Nee, vaak wat op en neer rijden ofzo. Of een hele lange wachttijd een uur rijden hier vandaan, en dat de eigenaar zegt dat ik best naar huis mag ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:25 schreef mothergoose het volgende:
Dat de andere PC's hier zo vaak naar huis kunnen met de auto.. 99 van de 100 ritten van mij zijn naar een plaats minstens 2 uur rijden van mn woonplaats vandaan. dus dan gaat dat lastig.. hebben jullie dan gewoon pc-ritjes zonder de stad uit te gaan?
Idd bij mij eigenlijk hetzelfde. Van 1 man mag ik zoveel rijden als ik zelf wil als ik maar beschikbaar ben en er binnen 45 minuten kan zijn. Wel chill aangezien ik dan een BMW 5 ff heb en ook nog de hele dag wordt uitbetaald!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee, vaak wat op en neer rijden ofzo. Of een hele lange wachttijd een uur rijden hier vandaan, en dat de eigenaar zegt dat ik best naar huis mag ofzo.
Haha zoiets had ik ook. Gelukkig nog een nieuw spoedje gekregen, nu maar afwachten hoe of wat want hij staat nog steeds niet op internet. het is in ieder geval Utrecht-amsterdamquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:19 schreef Viezze het volgende:
Ik werd nog gebeld voor een spoedje...gaat 1 minuut later de telefoon weer. Verkeerd gekeken, was een rit voor dinsdag
Echt exact dezelfde dag gehad als jij, alleen ik in Amersfoort en jij in Utrecht zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Vandaag 9,5 uur locatiewerk gedaan. Was wel een lekker dagje, vrij veel ritjes. Maar ook redelijk wat auto's moeten schoonmaken, busjes die mee waren geweest op kamp naar de Ardennen ofzo. Wat een blubberbakken vanbinnen![]()
Eind van de middag werd het pas echt druk. Hele gezinnen die huurauto's kwamen ophalen voor de vakantie, dus heb toen de hele tijd die huurauto's moeten voorrijden/contracten invullen.
Jup Utrecht. Eerst zou ik nog een ritje hebben naar Amersfoort, maar die ging niet door omdat er geen tijd meer was vandaag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:02 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Echt exact dezelfde dag gehad als jij, alleen ik in Amersfoort en jij in Utrecht zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |