quote:Op donderdag 26 april 2012 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik lach nu en staar jouw UI aan en luister naar dit lied:
Gr gr
No tomorrow, no tomorrow...quote:
I find it kind a funny, I find it kind a sad...quote:
quote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:34 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik wist niet waar die afkorting voor stond. Dus ben ik die gaan zoeken en vond meerdere betekenissen.
Ik hoop voor je dat je dit bedoeld;
[..]
Haters haten het geen wat beter is dan zij zelf, of het geen wat zijn/haar groepering/land/bevolking presteert t.o.v. een bepaalde groepering, die vaak zwaar in de minderheid zijn, maar toch uitzonderlijk goed presteren, veel macht en invloed hebben, en de tegenpartij meer schade aan kunnen brengen dan een simpele: Israëlquote:
quote:
haha ben jij vroeger gepest ofzo ?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
Het doel van de haters is om de gehate personen te haten om zichzelf beter te voelen, maar wat zij doen is de gehate persoon motiveren om nog beter te worden en krachtiger en machtiger te worden, om te voorkomen dat hij of zij kwetsbaar zal zijn en zich niet zal kunnen verweren tegenover de haters, die meestal in de meerderheid zijn. Door deze denkwijze, en door de doorzettingsvermogen van de gehate groep, zullen zij altijd hun doel bereiken en de dienst uit maken. Dat is een van de redenen waarom de Joden, waar er zo'n 12 a 14 miljoen van zijn, zowat de gehele wereld in hun broekzak hebben.
Dus wij als niet Joden moeten het zionistische regime van de kaart vegen met alle mogelijkheden die we kunnen bezitten. Een kleine vlucht voor de nuke maar een grote sprong voorwaarts voor de mensheid en wereldvrede.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haters haten het geen wat beter is dan zij zelf, of het geen wat zijn/haar groepering/land/bevolking presteert t.o.v. een bepaalde groepering, die vaak zwaar in de minderheid zijn, maar toch uitzonderlijk goed presteren, veel macht en invloed hebben, en de tegenpartij meer schade aan kunnen brengen dan een simpele: Israël![]()
, op een forum dat zij toch nooit zullen bezoeken. In plaats daarvan zetten zij, de groepering die dus zwaar in de minderheid is (Israël), hun macht (USA/Israël/Kern Macht), kennis (Einstein, Oppenheimer, etc.) en rijkdom (Spielberg, Zükerberg, Rotschield Familie, etc.) in om de 'grote groepering' voor eens en altijd hard te raken, en een litteken achter te laten die nog velen eeuwen zichtbaar zal zijn en deze littekens zullen getoond worden door de zwakke, negatieve houding van de verliezende partij, tegenover de superieure kleine minderheid.
Nee, lol. Niemand durft mij iets aan te doen :p.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:44 schreef smitjew het volgende:
[..]
haha ben jij vroeger gepest ofzo ?
De Joden hebben het atoomwapen (Oppenheimer, 'The Father of the Atomic Bomb') uitgevonden en Israël alleen al bezit waarschijnlijk 200 kernwapens. Succesquote:Op donderdag 26 april 2012 23:44 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus wij als niet Joden moeten het zionistische regime van de kaart vegen met alle mogelijkheden die we kunnen bezitten. Een kleine vlucht voor de nuke maar een grote sprong voorwaarts voor de mensheid en wereldvrede.
De champ heeft gesproken.
Anders komt de kogel van de rechts (mossad).quote:Op donderdag 26 april 2012 23:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, lol. Niemand durft mij iets aan te doen :p.
ik wel , onlinequote:Op donderdag 26 april 2012 23:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, lol. Niemand durft mij iets aan te doen :p.
Ik ben heel goed in Battlefield 3 en 1943. Kom danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |