moquote:
je moeder zemmelquote:
De trein die telkens broem broem skwiek eek BOEM gaatquote:
heel fijn om te weten, ik moet straks langs utrecht en amsterdam _o-quote:
succesquote:Op donderdag 26 april 2012 13:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heel fijn om te weten, ik moet straks langs utrecht en amsterdam _o-
Ik had dat dinsdagquote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet straks van Amsterdam naar ZaandamPrecies langs waar die vorige was.
kom dat recht in mijn gezicht zeggen dan homoquote:
Voor wat ik gezien heb van Amsterdam, was het kut. De grachten per boot, de Kalverstraat en het seksmuseum. Het uitgaansleven zal wel geweldig wezen, maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kom dat recht in mijn gezicht zeggen dan homo
Je bent toch geen toerist of welquote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Voor wat ik gezien heb van Amsterdam, was het kut. De grachten per boot, de Kalverstraat en het seksmuseum. Het uitgaansleven zal wel geweldig wezen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Uitgaans wordt ook steeds minder vind ik zelf.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Voor wat ik gezien heb van Amsterdam, was het kut. De grachten per boot, de Kalverstraat en het seksmuseum. Het uitgaansleven zal wel geweldig wezen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ja je moet ook niet de kalverstraat op en af dan maakt het niet uit in welke "grote"stad je bent die winkels zijn overal hetzelfde.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Flipsels weetquote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet de kalverstraat op en af dan maakt het niet uit in welke "grote"stad je bent die winkels zijn overal hetzelfde.
Ik kom uit het Noorden en ja, dat was de eerste keer Amsterdam..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch geen toerist of wel
Sowieso niet chillen bij Old Town en spugen tegen ME busjes
Chillen bij Old Sailors
Je hebt het fout gedaan danquote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik kom uit het Noorden en ja, dat was de eerste keer Amsterdam..
Geeft niksquote:
Patta gaat samen met precinct5. ze gaan daar weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Flippiee het volgende:
Hier voor als je ooit op zoek bent naar sneakers in Amsterdam
[ afbeelding ]
Ik heb maat 51, ik denk niet dat dat zal lukkenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Flippiee het volgende:
Hier voor als je ooit op zoek bent naar sneakers in Amsterdam
[ afbeelding ]
kut. Dat wist ik niet, nu moet ik mijn kaartje updaten.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Patta gaat samen met presinct5. ze gaan daar weg.
ohquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik heb maat 51, ik denk niet dat dat zal lukken
Die zit nu op zo een burgwalquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
en concrete is volgens mij ook al een tijdje weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |