Kutkabouter jeweettoch..quote:Op donderdag 26 april 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus het is waar wat ze over je zeggen.
Btw: wie is kk :S btje rare bijnaam.
Ik zie niemand posten die zo heet. :Squote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kutkabouter jeweettoch..
Hottest boy in da crew enzo jeweet dit dat.
Lijkt me ook wel. Ik vraag me alleen af wat de implicaties van het aanpakken van het ontslagrecht zijn. Ik neem aan dat dit gaat over de versoepeling van het ontslagrecht? Er is altijd veel tegenstand tegen, maar als je ziet wat het effect is geweest in Duitsland...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sociaal leenstelsel zal er te zijner tijd wel komen, verder denk ik een prima pakket in vergelijking met die van uit het Catshuis
Tsja, op de xbox heeft die nog wel die naam.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie niemand posten die zo heet. :S
Geen idee, heb ik me niet echt in verdiept.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel. Ik vraag me alleen af wat de implicaties van het aanpakken van het ontslagrecht zijn. Ik neem aan dat dit gaat over de versoepeling van het ontslagrecht? Er is altijd veel tegenstand tegen, maar als je ziet wat het effect is geweest in Duitsland...
Ja, jij ziet alles anders als het een keer over jou gaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, dat zie jij zo. Ik zie dat anders.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie niemand posten die zo heet. :S
oke, ik moest lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, jij ziet alles anders als het een keer over jou gaat.![]()
Als het een keer over jou gaat of om jou, dan worden er in dit topic echt liters bloed vermenstrueerd, waarvan minstens de helft van jezelf.
Nu mag je niet meer huilen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als het een keer over jou gaat of om jou, dan worden er in dit topic echt liters bloed vermenstrueerd, waarvan minstens de helft van jezelf.
Chai, nu jij hier mee post, allemaal heel leuk en aardig maar er is wel een prijs die je moet betalen. Titty is je al voor gegaan en nu ben jij aan de beurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Chai, nu jij hier mee post, allemaal heel leuk en aardig maar er is wel een prijs die je moet betalen. Titty is je al voor gegaan en nu ben jij aan de beurt.en tot hoe ver kan jij een banaan in de keel nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag t/m maandagquote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Frankii het volgende:
Wat een gezelligheid!
Wanneer wordt er weer bier gedronken?
Ik snap je wel, maar het gaat me om de manier waarop je het zei, totaal anders dan de manier waarop ik mijn opmerking bracht. Je mag best een opmerking over mijn uiterlijk maken dat maakt me echt geen ruk uit, maar niet iets waarvan je weet dat ik er mee zit.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Chai, nu jij hier mee post, allemaal heel leuk en aardig maar er is wel een prijs die je moet betalen. Titty is je al voor gegaan en nu ben jij aan de beurt.Whore galore.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Het is precies zoals opa zegt. Ik heb me lang genoeg rustig gehouden, heb altijd de mensen hier gerespecteerd, maar genoeg is genoeg. Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar het gaat me om de manier waarop je het zei, totaal anders dan de manier waarop ik mijn opmerking bracht. Je mag best een opmerking over mijn uiterlijk maken dat maakt me echt geen ruk uit, maar niet iets waarvan je weet dat ik er mee zit.
Maar goed, het is weer leuk geweest!
[..]
Chai, nu jij hier mee post, allemaal heel leuk en aardig maar er is wel een prijs die je moet betalen. Titty is je al voor gegaan en nu ben jij aan de beurt.Ik post alleen in dit topic, daarna niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is precies zoals opa zegt. Ik heb me lang genoeg rustig gehouden, heb altijd de mensen hier gerespecteerd, maar genoeg is genoeg. Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.
Why?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik post alleen in dit topic, daarna niet meer.
Zoals bij elke discussie met jou lees je alleen maar wat je wilt lezen en begrijp je niet wat ik er nu precies mee wil zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is precies zoals opa zegt. Ik heb me lang genoeg rustig gehouden, heb altijd de mensen hier gerespecteerd, maar genoeg is genoeg. Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.
Ik game helemaal niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Why?
En tevens, voor de club vanavond
[ afbeelding ]
Alsof ik game, zit hier alleen voor de pussy. Vrouwen openen zich hier aangezien ze denken dat hier alleen nerds zitten. En dan BAM, hengel ik ze naar binnen.quote:
100 kutgrappen tegenover 1 kutopmerking? Redelijk fair vind ik zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoals bij elke discussie met jou lees je alleen maar wat je wilt lezen en begrijp je niet wat ik er nu precies mee wil zeggen.
Ah juist.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Alsof ik game, zit hier alleen voor de pussy. Vrouwen openen zich hier aangezien ze denken dat hier alleen nerds zitten. En dan BAM, hengel ik ze naar binnen.
So true.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Alsof ik game, zit hier alleen voor de pussy. Vrouwen openen zich hier aangezien ze denken dat hier alleen nerds zitten. En dan BAM, hengel ik ze naar binnen.
Niksquote:
Kijk tittyliciouz, compleet over haar oren verliefd op mij.quote:
[..]
Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.
Vroeger sloeg ik mensen voor minder op hun bek.
Shit gastquote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Kutstudent het volgende:
worden er in dit topic echt liters bloed vermenstrueerd, waarvan minstens de helft van jezelf.
Wellicht vanavond, ik schuif nu mijn avondeten naar binnen en dan eens kijken of de portemonnee het nog trekt om vanavond een open feest te bezoeken. Ik vrees alleen het ergste, nadat ik dinsdag bijna 120 euro kwijt wasquote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Frankii het volgende:
Wat een gezelligheid!
Wanneer wordt er weer bier gedronken?
Nou liever niet. Als het zo erg is kan ik ook niet eens meer zelfstandig thuiskomen, dus kan nogal gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
Die mensen die ook mee doen tegen KK, terwijl ze zelf niet op meets durven komen om te laten zien wie ze zelf zijn.
Ik zeg kom een keer een meet en ontmoet de echte Mau, dan word je 's ochtends wakker met een plas kots naast je bed en knallende koppijn.
Waarom zou ik naar een meet komen?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
Die mensen die ook mee doen tegen KK, terwijl ze zelf niet op meets durven komen om te laten zien wie ze zelf zijn.
Ik zeg kom een keer een meet en ontmoet de echte Mau, dan word je 's ochtends wakker met een plas kots naast je bed en knallende koppijn.
Wat heb je voor studie gedaan? Dierwetenschappen?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:51 schreef Bozz187 het volgende:
en weer een sollicitatie de deur uit.
dus miss ga ik wel genetisch gemanipuleerde schaapies maken
of is de ketting niet lang genoeg??quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een meet komen?
Ik zit in dit topic een paar x per dag om een beetje tijd te verdrijven en slap te ouwehoeren. Vrienden heb ik zat (no offence) dus om nou Nederland door te reizen zodat ik jullie IRL kan ontmoeten....neu....dat heeft verder niets met "durven" te maken
MBO laboratorium en research.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb je voor studie gedaan? Dierwetenschappen?
Vanwege de leuke ervaring?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een meet komen?
Ik zit in dit topic een paar x per dag om een beetje tijd te verdrijven en slap te ouwehoeren. Vrienden heb ik zat (no offence) dus om nou Nederland door te reizen zodat ik jullie IRL kan ontmoeten....neu....dat heeft verder niets met "durven" te maken
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
of is de ketting niet lang genoeg??
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
MBO laboratorium en research.
maar heb bij een DNA lab gesolliciteerd
zoals een klasgenootje van me ooit een keer als antwoord gafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat, ik ben gemiddeld 6 tot 10 jaar ouder dan de meeste hier. Ben getrouwd, heb een kind, werk al 12 jaar en woon in een koophuis.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanwege de leuke ervaring?
Als je zo redeneert kun je voor altijd in hetzelfde dorpje blijven, want daar heb je toch al alles wat je nodig hebt..
Ging me puur om de redenering.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben gemiddeld 6 tot 10 jaar ouder dan de meeste hier. Ben getrouwd, heb een kind, werk al 12 jaar en woon in een koophuis.
Ervaringen zat in mijn leven
En Purmerend is een stad (ask Freek)!
en die had ooit eens het beste koffiehuis ooit, tot mijn oom het verkochtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben gemiddeld 6 tot 10 jaar ouder dan de meeste hier. Ben getrouwd, heb een kind, werk al 12 jaar en woon in een koophuis.
Ervaringen zat in mijn leven
En Purmerend is een stad (ask Freek)!
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
You tell them Frankster, al die azijnpissers die niet onder hun steen vandaan durven te komen om wat biertjes te komen drinken (op Doopstah na, alhoewel Rossdale ook een krasse knar op leeftijd is).quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
Zo heb je mij ook aan de haak geslagen. Beste pooier die ik tot nu toe heb gehadquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo heb je mij ook aan de haak geslagen. Beste pooier die ik tot nu toe heb gehad
Ervaring heeft die man. Veel geld ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef dreamzk het volgende:
alhoewel Rossdale ook een krasse knar op leeftijd is
Waar zat die?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en die had ooit eens het beste koffiehuis ooit, tot mijn oom het verkocht
Ah dat is dus de reden..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
De zon is ook van hemquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ervaring heeft die man. Veel geld ook.
Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand hier verstand van horloges?
Alles boven de 20k is wel degelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Op zoek naar een nieuwe, maar ben echt een newb op dat gebied
Prijs? Om te weten of Pateks al afvallenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat is het proberen waardquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef dreamzk het volgende:
Lol whut?
http://www.dumpert.nl/med(...)/comazeepzuipen.html
Gewoon een casio afstandsbedining horloge!quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.tauchmeisterwatches.com/quote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
500 max en geen oversized, beetje op uitgekekenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prijs? Om te weten of Pateks al afvallen
Sowieso wil ik er nog zo eenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:25 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf rol ik met deze bad boy.
for real? nja ik ben helemaal niet van de horloges, maar iedereen zijn ding tochquote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
500 max en geen oversized, beetje op uitgekeken
Nice, zoek ook weer nieuwe. Heb wel een mooie TW Steel gezien, maar je zoekt geen oversized.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Meer klassiek design?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn day-to-day horloge, perfecte dingenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:32 schreef dreamzk het volgende:
Tissot zijn wel degelijk horloges, Pierre en ik kunnen het weten
Exactly, en voor een gala gelegenheid oid dan pak ik de echte b-boys uit de kist.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn day-to-day horloge, perfecte dingen
Nah..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Exactly, en voor een gala gelegenheid oid dan pak ik de echte b-boys uit de kist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is dan wel weer tofquote:
Pateks vriend, die dingen eten je LaCroix op, zo mooiquote:Op donderdag 26 april 2012 22:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Exactly, en voor een gala gelegenheid oid dan pak ik de echte b-boys uit de kist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TW Steel heeft wel een paar mooie modellen ja. Vind deze wel iets hebben, maar die lijkt veel op wat ik nu heb.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nice, zoek ook weer nieuwe. Heb wel een mooie TW Steel gezien, maar je zoekt geen oversized.
Neem een G-shock mattie.
Ja, maar in dat geval wel met stalen band.quote:
Check Tissot eens. Betaalbaar, goed merk en leuke modellen in die categoriequote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, maar in dat geval wel met stalen band.
Die is echtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
TW Steel heeft wel een paar mooie modellen ja. Vind deze wel iets hebben, maar die lijkt veel op wat ik nu heb.
Broeder dubbel check je feiten, ik had een pateck er tussen staan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pateks vriend, die dingen eten je LaCroix op, zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Tevens![]()
[ afbeelding ]
Daarom juist, waardering vriendquote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Broeder dubbel check je feiten, ik had een pateck er tussen staan.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle input.
Gayquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef PierreTT het volgende:
Tauch, een Le Locle misschien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |