Ik had een pantalon aan met overhemd met een nette jas. Way too overdressed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:42 schreef panajog14 het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb binnenkort een sollicitatie gesprek bij Autoreset, alleen moet ik hier in pak heen, of is een broek met overhemd voldoende? . Omdat ik bij easyway las dat ze daar een vereiste is om in pak te komen.
Groetjes
Doe mij maar een reservewiel. Daar heb je tenminste nog wat aan als je band echt kapot is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Een vraagje die ik kreeg tijden het checken van een auto gister. Hoe werkt een compressor?
Ik kreeg in raamsdonksveer de opmerking dat een auto uitgerust is met een reservewiel, óf een compressor.
Ik zou niet weten hoe zo'n compressor werkt en welke van de 2 beter is. Iemand ervaring ermee?
Dan heb je inderdaad liever een reservewiel. Compressor is zeker goedkoper?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef S-RS het volgende:
Je moet dan inderdaad asap naar de garage. Het probleem van die rotzooi is vaak dat je die niet eens haalt, ook al is het maar 50 meter.
Het is sowieso lichter en compacter, maar goedkoper betwijfel ik. Sowieso de tijd die vervanging inneemt is al veel duurder (uurloon), daar komt nog bij dat die set vervangen moet worden, terwijl een nieuwe band gewoon weer achterin gaat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad liever een reservewiel. Compressor is zeker goedkoper?
Ik zou zelfs de ANWB/LM laten komen voor een lekke band. Goed voor de uren.. Daag!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:22 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van. Volgens mij sta je onwijs te kloten met zo'n kit. Ik zou dan ook lekker ANWB of LM bellen, geen zin om onder de chemische troep te zitten voor zo'n klote band.
Stond ik daar toe te kijken hoe ze een bus lieten zakken, om deze op de steunpalen te laten rusten. Tieft er een paal tussenuitquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:37 schreef dery1990 het volgende:
Nou jongens, we werden allemaal weggestuurd uit Putten![]()
De compressor kreeg kortsluiting. Alle autobruggen werkten niet meer. Er was een dame van EW die een Crafter LT met twee banden op de brug had staan
Bij Easyway wel ja, maar als ik later bij een "serieus" bedrijf zou werken zou ik er zelf nog wel een bandje onder willen gooien.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:36 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik zou zelfs de ANWB/LM laten komen voor een lekke band. Goed voor de uren.. Daag!
Bij AR is het zelfs verplicht om AR te bellen als er iets mis is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:55 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Bij Easyway wel ja, maar als ik later bij een "serieus" bedrijf zou werken zou ik er zelf nog wel een bandje onder willen gooien.
Serieus? Dat wist ik niet eens! Dat is wel echt waardeloos danquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:00 schreef joppie_saus het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de houdbaarheidsdatum van die chemische troep. Maximaal 2,5 jaar ofzo, terwijl een reservewiel veel langer mee gaat. Ik heb vorig jaar een reserveband van 9 jaar oud gebruikt. Beetje lucht er bij en gaan met die banaan.
Ik was in pak zonder das, maar tegelijkertijd was er ook iemand in spijkerbroek met t-shirt die ook gewoon werd aangenomen. Ik zou het gewoon een pak dragen, maar als je het te veel moeite vindt zijn gewone nette kleren ook goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:42 schreef panajog14 het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb binnenkort een sollicitatie gesprek bij Autoreset, alleen moet ik hier in pak heen, of is een broek met overhemd voldoende? . Omdat ik bij easyway las dat ze daar een vereiste is om in pak te komen.
Groetjes
Herkenbaar. Er was volgens die man ook nog nooit iemand gezakt bij die rijtest. Als je die test weet te verneuken hoor je ook sowieso niet in een auto thuisquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:32 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik had een pantalon aan met overhemd met een nette jas. Way too overdressed.
De andere 2 sollicitanten hadden een spijkerbroek, niet eens een overhemd en ze zijn ook aangenomen. Maak je zeker niet druk, je bent daar bij voorbaat al aangenomen, of je moet rijtest verneuken. Rijtest is trouwens 5 minuten rijden (geen drukke weg).
edit: en ook nette schoenen, dus geen sneakers wat iemand hierboven zei
Tegen mij zeiden ze van wel. De meest extreme gevallen waren meermaals door rood knallen, rechts inhalen over de vluchtstrook en veel te hard rijden.quote:Op zondag 29 april 2012 02:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Er was volgens die man ook nog nooit iemand gezakt bij die rijtest. Als je die test weet te verneuken hoor je ook sowieso niet in een auto thuis.
De andere sollicitant waarmee ik in de auto zat reed helemaal links op de snelweg en stak in één keer 3 banen over toen hij moest uitvoegen. Ook geen fijn gevoel als je achterin de auto zit.. De instructeur reageerde daar nog best rustig op achteraf gezienquote:Op zondag 29 april 2012 09:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze van wel. De meest extreme gevallen waren meermaals door rood knallen, rechts inhalen over de vluchtstrook en veel te hard rijden.
Bij EW of AR? Bij die laatste heb ik één stoplicht gezien of iets, en ben ik niet in de buurt van dr snelweg geweest. Na vijf minuten was ik klaar.quote:Op zondag 29 april 2012 09:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze van wel. De meest extreme gevallen waren meermaals door rood knallen, rechts inhalen over de vluchtstrook en veel te hard rijden.
Volgens mij niet, maar weet t niet zeker. Ik denk dat ik daar een keer naar vraag als ik toch iemand van de planning aan de lijn heb. Lijkt me wel een keer leuk om te proberen, dat PC-enquote:Op zondag 29 april 2012 02:40 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb trouwens wel begrepen dat Autoreset geen privéchauffeur-ritten heeft?
Zal wel EW zijn. Ik heb bij EW volgens mij wel een kwartier of zo gereden, ook snelweg, IKEA parkeergarage, etc. Het was moeilijk te falen maar die 5 min van AR klinken wel heel erg zinloos:pquote:Op zondag 29 april 2012 10:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij EW of AR? Bij die laatste heb ik één stoplicht gezien of iets, en ben ik niet in de buurt van dr snelweg geweest. Na vijf minuten was ik klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop