Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die personen zijn nog heilig vergeleken met de echte idioten.
Ze staan nu allemaal weer op Youtubequote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef monkyyy het volgende:
Altijd weer als ik probleemwijken kijk "Bestaan dit soort mensen echt?"
Serieus? Ik ga nu kijkenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ze staan nu allemaal weer op Youtube
Snel downloaden dan maar! voordat SBS ze weer verwijdert.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja, in z'n geheel ook, niet meer korte fragmenten.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En als er dan een chimeid plotseling over de vloer komt, en al die rotzooi ziet?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was gewoon af als je iets nodig hebt.
Plastic bekertjes en bordjes maar?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Was gewoon af als je iets nodig hebt.
Dan heb je een probleemquote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als er dan een chimeid plotseling over de vloer komt, en al die rotzooi ziet?
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als er dan een chimeid plotseling over de vloer komt, en al die rotzooi ziet?
ga astro tv kijken danquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga niet kijken want dan is het weer binnen no time 9u
quote:
Jaaquote:Op donderdag 26 april 2012 19:08 schreef monkyyy het volgende:
Van dit ranzige studentenhuizen waar je nergens durft te zitten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |