quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
Wel direct daarna haar antwoord hier posten he
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
Ja! Dat ze je een kus wil geven en dat jij haar dan subtiel opzij duwt om je telefoon van de tafel te graaien
allez amai zekerwel!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahha je zat er gewoon op te wachten tot je die tt kon doen
Ik had toen 3 helmers tegelijk gekocht en heb er 2 samen met een vriend in elkaar gezet, toen hebben we een wedstrijdje gedaan wie zijn helmer het eerst in elkaar had gezetquote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goeien TT!
Mwehe, denk je, ooh die Helmer is bijna klaar. Alleen nog even de laatjes. Moet je vet veel stukjes metaal ombuigen enzo.Maaaar, Helmer, check!
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Dikke kans dat ik het doe... maar ik denk er nog héél even over na... of ik het durf...
En skjoe, misschien kunnen ze een postduif waarderenDie is er vast voor zaterdag
Schrijf het op dat kaartje aan die rozenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Dikke kans dat ik het doe... maar ik denk er nog héél even over na... of ik het durf...
En skjoe, misschien kunnen ze een postduif waarderenDie is er vast voor zaterdag
Nee, misschien ergens 's avonds laat ofzo, of zaterdag...quote:
hey, trouwen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schrijf het op dat kaartje aan die rozen
Mwehe. Bij het eerste laatje moest ik ook even goed kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had toen 3 helmers tegelijk gekocht en heb er 2 samen met een vriend in elkaar gezet, toen hebben we een wedstrijdje gedaan wie zijn helmer het eerst in elkaar had gezet
Uiteraard won ik, onder andere omdat hij dat metaal-buig-systeem niet begreep
Mijn allereerste helmer, die ik al meer dan 5 jaar heb, kwam nog in 1 stuk de Ikea uit trouwens, hoefde ik alleen maar de handgreepjes op te zetten
jawel man, gewoon doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, misschien ergens 's avonds laat ofzo, of zaterdag...
Of... NIET
En als ze nee zegt; zeggen: goffer!!! Die receptiedoos moest er neuken op zetten!1!!!!quote:
Dat was mijn plan zo'n beetje..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schrijf het op dat kaartje aan die rozen
ja, ups en downs. Ik zit nu. Al vijftien minuten.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stuur hem meteen op pad
Hoe is het met je rug babe
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En als ze nee zegt; zeggen: goffer!!! Die receptiedoos moest er neuken op zetten!1!!!!
Ik zou er EINZ achter zettenquote:
[..]
En als ze nee zegt; zeggen: goffer!!! Die receptiedoos moest er neuken op zetten!1!!!!
Lul!!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ups en downs. Ik zit nu. Al vijftien minuten.DOODVONNIS
[..]
[..]
maar ik zit kaarsrecht met een holle rug.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lul!!!!!!
je mag heul niet zitten!!!!!
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen...quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ik zit kaarsrecht met een holle rug.
Ik moest gewoon ff zitten![]()
Heul niks doorhalen!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil met jou Scharen/trouwen*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Succes gegarandeerd
Scharen is geen optie?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil met jou Scharen/trouwen*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Succes gegarandeerd
Nou, als ze niet wil touwen, gaan we in elk geval nog scharenquote:
Respect voor mijn geweldig mooie inzending jonge!quote:
True, true!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, als ze niet wil touwen, gaan we in elk geval nog scharen
het is dat ik geen pot ben, anders zou ik echt eens willen scharen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
heb ik het toch nog een beetje leuk
Dat zul je zeker!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is dat ik geen pot ben, anders zou ik echt eens willen scharen.
Ik denk dat ik overlijd aan de slappe lach
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb eigenlijk vooral zin om iets totaal anders dan neon/glitter te posten. gewoon een velle rolse ofzo.
Zwart ofzo, met streepjesquote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb eigenlijk vooral zin om iets totaal anders dan neon/glitter te posten. gewoon een velle rolse ofzo.
ja gewoon doen! Wordt ze blijde van!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef Incantrix het volgende:
heb je er niet nog wat online staan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:35 schreef Incantrix het volgende:
LOL
Wacht, mijn telefoon is dood en daar staan de foto's van compleet willekeurige mani's op
Oh, kakquote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Incantrix het volgende:
Jah, maar gehost via Imgur en die heb ik dan weer niet op de laptop. Ow, en ik moet eerst de vissticks omdraaien
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tribadism
Die plaatjes![]()
![]()
Op je buik kan bestquote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
zou bier drinken op je buik werken?
Of gewoon lopend
quote:The glam pop band Scissor Sisters derived their name from the scissoring position
Zeiken om drie euro die je nog niet hebt gehadquote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ga je bij een klasgenootje eten, vraagt ze de volgende dag nog een keer of je misschien mee wilt betalen en als dat dan 2 dagen later nog niet overgemaakt is vraagt ze er weer naar. Het is maar 3 euro!
Ik word zo moe van zulke mensen.
rietje erbij, hoe je niet eens te bewegenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
zou bier drinken op je buik werken?
Of gewoon lopend
Emoslinger pleasequote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
net als mijn oude huisgenoten. Ik woonde daar al zes maanden niet meer, kreeg ik een mail met een openstaande eetrekening van 4 euro en 92 cent
ik heb bb tochquote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op je buik kan best
Ik zou wel een koelboxje naast je zetten... anders moet je steeds opstaan
ja, hoef je ook niet zo veel te drinken ookquote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
rietje erbij, hoe je niet eens te bewegen
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ga je bij een klasgenootje eten, vraagt ze de volgende dag nog een keer of je misschien mee wilt betalen en als dat dan 2 dagen later nog niet overgemaakt is vraagt ze er weer naar. Het is maar 3 euro!
Ik word zo moe van zulke mensen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
net als mijn oude huisgenoten. Ik woonde daar al zes maanden niet meer, kreeg ik een mail met een openstaande eetrekening van 4 euro en 92 cent
Jaaa. Ik snap best dat ze het wil hebben hoor, we zijn allebei even blut, maar seriously! Ik heb dinsdagavond het bedrag en rekeningnummer gekregen. Geef me even de tijd om het over te maken ofzo!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeiken om drie euro die je nog niet hebt gehad![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kun je niet een pak rijst door de brievenbus mikken?
Wajoo gek man!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel de dag boem lauw gek!
Hij was vrij, dus hij heeft maar iets van 5 uur gewerkt
Trollkadquote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Pardon de late reactie, mijn kat drukte de laptop uit
Goeden tipquote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kun je niet een pak rijst door de brievenbus mikken?
schoppen die mauw!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Pardon de late reactie, mijn kat drukte de laptop uit
gewoon laten lopen, het is toch leer! Sien likt het wel op!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet naar de wc, maar ik heb geen zin om van de bank af te komen...
Gatverdammequote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon laten lopen, het is toch leer! Sien likt het wel op!
Wel één dan he, in een open pakje en de andere eruit gehaald. Bambi moet immers net zo goed op haar centen lettenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
pak rijst en een kipfiletje! Hoppetee!
Neen! Ze zijn jarig vandaag!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
nadeel van het niet weggooien van lege pakjes sigaretten: velen teleurstellingen aldoor
gefeliciteerd danquote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel één dan he, in een open pakje en de andere eruit gehaald. Bambi moet immers net zo goed op haar centen letten
[..]
Neen! Ze zijn jarig vandaag!
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel één dan he, in een open pakje en de andere eruit gehaald. Bambi moet immers net zo goed op haar centen letten
[..]
Neen! Ze zijn jarig vandaag!
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
nadeel van het niet weggooien van lege pakjes sigaretten: velen teleurstellingen aldoor
zeker, dat is echt fantastisch!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar wat een feest als er dan een pakje tussenzit waar nog 1 sigaret in zit
Thnxquote:Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Oeh, en gefeliciteerd met de kadders!
Jouw kadders worden 25quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx![]()
Stiekem toch wel een mooie mijlpaal ze zijn 10 geworden vandaag (en ook een beetje een enge, kans is toch wel dat ze over de helft van hun levens zijn zeg maar).
Behalve als je het wilquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
ja, da's het nadeel van huisdieren, ze gaan ook dood
Gefeliquote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx![]()
Stiekem toch wel een mooie mijlpaal ze zijn 10 geworden vandaag (en ook een beetje een enge, kans is toch wel dat ze over de helft van hun levens zijn zeg maar).
Jaaa, dubbel is dat dan. Nu gewoon optimaal van ze genieten.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx![]()
die van mij ook, als mijn lichaam niet voor zorgt dat mijn hart ermee kapt doen zij het wel just to troll mequote:
Yup.. Dat is ook. En dat is het enige nadeel van 3 van 1 nestje: kans is toch wel dat ze vrij vlot op elkaar zullen gaan. Echt, ik ga al half huilen als ik eraan denk..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
ja, da's het nadeel van huisdieren, ze gaan ook dood
Vanavond seksen! Dat kan liggendquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
oh oh vandaag weer even met quinten de baby gekroeld, ik rammel echt abnormaal de pan uit enzo
Minstens he? Ik riep altijd dat ze minstens 60 gaan worden, maar aan hun gedrag merk ik wel dat het eigenlijk al een beetje ouwe sjaggo's aan het worden zijn..quote:
Gofter... Ik dacht dat je er niet wasquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter... Ik dacht dat je er niet was
Hoe doe je het man!!!![]()
Miniskjoe's maken!!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
oh oh vandaag weer even met quinten de baby gekroeld, ik rammel echt abnormaal de pan uit enzo
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter... Ik dacht dat je er niet was
Hoe doe je het man!!!![]()
Voorzichtige ruchtpijnsecks?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Enlighten mequote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat er voor ondode dieren maar twee manieren zijn he?
Minstensquote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Minstens he? Ik riep altijd dat ze minstens 60 gaan worden, maar aan hun gedrag merk ik wel dat het eigenlijk al een beetje ouwe sjaggo's aan het worden zijn..
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Minstens![]()
Worden gewoon lekkere oude sukkels
Damn, dat blijkt wel ja...quote:
Ik volg de chat niet meer maar ik ga zo naar huis en deed hem echt net open en zag het staanquote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn, dat blijkt wel ja...
Echt, serieus, elke keer als ik het over die dikke heb, kom jij binnenvallen!!![]()
Goeden toekomstplannenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Allemaal samen dit weekend:
- Priem trouwen
- Lin question poppen
- SQ knocked up raken
Ja, die laat je gewoon in de trouwjurk bouwenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan trouwen met een draagdoek om? No thanks, 31 mei 2013 gaat de AC er uit
Dan pas. Gewoon zwanger trouwen jonge!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn youquote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik volg de chat niet meer maar ik ga zo naar huis en deed hem echt net open en zag het staan
Ja dat zag ik nu ook pasquote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef Lindytje het volgende:
Leuk dico
Alleen... onder zwart moet ook een xtra hempje
Ah, dan ga ik eens op zoek naar een hakbijlquote:Op donderdag 26 april 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onthoofden of een staak door het hart. Preferrably both, just to make sure.
Air conditioner?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Looking goodquote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Diconnected het volgende:
Jaaa vooral dat 2e jurkje ben ik helemaal verliefd opdie wou ik al zo lang
[..]
Ja dat zag ik nu ook pas
Thanks ladies
Datquote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bel den krant!!! Hart van nederland shownieuws alles!
ja maar, alcohol!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan pas. Gewoon zwanger trouwen jonge!
Neen, echt eten, heb ik vanmorgen uit de diepvries gehaaldquote:
zo stijlvolquote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Mss het volgende:
Skjoe, gewoon zo'n gat in je jurk laten knippen voor je buik!
Ach joh, dat kan jouw kind vast hebbenquote:
Duidelijk dagritmequote:Op donderdag 26 april 2012 18:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo bij de mac kanen![]()
En daarna klerens kopen voor zaterdagEn dan klagen in het pashokje dat ik dik ben
![]()
Ik ben zo heerlijk voorspelbaar
ik heb nog een superleuk jurkje maat 46... Zwart/wit... Te grootquote:Op donderdag 26 april 2012 18:05 schreef Lindytje het volgende:
En daarna klerens kopen voor zaterdagEn dan klagen in het pashokje dat ik dik ben
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:05 schreef Lindytje het volgende:
![]()
dan is het van de melkboerin?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach joh, dat kan jouw kind vast hebben
Anders is het niet echt jouw kind
Nomquote:Op donderdag 26 april 2012 18:05 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ik wil lange klerens aanquote:Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog een superleuk jurkje maat 46... Zwart/wit... Te groot2 keer gedragen!
Volgens mij wel ja...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nom![]()
Heb je in Tilburg een H&M met een + afdeling? Hebben ze leuke dingen vaak![]()
Is een avondjurk niet een beetje te sjiek?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, C&A heeft echt leuke betaalbare avondjurken tot maat 48!
welnee, het is een belgenbruiloft!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is een avondjurk niet een beetje te sjiek?
Ik heb er geen verstand van... zei miss spijkerbroek
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Mss het volgende:
Ik ga over een tijdje gewoon shoppen bij Skjoe. Buy ALL de te grote kleren van Skjoe!
Ik begreep het al nietquote:
Drie?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik heb best drie leuke kleren ja!
Truequote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, het is een belgenbruiloft!
Doenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True
Maar ik wilde eigenlijk kijken voor pantalon en blazer in een lichte kleur
Nietquote:Op donderdag 26 april 2012 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een pokkeweer wordt het zaterdag zegRegen regen regen....
Ik was een teek uit m'n hont aan het trekkenquote:
Thanx babequote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DoenJe moet ook geen uber chicen avondjurk aan als je je daar al niet fijn in voelt ook
![]()
Gatver, tekenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was een teek uit m'n hont aan het trekken
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een pokkeweer wordt het zaterdag zegRegen regen regen....
Ik had 1 of andere hippen teken-tool gekocht, die werkt dus voor geen meter.. Dus daarna nog 5 minuten zoet om de kop eruit te krijgenquote:
ik las kontquote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was een teek uit m'n hont aan het trekken
Tekentools zijn kutquote:Op donderdag 26 april 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had 1 of andere hippen teken-tool gekocht, die werkt dus voor geen meter.. Dus daarna nog 5 minuten zoet om de kop eruit te krijgen
Ik doe dat maar dan met een pincetquote:Op donderdag 26 april 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tekentools zijn kut
het handigst vind ik nog steeds m vast pakken met een papiertje en dan zo er uit 'draaien' maar dat is wel verschrikkelijk goor
Hoe ziet dat eruit?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Torhout/4054346
Teken gaan er hier erg makkelijk uit met zo'n haakjeOnder de teek doen; draaien; plop
![]()
quote:
Toen ik op introkamp ging van de SPH (ja, ik wil bloggert worden) toen had er dus iemand een teek in de schaamstreekquote:
ah.. En dat werkt?quote:
Ja echt briljant !quote:Op donderdag 26 april 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ah.. En dat werkt?
Waar haal je dat?
15 jaar geleden hadden we nog geen teken hier.
Dit is nu de tweede voor Co dit seizoen.
*zoekt*quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
die rosakai he. Ik blijf me verwonderen.
Dit. x1000.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien kunnen we een tweede essence swapkoffer makenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
jonge ze heeft een mooie sally hansom en golden roos!
lolWut?quote:(Bij mijn vorige bestelling had ik er al een paar dubbel besteld op die te swappen..)
Nee, handson toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Magellak!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef Lindytje het volgende:
Wij gaan ons door de regen naar de stad wagen....
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef Lindytje het volgende:
Wij gaan ons door de regen naar de stad wagen....
Paris memoiresquote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
nee, echt geen troep hoor. Golden roos alles! Misschien ook la femme beauty
Ik vermoed van niet. Tenminste, ze hangt nog steeds in de andere topics rond.quote:
AAAWWWWW SORRYYYYYquote:
ok...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Tenminste, ze hangt nog steeds in de andere topics rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Joah maar het zijn meestal ook epic cadeaus.. zoals.. nen auto... citytrip.... een huis.. een stad. DE WERELD !!!11!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef Dwyn het volgende:
Ha, ik zit oude afleveringen van Oprah te kijken en dit is een aflevering waarin ze van alles uitdeelt. Die mensen gaan helemaal los.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AAAWWWWW SORRYYYYY![]()
Ik bedoel.. GADVER WA EEN KUTBANK.. KEIHARD JONGEUH EN BWAOHHHH..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ok...Heb je swaptopic al gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja, ze kregen net een tv en een cruise en er zat al iemand op zijn knietjes god te bedanken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah maar het zijn meestal ook epic cadeaus.. zoals.. nen auto... citytrip.... een huis.. een stad. DE WERELD !!!11!!!
Naja zoiets
Ik bedoel: Ik zou ook gek worden als ik auto en stuff zou krijgenZomaar gewoon omdat
Ohh ja das een geweldige aflevering iddquote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef Dwyn het volgende:
Ha, ik zit oude afleveringen van Oprah te kijken en dit is een aflevering waarin ze van alles uitdeelt. Die mensen gaan helemaal los.![]()
nee ik mag dat niet van mijn moederquote:
[..]
ok...Gewoon nee zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ok...Afwijzen, maar ik geloof dat de boodschap al duidelijk is uit het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik zou niet dood gevonden willen worden op het grootste cruiseschip te wereld, maar die TV. Ach dingen die je niet leuk vindt, kun je weer verkopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
Damn tv en cruise.. ja gewoon omdatGIEV
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil geld uitgeven.
Sparen, ik kan het niet.
Het enge is dat ik momenteel ook gewoon geld *heb* om uit te geven.quote:
Ja maar gratischhhh !!!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zou niet dood gevonden willen worden op het grootste cruiseschip te wereld, maar die TV. Ach dingen die je niet leuk vindt, kun je weer verkopen.
Ge zijt nen goed geïntegreerde Belg.quote:
Ik ook nog wel, totdat de 1e de huur, de sportschool en de zorgverzekering afgeschreven worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enge is dat ik momenteel ook gewoon geld *heb* om uit te geven.
Alles is er zo ongeveer al af, alleen verzekering nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook nog wel, totdat de 1e de huur, de sportschool en de zorgverzekering afgeschreven worden.
Dat is lekkerquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles is er zo ongeveer al af, alleen verzekering nog niet.
Verwonderlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Loqi het volgende:
'ja maar dat was sarcastisch bedoeld'
uhhuh
Jep. Wel gevaarlijk met mijn uitgeefhobby.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ge zijt nen goed geïntegreerde Belg.
Geef d'r patsen.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
IK BEN NIET ACHTERLIJK.
Best heel lastig vak gehaald.
Feliquote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
IK BEN NIET ACHTERLIJK.
Oeh goei busy !!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
IK BEN NIET ACHTERLIJK.
Nee echt??quote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh goeien motivatie wel: Er zou ook nog NEN ORKAAN door ons dorp kunnen gaan op zaterdag
That would be worse idd![]()
Het is meer het "de fuck, ik haal alles in één keer zonder her"-idee. Was vorig jaar wel anders.quote:
Wel een heel plaatselijke.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh goeien motivatie wel: Er zou ook nog NEN ORKAAN door ons dorp kunnen gaan op zaterdag
That would be worse idd![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
IK BEN NIET ACHTERLIJK.
quote:
Oh getverquote:
Inklaren is voortaan 17 euro! Dat was eerst toch 12,50quote:
Nagellak-vestquote:
Geen ideequote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inklaren is voortaan 17 euro! Dat was eerst toch 12,50.
Theheh altijd zo mooi datquote:Op donderdag 26 april 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
En lolz. Net buiten met de hont.
Voorbijganger:
- Goh, wat een mooie hond is dat, wat voor een ras is dat?
- Een koningspoedel
- Oh, is dat een kruising tussen een bepaald ras en een poedel?
- Nee, dat is een poedel![]()
IS EEN RASHOND JONGE!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Theheh altijd zo mooi dat
"ooooo is het een vuilnisbakje??"
Euh.. nee
Ik had 1 keer dat iemand zei: Oooo wat een mooierd. Wat is het?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IS EEN RASHOND JONGE!
- Is dat een labradoodle?
- Nee het is een rashond
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had 1 keer dat iemand zei: Oooo wat een mooierd. Wat is het?
Ik: Euh... een hond.Hij was gewoon te makkelijk
Goeden droge humorquote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had 1 keer dat iemand zei: Oooo wat een mooierd. Wat is het?
Ik: Euh... een hond.Hij was gewoon te makkelijk
Dat verschilt per vervoerder zover ik weet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inklaren is voortaan 17 euro! Dat was eerst toch 12,50.
Ik ben er al achter. Het is hoger voor ems-zendingen en dat zijn:quote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat verschilt per vervoerder zover ik weet.
Ik wil dat helemaal niet! Had fucking 4,50 gescheeld!quote:EMS zendingen zijn voornamelijk zakelijke zendingen uit het buitenland, die PostNL met prioriteit verwerkt. Deze zendingen worden internationaal via een apart netwerk verstuurd. Voor dit product zijn er afspraken met betrekking tot de overkomstduur. EMS wordt met operationele voorkeursbehandeling afgehandeld, daarnaast moet PostNL voor EMS meer administratieve handelingen verrichten om het pakket in te klaren.
had je daar niet om gevraagd dan (i.v.m. blog)? Da's wel extreem lomp dan...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben er al achter. Het is hoger voor ems-zendingen en dat zijn:
[..]
Ik wil dat helemaal niet! Had fucking 4,50 gescheeld!
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat was me toch weer een hendig sjieke drukke kutdag
Stem nog steeds foetsie, paniek op het werk, teveel slecht nieuws gesprekken moeten doen (nooit leuk) en een patiënt flikkerde voor mijn neus en kon ik nog net grijpen waardoor ik nu ook last van mijn rug/zij heb en een verdraaide knie![]()
Tijd voor vakantie dus..... maarrrrrrr dat is het dan ook voor mij
Niet meer werken tot volgende week dinsdag en komende maandag 8 dagen Corfu
En meneer hier staat hamburgers te bakken met dank aan IJs voor de inspiratie)
Toch nog een goeden afsluiting van den dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |