quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik had hier gelezen dat sommige Priussen een 'power' knop hadden voor extra vermogen. Die drukte ik in tijdens het rijden, bleek het gewoon het contact te zijnSta je dan bij het stoplicht niet wetend waarom de auto niet wegrijd
Die van gisteren had wel een duidelijke 'pwr mode' en 'eco mode', dus gisteren viel bij mij pas het kwartje wat dat nou eigenlijk voor knop is
Achja iedereen heeft zo te zien wel gezeik gehad met een Prius. Ik dacht dat hij zo'n automatische handrem had, dus ik probeerde gewoon weg te rijden want bij bijv. Citroen gaat hij er dan gewoon vanaf. Dat ding piepen en schuren, en ik kon die rem maar niet vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:42 schreef joppie_saus het volgende:
Maar hey, ik durf er gewoon eerlijk voor uit te komen!
Auto van vanmiddag is een Focus. Gelukkig zonder vreemde knopjes enzo.
Volgens mij zag ik jou. Ik wist niet waar de bushalte was dus heb hem net gemist. Het is of een uur wachten op de bus, of een uur wandelen. Ben nu naar treinstation met de benenwagen. :-Pquote:
Hoe laat was dat? En waaraan herkende je mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou. Ik wist niet waar de bushalte was dus heb hem net gemist. Het is of een uur wachten op de bus, of een uur wandelen. Ben nu naar treinstation met de benenwagen. :-P
duh, het is eigenlijk een 7serie vermomd als 5. natuurlijk rijdt dat heerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef Cruisoe het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en ben zelf chauffeur, vandaag een 535i GT met 300pk. Automaat
Rijdt echt heerlijk!
hehe, mocht de auto ff meenemen, toen hij terug kwam vroeg hij of ik ''het knopje'' al had gevonden. Dus ik vroeg: sport mode? bedoelde hij idd en toegegeven dat ik die ff getest had, vond ie alleen maar mooi haha.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:54 schreef mothergoose het volgende:
[..]
duh, het is eigenlijk een 7serie vermomd als 5. natuurlijk rijdt dat heerlijk
Als je maar 1 minuut moet reizen in je woonplaats omdat je bijvoorbeeld de auto van je buurman moet ophalen, dan gaat er maar 1 minuut van je werktijd af ipv 30 minuten. Moet je in je eigen woonplaats langer dan 30 minuten reizen, dan gaat er ook maar 30 minuten van je werktijd af.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Heb om 1 uur een mailtje gekregen van mijn woonplaats naar groningen
Edit: Alleen ophaaladres is op de industrieterrein
Ben 1 uur onderwerg waarvan 20 minuten lopen...
Weet iemand hoe het zit bij AR, een auto ophalen in eigen woonplaats? Is het gewoon reistijd - half uur ookal is het in eigen woonplaats?
Thanksquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:26 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Als je maar 1 minuut moet reizen in je woonplaats omdat je bijvoorbeeld de auto van je buurman moet ophalen, dan gaat er maar 1 minuut van je werktijd af ipv 30 minuten. Moet je in je eigen woonplaats langer dan 30 minuten reizen, dan gaat er ook maar 30 minuten van je werktijd af.
535IA is het trouwens, niet zo'n lelijke GTquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef Cruisoe het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en ben zelf chauffeur, vandaag een 535i GT met 300pk. Automaat
Rijdt echt heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |