Up down up down.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit weer is inderdaad niet goed voor de gezondheid.
Laagjes, 3 laagjes truien, 3 laagjes t-shirt en 5 lagen jassen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Up down up down.
Sta je voor je kleingkast 's ochtends: Moet ik nou een tshirt of een trui aan?
Ik ben eigenlijk maar gewoon een waardeloze user, maar OP's maken kan ik op z'n tijd best goed hè.quote:
Neem mij verdomme maar eens een keer tot je!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan helaas niet al te goed kijken hier, zal dat vanavond eens tot mij nemen.
Dat zou ik zeker doen! Hier meer!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan helaas niet al te goed kijken hier, zal dat vanavond eens tot mij nemen.
Krijg ik nou serieus kledingavdveis van een fokkign hetero?! Are you frigging kidding me?!!?!!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Laagjes, 3 laagjes truien, 3 laagjes t-shirt en 5 lagen jassen.
Je hebt een kaartje voor LL tochquote:Op donderdag 26 april 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem mij verdomme maar eens een keer tot je!
Haaai babs, hoe is't?
Ik laat me toch niet barebacken in een tentje?! Weet je hoe pijnlijk en luidruchtig!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt een kaartje voor LL toch![]()
Mja, het heerschtquote:Ja, nu wel weer lekker. Gisteren ziek op bed (oa) gelegen. Maar bijna vakantie
Is Q hetero?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik nou serieus kledingavdveis van een fokkign hetero?! Are you frigging kidding me?!!?!!
Vorig jaar was je ook in Eindhoven toch? Of was dat toen bevrijdingsdag? Toen kwam er een of andere band meen ik......quote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Vakantie, maar niet op vakantie. Eindhoven lag voor maandag in de planning, maar gaat niet door. Voor de rest is het vooral bijkomen en eindigen met een knalfuif (bevrijdingsfestivaloverijssel).
Ik zal er ff mijn statements ingooien:quote:
Was op Koninginnedag, wilde we dit jaar herhalen, maar gaat niet lukken. 5-5 ben ik in principe ALTIJD in Zwolle, tenzij ik niet in Nederland ben (1x voorgekomen in de afgelopen 16 jaarquote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorig jaar was je ook in Eindhoven toch? Of was dat toen bevrijdingsdag? Toen kwam er een of andere band meen ik......
Ik vrees dat Q. z'n spaghetti a la dente eet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Straight? So is spaghetti untill you heat it up.
Altijd.quote:Biertje?
Verandering van spijs doet eten.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vrees dat Q. z'n spaghetti a la dente eet.
*ppssshhhhhhh*quote:[..]
Altijd.
Ik zit aan de Citrosanquote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zit aan de Imperial Russian Stout. Mjam.
Wat? Dat klinkt als een soort wc-eend of zo.quote:
Hmmm, wc-eend.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Dat klinkt als een soort wc-eend of zo.
Kutcrisis?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn wel veel crisissen hier.
Straks nog een tietencrisis/piemelcrisis/sekscrisis?
Wat is jouw crisis?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn wel veel crisissen hier.
Straks nog een tietencrisis/piemelcrisis/sekscrisis?
Als je het niet zeker weet, is het nog geen crisis.quote:
Alle eerder genoemde dingen crisisquote:
Ik moest een traantje wegpinkenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, 3 steaks van de Argentijn in de mik.MissBukkake zou trots (en jaloers) op me zijn!
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest een traantje wegpinken
It's like magic babyquote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het woord steak valt en hoppaaaaa... daar is ze!
missb weet wel raad met die stukken sappig vlees.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Het woord steak valt en hoppaaaaa... daar is ze!
Liefst bloody as hellquote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
missb weet wel raad met die stukken sappig vlees.
You scare me.quote:
Dat is een leuke bonusquote:
Wat vind jij van zijn andere bands/projecten?quote:
quote:
Haha ja, hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker mompelt iets over genenTom Selleck/Mario
Weinig.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij van zijn andere bands/projecten?
Ik vind Fantomas gaaf. Looney tunes goes metalquote:
Je FB en je eigen woorden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, hoe weet jij dat nou weer?
Ik heb jou toch heul niet op facebook?quote:
Dat klopt. Maar ik weet jou via via wel te vinden. En ik ging er vanuit dat die foto van Magnum PI je pa is.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb jou toch heul niet op facebook?
Oh no fair, slinks hoor! En ik maar niks van tukje zienquote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik weet jou via via wel te vinden. En ik ging er vanuit dat die foto van Magnum PI je pa is.
Mooi nummer.quote:
Ik doe er vrij weinig mee dus veel missen doe je niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh no fair, slinks hoor! En ik maar niks van tukje zien
That's not the pointquote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe er vrij weinig mee dus veel missen doe je niet.
Ik ga het morgen checken Tijn! Hoest trouwens met de dates?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind Fantomas gaaf. Looney tunes goes metal
Tsssk en ik maar mijn abs trainen..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Earth & Fire - Weekend
Jerney.
Sta ik hier met m'n heupjes rondjes te draaien met een halve liter.
Dat denk ik natuurlijk eerder als je stiekem naar mijn foto's gluurt hequote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar straks denk je dat ik een kansloze stalker ben.
Tuk..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Def Rhymz - Ze Zitten Me Achterna
Doet het altijd goed met m'n 800 gigawatt versterker!
"Schud met die bil bil bil!"
Net zo goed als het vorig kabinetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga het morgen checken Tijn! Hoest trouwens met de dates?
Moet je ze maar afschermen!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk ik natuurlijk eerder als je stiekem naar mijn foto's gluurt he
Ms hoort dat wel bij mijn masterplan om jou te lokken..quote:
Laatst vond je me nog raar.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms hoort dat wel bij mijn masterplan om jou te lokken..
Raar is eerder een pluspunt.quote:
Ik ben ook raarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Raar is eerder een pluspunt.is ook raar.
Komt ook vast nog wel goed met jou.quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Komt ook vast nog wel goed met jou.
Ik ben het ook een beetje hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Raar is eerder een pluspunt.is ook raar.
Niet zo rock-hard als ik zou willenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben het ook een beetje hoor.Maar dat was al enigzins duidelijk lijkt me.
Maarre, je abs!Hoe staat het ermee?
LOLLLLLL!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Komt ook vast nog wel goed met jou.
Heeee doe es liefquote:
Join the club.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo rock-hard als ik zou willen
Hahaha. Yoga, daar wordik alleen maar nerveus vanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Join the club.
Mijn yoga/workout mat die ik een paar weken geleden heb gekocht zit nog in het plastic.
Had hem meer gekocht voor de push- en sit-ups en zo. Bij gebrek aan vloerbedekking hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha. Yoga, daar wordik alleen maar nerveus van
Zeg, er is niks mis met Jolene! I hou er vanquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had hem meer gekocht voor de push- en sit-ups en zo. Bij gebrek aan vloerbedekking hier.
Dolly Parton - Jolene
Niks mis mee! Een oud vriendinnetje van me is er zelfs naar vernoemd!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, er is niks mis met Jolene! I hou er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |