Je hoeft geen verantwoording af te leggen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die lijken helaas niet allemaal op elkaar.... Wat zijn jij en KK trouwens toch bezig met mijn sexleven?
Ik kom niets te kort hoor boys.... Maar waardeer de zorgen
Dude, als iemand niet over flauw, uitgemolken of kinderachtig moet praten, ben jij het welquote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het begint nu inderdaad wel flauw, uitgemolken en kinderachtig te worden. Helemaal met je eens RaveDave.
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:15 schreef dreamzk het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen
Dit is het vrouwencorps tegenover ons, wat kunnen die vrouwen wel?
Ook hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude, als iemand niet over flauw, uitgemolken of kinderachtig moet praten, ben jij het wel
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ook hier ben ik het mee eens
Zelfkennis is een groot goed
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Grote bek, klein pikkie. Ben stiekem wel benieuwd of dat in dit topic ook klopt
Bij KK valt dat toch wel mee? tenminste dat zegt ie hier altijd?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weet je hoe normale mensen tegen jullie clubjes aankijken.
Zo klein, dat ik hem met mijn pinkje omhoog moet zettenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Grote bek, klein pikkie. Ben stiekem wel benieuwd of dat in dit topic ook klopt
deze, denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met welk meisje uit deze reeks is ze te vergelijken? De vingerverfster of de lesbienne?
Gast. Dit heeft echt niks te maken met mijn "clubje".quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weet je hoe normale mensen tegen jullie clubjes aankijken.
Dat doe ik ook niet, was meer een poging jullie zorgen weg te nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hoeft geen verantwoording af te leggen hoor
JWZ!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Chop Chop
De titel deed me aan Doop denken
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, was meer een poging jullie zorgen weg te nemen.
Ik heb in mijn leven wel geleerd dat hoe meer mensen het over het sexleven van anderen hebben, des te saaier is dat van zichzelf.
Van KK had ik niets anders verwacht maar jij hebt toch een vriendin Nick...kom op joh, beetje minder gamen en op Fok hangen en wat meer neuken!
Next..quote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kom niets te kort hoor boys.... Maar waardeer de zorgen
Dat waren gewoon flauwe geintjes, dat van jou was gewoon een laffe opmerking.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Wel typisch allemaal. Mensen die neuzengrappen maken over mij, dat kan allemaal gewoon, maar als ik dan eens iets over iemand anders zeg, dan is het meteen raak.Hypocriete bende hierzo.
![]()
Mag een abbo op de Donald Duck ook?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht ik komende maandag de prijs winnen van 10.000 euro per maand 30 jaar lang.
Dan krijgen jullie allemaal een abbonement op VI.
Leuk he.
gr gr Ria en kids.
Voor jou wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mag een abbo op de Donald Duck ook?
ssst. geen vis opmerkingquote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn ex is grappig belt ze me op of ik dr laptop wil komen maken. Ga lekker snoeken kut
Die heb ik alquote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mag een abbo op de Donald Duck ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |