En graag wat initiatief/actie!quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef STING het volgende:
Ah, ik hoef bij jou natuurlijk alleen maar een onweerstaanbare blik te geven en je bent om
Ik had verwacht dat jij wel initiatiefnemer zou zijn,.quote:
Dat ben ik ook welquote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had verwacht dat jij wel initiatiefnemer zou zijn,.
Dat durf ik niet, dan schreeuwt hara VERKRACHTING WHEEEELPquote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel
Maar een man die niet twijfelt en gewoon pakt wat ie wil...
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel
Maar een man die niet twijfelt en gewoon pakt wat ie wil...
STRANGER DANGER.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, dan schreeuwt hara VERKRACHTING WHEEEELP
Daar moet ik nog wel even op trainen denk ik!..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.
Ik zou het waarderen als je dit niet zo open en bloot in het topic zet..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja,ik vind dat zo'n afknapper als ie niet goed durft en een beetje hihi en dan ook zo'n blik op zijn gezicht krijgt van wtf am I doin omg als ze maar niet boos wordt omg wat gaat gebeuren omg heeeeeeeeeeeeeelp.
Gtfo.
Dat je beiden weet dat je bv wil zoenen, maar dat hij maar niet die eerste stap durft te nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Gtfo.
Bij Cuequote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
* STING sleurt Cue aan haar haren naar zijn grot
En ik maar een heer zijn enzo
Dat lijkt er meer opquote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef STING het volgende:
* STING sleurt Cue aan haar haren naar zijn grot
En ik maar een heer zijn enzo
Notities maken bro, dit is nuttige informatiequote:Op donderdag 26 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je dit niet zo open en bloot in het topic zet..
Wij hebben dat toch niet nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Notities maken bro, dit is nuttige informatie
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:24 schreef STING het volgende:
Ja, tijd om te werkenjagen, kan ik voor het vlees gaan zorgen, voor mijn Cuetje.
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |