Hoeveel Aartjes geef jij dit broodje?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef Michhas het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje carpaccio gegeten bij de slager.
Hij was erg lekker. Ik geef dit broodje een 8,3.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef PierreTT het volgende:
Overigens, in other news, ik ben door de bejaarden ingeschreven voor het sjoeltoernooi op KoninginnedagScheelt dat ik toch moet al moet werken
Nee, mijn moeder zei altijd: "Eerst rechtbreien wat er los zit". Mijn moeder zei ook altijd: "Half bezopen is weggegooid geld", en ze had tot nu toe altijd gelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Muiterij! Baas P we beginnen gewoon een nieuwe!
Ik geef dit broodje 4 Aartjes.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoeveel Aartjes geef jij dit broodje?
[ afbeelding ]
En de dag ervoorquote:
Mag jullie trouwe hofnar ook mee?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Muiterij! Baas P we beginnen gewoon een nieuwe!
Ik hoorde Niels zelfs hier lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En de dag ervoorMaar ja, 7.30 tot 15.00. En ik hoef niks te doen, dus vind het aanvaardbaar. Tevens is het 200% salaris van 23 euro netto niet slecht.
Drinken.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze allemaal?
En wat is een Chai? Kun je dat eten?
Als medestichterquote:
Chai ziet er best prima uit. Beetje jong wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze allemaal?
En wat is een Chai? Kun je dat eten?
Ik weet het, maar ik heb de knaken hard nodig. Dat bier koopt zichzelf helaas niet.quote:
de enigste reden dat je mocht blijven is om dat jij de brenger van gezelligheid bent. daar eindigt jou rolquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als medestichterOoit waren er tijden vriend, dat wij deze SC uit de grond stampten. Volgelingen vergaarden. Faam en roem vergaarden.
Nog lekkerder dat Titty Minaj?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Chai ziet er best prima uit. Beetje jong wel.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de enigste reden dat je mocht blijven is om dat jij de brenger van gezelligheid bent. daar eindigt jou rol
Eeuwige klapper.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eeuwige klapper.
Goedmakertje voor iedereen, Sold en Nick in het bijzonder.
Wie is deze?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Wow vallen jullie hier mensen zo erg op uiterlijk aan? wat gemeen.
Ik wilde net gaan eten man. Pizza tonijn met ui. En dan kom jij hiermee aanzetten...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eeuwige klapper.
Goedmakertje voor iedereen, Sold en Nick in het bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |