quote:No stressssss :-) De codes komen er aan hoor! Op dit eigenste moment wordt de mail naar buiten gestuurd maar geef het even de tijd om de mail te laten binnenkomen. Dus no stress, codes komen er aan en de code is ook geldig t.e.m. 1 mei dus tijd zat om te bestellen. Onze excuses alvast voor de "vertraging"!
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:42 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik zal m'n oma vast bellen dat het gewoon weer tafeltje dekje wordt vanavond.
Nu kokenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef Darkestrah het volgende:
Ik sta verdomme nu al te koken.Dus sowieso geen pizza voor mij vanavond.
Voor deze leuken effecten moeten we Kayla Mertens bedanken.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:45 schreef xminator het volgende:
Loading codes ████████████ 24% - please chill - mail is onderweg!
Moraalridder Jornquote:
Jammer, dan val je buiten de boot. Iedereen die 10 euro heeft gekregen heeft inmiddels al een mail.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb nog geen mail gekregen rond het middaguur
Je moeder heeft inmiddels al een mail.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer, dan val je buiten de boot. Iedereen die 10 euro heeft gekregen heeft inmiddels al een mail.
Kansloos.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer, dan val je buiten de boot. Iedereen die 10 euro heeft gekregen heeft inmiddels al een mail.
Beetje disrespect is dit wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, vandaag eten we een pizzaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je moeder heeft inmiddels al een mail.
De server staat op zomertijd.quote:
Ik wilde het net plaatsen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.facebook.com/groups/440578859290788/
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
"Ik vind de Pizzastunt van Just-Eat NIET LEUK"
Das de ruige slang van tegenwoordigquote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef Darkestrah het volgende:
Als ik het voorbij hoor komen vraag ik me altijd af of 'disrespectvol' een woord is. Heet dat niet gewoon respectloos?
quote:Ik heb speciaal ontslag genomen voor deze actie! Waar is mijn 10 euro? Mijn 3 kinderen hebben honger!
5 ledenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wil jij je DP even aanpassen in een Troll face?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef xminator het volgende:
Ben ook lid geworden daar, kreeg meteen een berichtje van just eat en een code
Lekker professioneel, dat Just-Eatquote:Nogmaals, klopt dat er een vertraging is bij het uitsturen van de mail maar we spreken dan ook over een gigantisch aantal mails waardoor ons mailsysteem zich even verslikt heeft :-( Wij vinden dit - net als als jullie - enorm K.U.T. :-( Wij begrijpen de ontevreden reacties maar soms loopt er iets mis buiten onze wil om. Het goede is, dat de mail sowieso verstuurd wordt, wij laten weten als alles weer up & running is zodat jullie jullie mailbox kunnen checken. De code zelf is geldig tot 1 mei (dus t.e.m. 30 april). Bedankt voor het begrip en nogmaals 1000 maal SORRY!!
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker professioneel, dat Just-Eat
Dit iets voor je?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Was ook niet te verwachten ofzoquote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker professioneel, dat Just-Eat
Doe dan niet zo'n actie als je het niet kunt organiserenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef xminator het volgende:
Nja ook al zou iedereen dat mailtje om 12.00 ontvangen hebben dan zou de website weer down gaan
Of zeg dat je in de loop van donderdagmiddag een mailtje krijgt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe dan niet zo'n actie als je het niet kunt organiseren
In dat laatste mailtje van hun staat dat toch ook?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Of zeg dat je in de loop van donderdagmiddag een mailtje krijgt.
Morgen is het zover: tijd om je gratis pizza te claimen. Hou rond het middaguur goed je mailbox in de gaten en scoor supersnel je tegoed voor 1 van die 25.000 gratis pizza’s. OP=OP!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:13 schreef xminator het volgende:
[..]
In dat laatste mailtje van hun staat dat toch ook?
Het wordt pas echt vervelend als de 25.000 uitverkorenen hun pizza op dezelfde dag bij 1 Dominos vestiging gaan bestellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef xminator het volgende:
Nja ook al zou iedereen dat mailtje om 12.00 ontvangen hebben dan zou de website weer down gaan
twitter:JustEatNL twitterde op donderdag 26-04-2012 om 13:21:31Yes! De mails zijn volop aan het versturen dus hou je mailbox (en spamfolder) in de gaten en als je een mail... http://t.co/PwkBAWZI reageer retweet
Ik heb nog niks binnen goffedomme.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef iBenny het volgende:
twitter:JustEatNL twitterde op donderdag 26-04-2012 om 13:21:31Yes! De mails zijn volop aan het versturen dus hou je mailbox (en spamfolder) in de gaten en als je een mail... http://t.co/PwkBAWZI reageer retweet
zit sowieso al niks te doen op school dus ..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef xminator het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nu uren onproductief bezig zijn
Nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef pazara het volgende:
IK HEB HEM!!! de code is pizzastunt! jeetje hoe origineel haha
quote:Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.pizzastunt.nl
In de nieuwsbrief die je krijgt, dan op "Claim je Pizza" klikken en je code invullen bij je account.quote:
Oepsquote:Sorry, die pizza is al geclaimd!
Sorry, maar het lijkt erop dat met jouw e-mailadres al een pizza is geclaimd! We kunnen je dus helaas geen gratis pizza meer geven.
Als je 2 keer de link opent en dan 1tje sluit omdat je het te sloom vindt gaan of f5 klikt gebeurd dat ja..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef tralalala het volgende:
Sorry, maar het lijkt erop dat jouw e-mailadres niet was ingeschreven voor de pizzastunt! We kunnen je dus helaas geen gratis pizza geven.
Ik word gepowned door Justeat![]()
![]()
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef BasvB het volgende:
Je tegoed gaat dus niet automatisch naar je account
Mwa, heb nog 4 andere mailadressen ingevuld natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je 2 keer de link opent en dan 1tje sluit omdat je het te sloom vindt gaan of f5 klikt gebeurd dat ja..
Dus helaas probeer het volgend jaar weer.
Goedzoquote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mwa, heb nog 4 andere mailadressen ingevuld natuurlijk.
quote:Sorry, ongeldig e-mailadres!
Sorry, maar het lijkt erop dat jouw e-mailadres niet was ingeschreven voor de pizzastunt! We kunnen je dus helaas geen gratis pizza geven.
e-mailadres ongeldig?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef MPC60 het volgende:
Na 1 klik krijg ik dit, nou bedankt just eat...
[..]
Bezorgkosten? Woon je in een of ander dorp? En bij Justeat is standaard wel 20-30% korting te vinden dus bezorgkosten moet je daarmee uithalen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kan je mij nou een link geven om op te klikken via een email en als ik dan op die link klik mij vertellen dat het een ongeldig email adres is? Ik bestelde toch al bijna nooit bij justeat, voornamelijk vanwege de bezorgkosten die hoger liggen dan bij thuisbezorgd.nl en ik weet nu wel zeker dat dat zo blijft.
Justeat is een klant kwijt dankzij deze actie.
Pardonquote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
KrentAlleen eten als het gratis kan en geen cent meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ting* *ding* now fight...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
KrentAlleen eten als het gratis kan en geen cent meer
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PardonJaloers ofzo
*ting* *ding* knock out...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PardonJaloers ofzo
Mijn excuses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jaloers om tien euro aan eten, doe is normaal
Trouwens, kook je ook welles thuis ?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mijn excuses.
ja hoor genoegquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mijn excuses.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee wacht... heb je dit nou echt zitten rekenen?
Volgens mij moet je hem activeren vóór 1 mei, en dan is hij 3 maanden geldig.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Downstar het volgende:
ah mijn code blijkt t toch te doen..
Ik heb nu 2 verschillende periodes gezien..
ze zeggen tot 1 mei; en een ander zegt dat t besteld te goed 3 maand geldig is..
wat is het nou?
Tot 1 mei code claimen, en 3 maanden geldig toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef Downstar het volgende:
ah mijn code blijkt t toch te doen..
Ik heb nu 2 verschillende periodes gezien..
ze zeggen tot 1 mei; en een ander zegt dat t besteld te goed 3 maand geldig is..
wat is het nou?
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 1 mei code claimen, en 3 maanden geldig toch?
Wat is dit nou weer dan?quote:Sorry, ongeldig e-mailadres!
De AIVDquote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef Downstar het volgende:
Zou het trouwens uitmaken; ondanks ze het pizzastunt noemen..
dat je van het tegoed geld, bijvoorbeeld ene patatje haalt?
wie of wat controleert nou wat je besteld?
quote:
Had ik ook, heb een mail gestuurd naar de klantenservice.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer dan?lekker dan
Thanks, mailtje gestuurd eens kijken wat daar uitkomtquote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
e-mailadres ongeldig?
Even gebeld: mailen naar info@just-eat met dat je mail ongeldig is
dan zoeken ze het op en krijg je een nieuwe mail
Is junkiexp niet iemand van FOK! ?twitter:JustEatNL twitterde op donderdag 26-04-2012 om 14:40:36RT @junkiexp: Wh00p, wh00p! ¤10,- Gratis tegoed via de #PizzaStunt.nl Actie van #JustEat =)! Goed bezig! Out! reageer retweet
Koelkast in een topic dat ik geopend heb, dat ik dit nog mag mee makenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
Anders lezen jullie even een paar posts boven je
Had ik ook. Wat raar is want die email is naar die email gestuurd.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:40 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer dan?lekker dan
Puntje van mijn stoel!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maat van me is hier. We gaan tegelijk bestellen bij verschillende toko's en kijken wie sneller is!
En nog in 't blauw ookquote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Koelkast in een topic dat ik geopend heb, dat ik dit nog mag mee maken
Bij mij net zo....gelijk maar eens ff gemaild en screenshot mee gestuurdquote:Op donderdag 26 april 2012 15:22 schreef Loll het volgende:
hea shit krijg ik die code wou ik hem activeren zegt ie dat de code al is bezet
Het interesseert me werkelijk geen reet.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Didim was met 22.03 minuten het snelste. Het is nog even wachten op Alladdin.
gewoon die pagina refreshen voor een nieuwe codequote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 mailadresen gedaan.
Inderdaad, wat een mega faal.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef atractor het volgende:
[..]
gewoon die pagina refreshen voor een nieuwe code
Komen ze daar niet achterquote:Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef wolferl het volgende:
Ik heb een MEGAFAAL ontdekt.
Als je je mail krijgt, moet je de code activeren in je Just Eat account.
Dan F5 je email weer, en krijg je een nieuwe code....net zo lang dat je tientallen euro's aan besteltegoed hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef wolferl het volgende:
Ik heb een MEGAFAAL ontdekt.
Als je je mail krijgt, moet je de code activeren in je Just Eat account.
Dan F5 je email weer, en krijg je een nieuwe code....net zo lang dat je tientallen euro's aan besteltegoed hebt.
Ja, want "tien euro eettegoed" klinkt beter dan "gratis pizza!"...........quote:Op donderdag 26 april 2012 14:42 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
nee maargoed, kan toch zijn dat ze er een filter overheen hebben gedaan..
anders hadden ze de naam net zo goed, gratis 10 euro eet te goed kunnen maken
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef tralalala het volgende:
Ik ben nu heftig aan het copy/pasten maargoed waarschijnlijk voor niets..
Fucking moraalfucker.quote:Rik Somers zegt:
Just-Eat.nl Ik heb per ongeluk 2 codes geactiveerd (omdat ik dacht dat de eerste niet werkte). Het verbaast me uberhaubt dat dit mogelijk is. Daar gaat misbruik van worden gemaakt!
*is zelf eerlijk gelukkig*
Die 10 euro besteltegoed voor 5 euro mocht je ook oneindig gebruiken, dit wordt wel een probleempje denk ik..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:11 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Omdat men eerste code niet werkte dit maar eens geprobeerd..deze code deed het wel..maar hou het hier maar bij want gegarandeerd dat je dit terug mag dokken
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die 10 euro besteltegoed voor 5 euro mocht je ook oneindig gebruiken, dit wordt wel een probleempje denk ik..
Maar die code daarvoor zal wel gekoppeld zijn aan jouw mailadres? Die kan je niet wijzigen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:14 schreef xminator het volgende:
Maakt niet uit welke mail je gebruikt zelfs![]()
Dat is zelfde bij iedereen... Dus systeem fail.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar die code daarvoor zal wel gekoppeld zijn aan jouw mailadres? Die kan je niet wijzigen.
Net geprobeerd... niet dus!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar die code daarvoor zal wel gekoppeld zijn aan jouw mailadres? Die kan je niet wijzigen.
Hendigquote:Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef Poepoog het volgende:
Ziezo, zou je 300 euro kunnen opkrijgen in 3 maanden
Ik wist het... hahaha 1400 euro aan fastfood. Dat wordt een dokters afspraak inplannen voor over 3 maanden!quote:
Geen slecht idee met het EK in het vooruitzicht!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Maraca het volgende:
Tralalala.. gewoon vanavond voor ¤1.400 aan bier laten bezorgen
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Maraca het volgende:
Om de 5 minuten pizza bestellen voor de overburenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Maraca het volgende:
Welke FOK!'er is dezequote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Rianne Pol
Mn vrienden hebben ook codes gehad. Nu heb ik die codes ook op mijn account,.zodat we samen kunnen bestellen. Dat mag toch, wel?
Like · · about a minute ago
![]()
![]()
Boven 10 euro voucher?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso krijg je nu ook 25% korting
PZZSTNT25
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso krijg je nu ook 25% korting
PZZSTNT25
ja volgens mij welquote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Boven 10 euro voucher?
Is het mogelijk meerdere vouchers in 1 keer te gebruiken.
Ist al afgelopen...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja volgens mij wel
Maar dat refreshen werkt bij mij niet hoor
Mailtje sturen naar Just-eat (met je code en mailadres). Dan wordt het als het goed is opgelost.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef Axia het volgende:
Bij mij werkte het niet. Eerst kreeg ik ongeldige e-mailadres, daarna een SQL-fout, daarna kreeg ik wel de code, voerde ik die in: ongeldige code.
Maar stel dat Tralala nu echt ¤1.400 aan bier zou bestellen. Zouden ze hem dan achteraf kunnen factureren hiervoor?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik hoop voor JU dat ze een aparte database met codes voor deze actie hebben. Anders is het lastig te achterhalen, aangezien er ook mensen zijn met gekochte codes (via bijv. Groupon).
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar stel dat Tralala nu echt ¤1.400 aan bier zou bestellen. Zouden ze hem dan achteraf kunnen factureren hiervoor?
Ik hoop het! Het blijkt weer eens hoe aso mensen worden zodra ze iets gratis kunnen krijgen..quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar stel dat Tralala nu echt ¤1.400 aan bier zou bestellen. Zouden ze hem dan achteraf kunnen factureren hiervoor?
Ach, ik laat het maar. Was leuk geweest als het gewoon werkte, maar niet noodzakelijk voor mij.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar Just-eat (met je code en mailadres). Dan wordt het als het goed is opgelost.
U was te laat?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik hoop het! Het blijkt weer eens hoe aso mensen worden zodra ze iets gratis kunnen krijgen..
En uiteraard filmen!!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Om de 5 minuten pizza bestellen voor de overburen
Thanks voor de info. Oja en beltegoed, dat vind ik nice.quote:Hein-jan Verhoeven ik ben benieuwd of ik echt een gratis pizza krijg.
ik win eigleijk nooit haha
maar heb wel een pizza gewonnne.want keb een voucher code en ook geactiveerd..zoals in de beschrijving staat en heb nu 10 euo beltegoed op de site ;-)
dus dan zal dat wel goedzitten en morgen pizza bestellen ;-)
want heb nog eten voor vandaag
Of gewoon 10 pizza's tegelijk door verschillende bezorgboeren.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef Shefkee het volgende:
Heeft iedereen eigenlijk, ook al zijn de codes op, zijn mailtje gehad? Ik heb hier niets binnen gehad van een link o.i.d.
Eet je gratis?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef Printerkabel het volgende:
Hehe net voor 40 euro eten besteld. Ben benieuwd
Wel een kortingscode gebruikt?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:38 schreef Printerkabel het volgende:
Hehe net voor 40 euro eten besteld. Ben benieuwd
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:39 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb ook wel meerdere vouchers, maar twijfel nog of ik vanavond al ga bestellen.
Haha ja dat wel. In het begin deed die code het niet, ging ik F5'en en toen kreeg ik een anderequote:
Nee, maar gewoon zoals het hoort, 1x een code gebruiktquote:
Ja, zoiets heb ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Haha ja dat wel. In het begin deed die code het niet, ging ik F5'en en toen kreeg ik een andereAls ze moeilijk gaan doen betaal ik het gewoon terug.
Heb er ook 2 ''gebruikt"...maar denk dat ik eerst maar eens even gebruik maak van die 25% korting...you never know what may happenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:39 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb ook wel meerdere vouchers, maar twijfel nog of ik vanavond al ga bestellen.
85 euro?! Wat heb je dan in vredesnaam besteld?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:43 schreef atractor het volgende:
Net bestelling van 85 euro gemaakt
ben benieuwd
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:43 schreef atractor het volgende:
Net bestelling van 85 euro gemaakt
ben benieuwd
een mixor schotel voor 3-personen van 60 euro plus wat ander kleinighedenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
85 euro?! Wat heb je dan in vredesnaam besteld?
Hier 2 Turkenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Het enige irritante van deze mooie acties is dat er maar 2 "restaurants" in dit kleine kutdorp op de site staan, 1 donerturk en 1 pizzazaak.
Tralalala!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:51 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn code zou al gebruikt zijn volgens de website? WTF?
Ach, inmiddels het het gelukt met een andere code.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:00 schreef Maraca het volgende:
Zul je zien dat Tralalala ook nog die reis naar Italië wint
Het regent ook nog eens. Erg verleidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef Maraca het volgende:
Het is toch wel erg verleidelijk om vanavond sushi te bestellen
En het is donderdag. Dat telt ook meequote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het regent ook nog eens. Erg verleidelijk inderdaad.
Dat sowieso. Denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
En het is donderdag. Dat telt ook mee
Wat in het vat zit...verzuurt nietquote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef Maraca het volgende:
Karma is a bitch. Moet overwerken dus eet waarschijnlijk een kant en klare maaltijd op werkAch ja
Precies, kan ik ook rustig afwachten wat JustEat doet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Wat in het vat zit...verzuurt niet
En je voedsel al binnen?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef atractor het volgende:
[..]
Komt over 3 kwartier als het goed, zal de foto's plaatsen
Welke reis?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:00 schreef Maraca het volgende:
Zul je zien dat Tralalala ook nog die reis naar Italië wint
Reis naar Italië die je kunt winnen als je je had aangemeld voor de actiequote:
Wat heb je besteld en hoeveel tegoed heb je?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:33 schreef Printerkabel het volgende:
Hier moet het zo komen, want ik heb honger
Chinees en heb nog zat tegoedquote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je besteld en hoeveel tegoed heb je?
O, haha. Dan ding ik daar ook nog aan mee. Awesomequote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Reis naar Italië die je kunt winnen als je je had aangemeld voor de actie
Dat duidelijk geshopped, die bedragen bij elkaar zijn nooit 500 euro. :S :Squote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Fosfolipide het volgende:
een klasgenoot mailde mij deze foto![]()
[ afbeelding ]
Zelf ook even geprobeerd, de codes waren al op.
:S :S :Squote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat duidelijk geshopped, die bedragen bij elkaar zijn nooit 500 euro. :S :S
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
nou hier nog eentje danquote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oftewel.... Nog een keer bestellen vanavond?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Melleyn het volgende:
Als je een kortingscode over je voucher gebruikt wordt de voucher niet afgeschreven.. Zit al aan m'n bestelde eten en heb nog steeds even veel tegoed op m'n account
Ik mis er nog steeds 14.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
nou hier nog eentje dan
[ afbeelding ]
Ik heb 25% korting gebruikt boven op die 10 euro voucher en ik heb helemaal niks meer....quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Melleyn het volgende:
Als je een kortingscode over je voucher gebruikt wordt de voucher niet afgeschreven.. Zit al aan m'n bestelde eten en heb nog steeds even veel tegoed op m'n account
Je moet voor meer dan je voucherbedrag bestellen, dan de korting eraf en precies uitkomen op je voucherbedrag (of eronder).quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef foxbow het volgende:
[..]
Ik heb 25% korting gebruikt boven op die 10 euro voucher en ik heb helemaal niks meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |