe mee: fiets gejat uit de achtertuin. En precies toen hij die ene keer niet op slot stond natuurlijk![]()
![]()
Over hek heen geklommen en van binnenuit open gedaan.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
De auto met chauffeur is nu nog een formaliteitMet deze hoeveelheid info kan ik nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg ze even naast elkaar of loop even langs HR?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja. Vonden wij ook. Maar 't enige wat we nu (naast 'huuuu, m'n trouwe fietsje') kunnen denken is 'wanneer komen ze de rest halen'quote:
Arm fietsje.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Vonden wij ook. Maar 't enige wat we nu (naast 'huuuu, m'n trouwe fietsje') kunnen denken is 'wanneer komen ze de rest halen'2 motoren, nog 2 fietsen, tuinset, grasmaaier, etc.
![]()
Haha het is vaag, ik heb maar even gemailed want ivm stage kan ik nu ook niet langs. Ze mogen altijd meer geld overmaken natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met deze hoeveelheid info kan ik niets
Leg ze even naast elkaar of loop even langs HR?
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Haha het is vaag, ik heb maar even gemailed want ivm stage kan ik nu ook niet langs. Ze mogen altijd meer geld overmaken natuurlijk
Ja, die staan driedubbel op slot.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Arm fietsje.Staan die motoren wel vast?
Wel een vergoeding maar in tegenstelling tot m'n bijbaan staat daar Loonheffingskorting op nee dus volgens mij is er iets fout gegaan danquote:Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]krijg je ook een stagevergoeding ivm loonheffingskorting?
Dichtschroeien als de pan al goed heet is op hoog vuur en dan daarna op een klein pitje laten bakken?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Brutale apen daar Mo..
Vlees is gewoon niet voor me weggelegd. Burger bakken. Buitenkant bruin, binnen nog rauw/rood. Dus maar in stukjes gehakt en los gebakken.
Ik suck echt grote tijden in vlees bakken.
Nom!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omdat ik een beetje weinig op had gedurende de dag, heb ik een ruime D: pasta met lekker veel zalm en spinazie, met sausje op basis van basic cream cheese.
Schrikdraad met krachtstroom erop.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:15 schreef MarMar het volgende:
Klote Moprikkeldraad op de schutting? Maar dat staat ook weer zo warzone..
^^quote:
Stom van je fiets! Heel brutaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, die staan driedubbel op slot.
Maar mijn fietsje, huuu, had 'm al een jaar of 9 ofzo. Zitten wat km's op! Met m'n fietstasje, en m'n regenbroek
Zorgen dat het huis veilig is en zorgen dat de schuttingen/deuren goede sloten hebben? Dat zou jij niet doen? Gelukkig komt ze over 2 weken kijken, dus dan kan ze zelf oordelen. Morgen komen ze al wel voor langere pennen bij de schuifsloten omdat de deuren gewoon openwaaien, maar een slot erop moet er gewoon komen, desnoods doen we het zelf. Zodat ze iig niet meer er makkelijk uit kunnen met <insert goederen>.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat ik als hospita daar toch weinig mee zou doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |