Kijk hem een beetje stoer doen met zijn Limburgquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom hier gek dan krijg je petsen van me idioot
Neger please Tilburg is 25 minuten rijden met de autoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk hem een beetje stoer doen met zijn Limburg
Potje black ops ik whipe de vloer met jequote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom hier gek dan krijg je petsen van me idioot
Ben je sneller hier om petsen te ontvangen!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neger please Tilburg is 25 minuten rijden met de auto
Prima, dat zie jij zo. Ik zie dat anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik niet, die opmerkingen naar Mau zijn ook gewoon lullig. Dat hij een keer zo'n opmerking terug maakt vind ik helemaal niet gek. Valt me zelfs mee dat hij er zo lang niet bot op in is gegaan.
Ik krijg eerder petsen van Dwayne dan van Jou gekquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben je sneller hier om petsen te ontvangen!
Jij zou nog eerder in bed gaan liggen met Dwayne gekquote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg eerder petsen van Dwayne dan van Jou gek
oei knak.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij zou nog eerder in bed gaan liggen met Dwayne gek
Dus het is waar wat ze over je zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
VVD en D66 die samenwerken, mooi hoor
Samson die helemaal buitenspel staat, lekker voor hem.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
SukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef Rossdale het volgende:
Ho-hoooooooo wat een dekselse rekel die Tim
Mieters jongens!
Die zal zich wel even achter de oren krabbenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Samson die helemaal buitenspel staat, lekker voor hem.
http://www.nu.nl/kabinets(...)oord-noodpakket.htmlquote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Onderdeel van het akkoord is een hervorming van de woningmarkt. De overdrachtsbelasting blijft op 2 procent, de huurmarkt wordt aangepakt en de aflossingsvrije hypotheek wordt afgeschaft.
Ook wordt het ontslagrecht aangepakt en gaat de AOW-leeftijd sneller omhoog. Voor de korte termijn gaat de hoge BTW omhoog van 19 naar 21 procent. De bezuinigingen op de Persoonsgebonden Budgetten (PGB) en het passend onderwijs worden teruggeschroefd.
Voor studenten wordt, anders dan in het afgeschoten Catshuisakkoord, geen sociaal leenstelsel ingevoerd.
Sociaal leenstelsel zal er te zijner tijd wel komen, verder denk ik een prima pakket in vergelijking met die van uit het Catshuisquote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/kabinets(...)oord-noodpakket.html
[..]
Kutkabouter jeweettoch..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus het is waar wat ze over je zeggen.
Btw: wie is kk :S btje rare bijnaam.
Ik zie niemand posten die zo heet. :Squote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kutkabouter jeweettoch..
Hottest boy in da crew enzo jeweet dit dat.
Lijkt me ook wel. Ik vraag me alleen af wat de implicaties van het aanpakken van het ontslagrecht zijn. Ik neem aan dat dit gaat over de versoepeling van het ontslagrecht? Er is altijd veel tegenstand tegen, maar als je ziet wat het effect is geweest in Duitsland...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sociaal leenstelsel zal er te zijner tijd wel komen, verder denk ik een prima pakket in vergelijking met die van uit het Catshuis
Tsja, op de xbox heeft die nog wel die naam.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie niemand posten die zo heet. :S
Geen idee, heb ik me niet echt in verdiept.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel. Ik vraag me alleen af wat de implicaties van het aanpakken van het ontslagrecht zijn. Ik neem aan dat dit gaat over de versoepeling van het ontslagrecht? Er is altijd veel tegenstand tegen, maar als je ziet wat het effect is geweest in Duitsland...
Ja, jij ziet alles anders als het een keer over jou gaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, dat zie jij zo. Ik zie dat anders.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie niemand posten die zo heet. :S
oke, ik moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, jij ziet alles anders als het een keer over jou gaat.![]()
Als het een keer over jou gaat of om jou, dan worden er in dit topic echt liters bloed vermenstrueerd, waarvan minstens de helft van jezelf.
Nu mag je niet meer huilen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, jij ziet alles anders als het een keer over jou gaat.![]()
Als het een keer over jou gaat of om jou, dan worden er in dit topic echt liters bloed vermenstrueerd, waarvan minstens de helft van jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |