Hahahahahaha. Oke.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:23 schreef jenna83 het volgende:
hahahaha, je doorziet me...doet me inderdaad iets...
Ben je bang dat je spontaan met hem het bed in duikt?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:23 schreef jenna83 het volgende:
ik vermijd zijn blik bewust, maar meneer blijft net zo lang kijken totdat de blikken kruisen. vanochtend was ik ook sneller thuis dan normaal...
Wat bedoel je ermee?snap hem even niet?je bedoelt dat het onderwerp nogal afgezaagt is?is het ook, maar ook zo grappig...quote:Even een zetje naar een ander forum.
Dat het op een schoolplein gebeurt maakt het nog niet een OUD-topic.
too oldquote:Op donderdag 26 april 2012 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga soms wel eens naar het schoolplein en daar flirten met de meisjes uit groep 8
De psychologie erachter is waarschijnlijk gewoon dat hij jou lekker vindt en zijn penis in jouw vagina wil steken. Ik denk dat die koters er weinig mee te maken hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:32 schreef jenna83 het volgende:
eat is de psychologie erachter?dat mannen en vrouwen elkaar aantrekkelijker vinden als ze met kids rondlopen?net als dat sommige mannen zwangere vrouwen erg leuk vinden...interessant..
Mannen kijken naar vrouwen, of ze nu getrouwd zijn of nietquote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef jenna83 het volgende:
@HyperViper: o wat grof ben je in je bewoording, maar wel grappig...nee er zit een psychologische kwestie achter, niet alleen dat wat jij zegt...
er moet meer zijn dat het juist zo vaak gebeurt op schoolplein...
Wil jij altijd als je flirt je penis in de vagina van de vrouw in kwestie steken?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De psychologie erachter is waarschijnlijk gewoon dat hij jou lekker vindt en zijn penis in jouw vagina wil steken. Ik denk dat die koters er weinig mee te maken hebben.
Uiteraard. Als ik flirt dan zie ik dat zeker als een optie inderdaad, ik ga niet flirten met iemand waar ik mij niet tot aangetrokken voel.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wil jij altijd als je flirt je penis in de vagina van de vrouw in kwestie steken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |