true idd, maar ik vind t raar als die omslag er is doordat de ander een relatie heeft. dan komt t imo ineens hardvochtig over. niet vergeten ook dat hij t niet was die de relatie verbrak he.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:00 schreef Leandra het volgende:
Nee klopt, blijft lastig natuurlijk, maar het is ook lastig om te zeggen "ik ga bij je weg, zsm je spullen pakken en vertrekken svp"
hmm is dat niet een gepasseerd station als ingrid alles al geregeld heeft voor een urgentie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:14 schreef Inlognaam het volgende:
Belangrijke vraag: Is Djeez bereid te vertrekken? Of peinst ie daar niet over?
Ik sluit me heel erg lui aan bij BE... je hebt er op gereageerd dus wist je ook dat de kans aanwezig was dat je net díe zou gaan krijgen. En je hebt hem. Pakken dus! En dat is de eerste stap naar je eigen toekomst! En wat Djeez verder met zijn leven doet mag hij dan zelf weten, daar heb jij dan weinig meer mee te maken! Lekker je eigen stekkie!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer dat het dat ene net niet ideale huisje geworden is die je toegewezen hebt gekregen Ingrid.
(Bijna jammer dat je daarop gereageerd hebt als het idd betekent dat je je urgentie kwijt raakt als je nu nee zegt. Maar ja, dat is de koe in de kont kijken.)
Toch zou ik ook denken dat het beter is als je het wel neemt. Weet jij veel wat er nog gaat gebeuren met de nieuwe verkering van Djeez... Voor hetzelfde geld is dat morgen weer over en sta jij met lege handen.
Gewoon het beste van dat huisje maken en wie weet wat er nog geregeld kan worden mbt die deur in die slaapkamer.
Er zijn hier een heleboel handige mensen en vanuit fhf zijn er ook al klusteams diverse kanten op gegaan. Wellicht gaat het ook nog wel lukken om er eentje jouw kant op te sturen voor een mooie oplossing voor die slaapkamer.
Ik sluit me hier ook volledig bij aan. Echt al moet dat huisje opgeknapt worden, dat gaat wel goedkomen. Er zijn vast genoeg mensen die nog wel een pot verf over hebben of nog wat leuke rolletjes behang. Of muurstickers voor de kamers van de kinderen. Gordijnen e.d. Zijn ook al meerdere malen aangeboden. En alles hoeft toch ook niet n 1 keer perfect. Desnoods eerst een gordijn als noodoplossing voor jouw toekomstige slaapkamer en dan later toch nog iets wat meer op een deur lijkt. Als mensen weten dat zoiets gezocht wordt dan wordt er ook opgelet of het ergens voor prikkie ligt. Of misschien zelfs wel uit een huis wordt gesloopt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer dat het dat ene net niet ideale huisje geworden is die je toegewezen hebt gekregen Ingrid.
(Bijna jammer dat je daarop gereageerd hebt als het idd betekent dat je je urgentie kwijt raakt als je nu nee zegt. Maar ja, dat is de koe in de kont kijken.)
Toch zou ik ook denken dat het beter is als je het wel neemt. Weet jij veel wat er nog gaat gebeuren met de nieuwe verkering van Djeez... Voor hetzelfde geld is dat morgen weer over en sta jij met lege handen.
Gewoon het beste van dat huisje maken en wie weet wat er nog geregeld kan worden mbt die deur in die slaapkamer.
Er zijn hier een heleboel handige mensen en vanuit fhf zijn er ook al klusteams diverse kanten op gegaan. Wellicht gaat het ook nog wel lukken om er eentje jouw kant op te sturen voor een mooie oplossing voor die slaapkamer.
Goh, heb je je maar geregistreerd?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef nathje80 het volgende:
Is het niet makkelijker voor _Ingrid_ om voor een nieuw huisje te kiezen? Als ze zou blijven waar ze nu zit, heeft ze nog heel (slechte) herinneringen in dat huis. Een nieuw huis kan ook een nieuw begin zijn.
Niet op reageren Ingridquote:
1. Ze zeggen dat ze verliefd zijn, toekomst gaan opbouwen etc. Ze woont ook met haar ex in 1 huis. En ze gaan zeker weten samenwonen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Mula het volgende:
Ik zou echt dat huisje nemen. Deur of geen deur, bovenwoning of niet. Heel leuk gedacht dat Djeez wel even kan gaan/gaat samenwonen met zijn nieuwe vriendin, maar:
1. Die vriendin kent hij nog maar net. Wie zegt dat het over een week niet uit is. Wat dan?
2. Djeez is straks een deel van zijn inkomen kwijt aan alimentatie. Gaat huren in de vrije sector dan wel lukken? Wie zegt dat zijn vriendin uberhaupt inkomen heeft?
Zou echt de zekerheid van dit huisje kiezen. Dan ben je niet afhankelijk van Djeez en kan je heel snel met je verdere toekomst bezig.
Ik heb ( iig niet bewust) gereageerd. Ik denk dat ik gehackt ben of de laptop stond nog aan toen ik naar de wc ging en hij heeft op reageren gedrukt. Hij ontkent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
Dan vind ik je reactie hieronder gequote toch best apart. Ipv een "wtf, ik heb een andere woning die ik niet eens wou??quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb ( iig niet bewust) gereageerd. Ik denk dat ik gehackt ben of de laptop stond nog aan toen ik naar de wc ging en hij heeft op reageren gedrukt. Hij ontkent.
Ik heb wel bij de bouwmarkt een vouwdeur gezien, wat misschien zou kunnen.
En wat betreft eetkamer, dat hoort dan bij de woonkamer in he. Dus dan zou ik de eettafel gewoon in de kamer erbij moeten zetten. Word wel krapjes, maar even opmeten vanmiddag dan.
Ik vind het idd moeilijk de kinderen uit de vertrouwde omgeving te halen. Juist omdat ze er direct in gaat. Het is al verwarrend genoeg. Dan hadden ze alles hetzelfde als ze bij hem zijn. Nu zal dat niet zo zijn.
Ik ben ook bang dat ze de tuin erg gaan missen. Ze spelen er vaak in. Op het balkon kun je nu eenmaal minder doen.
Misschien klinkt het heel raar voor jullie, maar ik kan het niet beter uitleggen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Helaas is het niet DE woning geworden.
Wel diegene waarvan je een slaapkamer moet maken van de eetkamer zeg maar.
Morgen nog een keer bezichtigen. En dan beslissen Als ik het niet neem, ben ik de urgentie kwijt.
Dan moet ik hier blijven en moet Djeez eruit en met zn vriendin een huisje huren via de particuliere sector.
Dat komt omdat de woningbouw zegt pech gehad, als je bijna ex het stiekem heeft gedaan. Het staat nou eenmaal in het systeem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan vind ik je reactie hieronder gequote toch best apart. Ipv een "wtf, ik heb een andere woning die ik niet eens wou??![]()
![]()
![]()
" reactie, reageer je daar alsof het je tweede keus woning is...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |