Mwah voor deze (GRATISquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:43 schreef AthCom het volgende:
[..]
Op zich wel aardig, maar ik ben allang uitgespeeld met ME3 ...
Ik weet dat wij in het verleden 'overhoop' hebben gelegen over dit spel, daarom wil ik graag duidelijk maken dat ik dit absoluut niet aanvallend bedoel. Maar vond jij die multiplayer niet helemaal niks?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Mwah voor deze (GRATIS) DLC ga ik hem wel weer even aan slingeren.
Klopt helemaal, ik vond het helemaal niks. Tot ik gold ging doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik weet dat wij in het verleden 'overhoop' hebben gelegen over dit spel, daarom wil ik graag duidelijk maken dat ik dit absoluut niet aanvallend bedoel. Maar vond jij die multiplayer niet helemaal niks?
SP DLC komt pas van de zomerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:38 schreef Rikketik het volgende:
Nog steeds geen gratis singleplayer DLC.Van de andere kant, ze zullen wel al hun tijd in de Extended Cut steken nu...
Gisteren overigens weer overnieuw begonnen als Vanguard, maar ik kan er simpelweg niet aan wennen. Dat chargen ligt me gewoon niet. Ik zit nu te twijfelen tussen een Adept en een op wapens gerichte Sentinel...
Boek niet gelezen, maar Aria is tof. Dus beter doen ze het.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:38 schreef The_Substitute het volgende:
Ik blijf hopen op een dlc dat je Omega terug gaat pakken voor Aria. Als je Retribution gelezen hebt, snap je de haat van haar t.o.v. de IM natuurlijk wat beter. Lijkt me daarnaast erg vet om een soortgelijk gesprek die Aria met IM had in het boek, te zien in de game.
Ze is wel een arrogante kuthoer, maar wel tof idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Boek niet gelezen, maar Aria is tof. Dus beter doen ze het.
Puur Renegade jwzquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze is wel een arrogante kuthoer, maar wel tof idd.
Ik vind het zo mooi als je dronken wordt in ME3, dat je wakker wordt naast haar op de bank en dat ze je echt op die typische Aria-manier aankijkt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze is wel een arrogante kuthoer, maar wel tof idd.
Inderdaad. Geen woord zeggen, die blik zegt alles alquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi als je dronken wordt in ME3, dat je wakker wordt naast haar op de bank en dat ze je echt op die typische Aria-manier aankijkt.
Pure walging.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi als je dronken wordt in ME3, dat je wakker wordt naast haar op de bank en dat ze je echt op die typische Aria-manier aankijkt.
Walging? Volgens mij was het meer een ingehouden lach.quote:
Is ze ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:13 schreef padlarf het volgende:
In ieder geval is het duidelijk dat ze zichzelf oneindig superieur vindt
1e 10 PSP die ik kocht kreeg ik elke keer die sniper/shotgunquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Die nieuwe DLC is geweldig. Die Vorcha soldier is echt super sterk. Die sniper en die shotgun heb ik al op een X alleen die Harrier heb ik nog niet. Ik had anderhalf miljoen gespaard zodat ik heel veel pakjes kon kopen als de DLC uit kwam
Die sniper bevalt me wel. Ok, er zijn betere snipers, maar het is stiekem wel erg leuk om bijvoorbeeld een Cerberus Trooper uit elkaar te zien splatten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:35 schreef SteveBudin het volgende:
Nieuwe shotgun is, die sniper heb ik nog niet getest. Denk dat ik die shotgun maar eens op een infiltrator zet. Cloaken naar de enemy toelopen en dan losgaan
. Vanavond maar eens een Reegar male quarian Infiltrator bouwen
.
Gisteren een potje of 5 achter elkaar firebarebase white op gold gedaan en dan stroomt het geld wel binnen. Ik moet nog 1 nieuw mannetje en dat is de vangaurd. Daarnaast heb ik die harrier assault riffle nog niet maar die sniper en shotgun had ik al snel op x. Die kreeg ik echt achter elkaar in de pakjes.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef padlarf het volgende:
hurrrrrr, ik ploeg me door 7 silver games heen (quitende hosts e.d, mongols in het algemeen), eindelijk genoeg geld voor een premium spectre pack, en wat krijg ik? drell vanguard en revenant 2
sterf een eind af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |